Laserdisc vs. DVD, iemand?

Started by EdoE, September 29, 2005, 13:40:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Integra

Wat dat betreft ben ik een verzamelaar...

Laserdsic, VideoCD (ja, dat is heel slecht :P ), DVD, HD-DVD, Blu-Ray, VHS, Beta,ax..... enz. :sigh:
On rare occasions, technology produces something close to perfection!

BarcoCRT

Quote from: Reinbo! on March  3, 2013, 01:09:13


Hoe cool is deze?
Erg cool!
Punt is een beetje dat er ongelofelijk veel versies van zijn. Tientallen schat ik zo, zeker als je US en Japanse uitgaven meeneemt, nog los van 5" en 8" promo LD's/Cd-Video's.
Ik denk dat ik er zelf ook wel een stuk of 10 van heb. Ik heb overigens geen behoefte om ze allemaal te hebben, jij wel?
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

jantje112

37 als ik op lddb kijk. Dus zullen er wel richting de 50 zijn :)

Reinbo!

Gister de blu ray van The Doors gekocht. na 5 minuten toch maar de AC3 laserdisc aangezet.Misschien wat minder in detail, maar het klonk wel vele malen muzikaler. Vergelijkbaar met de vinyl - cd discussie, maar toch was ik zelf zeer verbaasd dat ik veel meer plezier aan de laserdisc beleefde (had niet voor niets de blu ray gekocht) ondanks de mindere beeldkwaliteit. Geluid was gewoon veel warmer en had soul, waar de blu ray track mij te klinisch was.

Reinbo!

Quote from: BarcoCRT on March  3, 2013, 18:11:42
Erg cool!
Punt is een beetje dat er ongelofelijk veel versies van zijn. Tientallen schat ik zo, zeker als je US en Japanse uitgaven meeneemt, nog los van 5" en 8" promo LD's/Cd-Video's.
Ik denk dat ik er zelf ook wel een stuk of 10 van heb. Ik heb overigens geen behoefte om ze allemaal te hebben, jij wel?

Nee, ik spaar vooral Japanse horror discs en de na 2000 discs. Maar vond deze cover wel erg gaaf. Heb nog twee of 3 versies van deze.

eddy135

Zag een pak japanse discs in de kringloop, maar of er horror bij zat?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Reinbo!


eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN