Klok der Klokken .....CD en DAC modificaties

Started by Erik van Voorst (in memoriam), September 28, 2005, 10:57:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Quote from: Erik van Voorst on June 11, 2008, 11:53:26
Als hij het "brommen der trafo's" zat is of als hij "geintegreerd" aankoopt....of de vreselijk mooie machines van Esoteric enz enz enz.... ;)
Dan nog verdient de lens een plaatsje in de vitrinekast  ;D  ;)

scrutinizer

Quote from: Audioloog on June 11, 2008, 11:50:23
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet iemand in hemelsnaam een Digital Lens weer weg  ??? Enige reden die ik kan bedenken zijn geldproblemen  ::)
Antiek!!!!.....'beperking' klokfrequentie.. ;D

8)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman


Erik van Voorst (in memoriam)

#628
Omdat ik toch wel zeer prettige powercord ervaringen heb opgedaan de laatste maand(en) heb ik mezelf onrustig gemaakt en vandaag een euroconnector aan de voeding van de dac gemaakt (zie de nog steeds oude inlet eronder).

Momenteel speelt deze dac alweer 16 jaar  (met diverse modificaties):-X ;D zeer verdienstelijk met een toendertijd standaard bijgeleverde Belden(achtige) kabel......maar er ligt inmiddels een Tunami GPX op de loer........ :devil:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

#629
Omdat een dac en loopwerk weinig stroom trekken heb ik even een heuse "cablecooker"  verzonnen voor de  "Probeer-Tunami"....

Even een verloopdoosje getimmerd...en inbranden aan de vriezer....klinkt eigenlijk best vreemd... :P

Enfin het waarschuwingssignaal van de vriezer klinkt al mooier... :devil:



HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

#631
Kabel nog even de vriezer en de oven in  en hup cryogeen behandeld  :thumbs-up:

Erik van Voorst (in memoriam)

Kabel en connectoren zijn al cryo behandeld... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!