Screensaver DVD's

Started by AleSyS, September 7, 2002, 13:20:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AleSyS

Zijn er DVD's die je als een soort screensaver voor je TV kan gebruiken.
Bijvoorbeel een vissenkom of een openhaard. Leuke zou met geluid en
liefst 16:9 (zonder zwarte balken).

Weet iemand waar je dit soort DVD's kan bestellen???

Lynxxx

Yep,

er zijn diverse van dit soort DVDs verschenen, meestal zijn ze echter nogal duur en slecht van beeldkwaliteit. Rodisc verkoopt een paar aarige geloof ik.

Ik ga binnenkort in de states de complete WAVES - Virtual vacation serie bestellen :) da's urenlang uitzicht op hawaiaanse stranden enzo :)



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

AleSyS

Quote from: Lynxxx on September  7, 2002, 15:39:42
Yep,

er zijn diverse van dit soort DVDs verschenen, meestal zijn ze echter nogal duur en slecht van beeldkwaliteit. Rodisc verkoopt een paar aarige geloof ik.

Ik ga binnenkort in de states de complete WAVES - Virtual vacation serie bestellen :) da's urenlang uitzicht op hawaiaanse stranden enzo :)



Het maakt mij niet uit of de DVD regio1 of regio2 is. Vraag me alleen af waar je op moet zoeken voor zulk soort DVD's...ik bedoel meer welke genre.

SiR-ROUND

Trailer of fav. scene op A/B repeat is toch ook leuk?

crazyman

Ja zo'n openhaard dvd heb ik wel eens zien liggen bij de MM in A'dam.
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

SiR-ROUND

Crazy:
Quoteopenhaard dvd

Jouw gehele verzameling valt onder deze noemer toch?

Burn it!  ;D



Voor AleSyS (pic = link):





markvl

En hier is een link naar nog een aantal 'rustgevende' dvds.
Waarschijnlijk kun je door de 'customers who bought this also bought...' lijstjes bij individuele discs te bekijken nog wel meer vinden.

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Lynxxx

zoek op ebay op "relaxing dvd".. helaas doet de seller van de WAVES serie niet naar nederland verschepen, maar ik heb contact in de states die het voor mij door wil sturen of mee wil nemen naar nederland.
ga binnenkort effe kijken.. als het wat is laat ik het wel weten, dan zal ik de keer daarop nog setje bestellen


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

SiR-ROUND

Als je mijn link bekijkt, dan zie je dat deze UK site wel naar Nederland verstuurt....