Skystar 1-CI niet aan de praat te krijgen

Started by Fly InDo, September 18, 2005, 17:26:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fly InDo

Gek wordt ik er van  >:(

Het lukt me maar niet om het spul aan de praat te krijgen. Ik krijg alleen o.a. alleen maar een paar Poolse kanalen.
De schotel is goed gericht aangezien ik hiervoor mijn dreambox er aan had hangen. Ik heb trouwens een 80cm schotel met een dubbele kop (astra en hotbird). Ik ben echt radeloos!  ???

Wie o wie kan mij please helpen?

Ik wacht wanhopig op reacties.

Alvast bedankt.
Voor de nieuwste gratis gadgets kijk je op <a href="http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=36818" target="_blank">www.gratiskados.nl</a>. Bestel een Antenne Booster voor slechts € 19,95 en ontvang een XBOX 360 Complete (t.w.v. € 400,-) helemaal GRATIS, net als ik!

pietnoeck

Als je enkele kanalen krijgt dan werkt hij mijn inziens.
Probleem is dat meeste kanalen gecodeerd zijn en dus niet te ontvangen zonder geldige kaart.

Fly InDo

Quote from: pietnoeck on September 18, 2005, 17:33:13
Als je enkele kanalen krijgt dan werkt hij mijn inziens.
Probleem is dat meeste kanalen gecodeerd zijn en dus niet te ontvangen zonder geldige kaart.

Ik ontvang alleen een paar (slechte kwaliteit) kanalen en that's it. Zowieso moet ik veel meer FTA kanalen kunnen ontvangen/bekijken. Ik heb trouwens een canaldigitaal kaart er in zitten, dus gecodeerde kanalen zou ik ook moeten kunnen ontvangen.

Nee, ik denk dat de instellingen bij mij helemaal verkeerd zijn ofzo. Het probleem is dat ik bij god niet weet wat de instellingen in mijn situatie moeten zijn. Ik snap er niet al te veel van en de manual maakt mij ook niets wijzer.

Is er iemand die mij verder kan helpen?
Voor de nieuwste gratis gadgets kijk je op <a href="http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=36818" target="_blank">www.gratiskados.nl</a>. Bestel een Antenne Booster voor slechts € 19,95 en ontvang een XBOX 360 Complete (t.w.v. € 400,-) helemaal GRATIS, net als ik!

pietnoeck

zet eens progDVB op je pc en doe een scan.
Ben je zeker dat je schotel juist staat ?
Als je een scan doet meot je zien welke de signaalsterkte is.

Fly InDo

Ik ben het zat met mijn Skystar 1-CI.
Langzamerhand ben ik er van overtuigd dat ik de verkeerde kaart heb gekocht, weinig ondersteuning.

Ik denk dat ik nu echt ga overstappen naar de Skystar 2 met additionele hardware mits ik:

- probleemloos tv en radio kan ontvangen/opnemen etc (geen     gedoe met een slechte tuner of een tuner die snel te heet wordt etc.).
- vloeiend hdtv kanalen kan ontvangen/opnemen zoals Euro1080
- originele smartcards kan gebruiken zoals bv. canaldigitaal (ik heb een abbonnement).
- creatief kan kijken naar vreemde kanalen (als je begrijpt wat ik bedoel  ;))

Kunnen jullie s.v.p. adviseren wat ik allemaal precies nodig heb en wat bij jullie perfect werkt (voordat ik weer een miskoop doe).

Ik hoop snel reacties van jullie te ontvangen.

Mijn dank is alvast groot.

Greetz

PS. jullie kunnen mij ook een PM sturen  :grinnik:
Voor de nieuwste gratis gadgets kijk je op <a href="http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=36818" target="_blank">www.gratiskados.nl</a>. Bestel een Antenne Booster voor slechts € 19,95 en ontvang een XBOX 360 Complete (t.w.v. € 400,-) helemaal GRATIS, net als ik!

skystar

Neem een skystar 2 pci kaart en een zogenaamde phoenix programmer.(mastera multipro).
Gebruik dan een klient om de communicatie tussen kaart en programmer tot stand te brengen.
Op deze manier kan je middels de canaldigital kaart naar de nederlandse programma's kijken.

skystar
Sony str-dg 700, sony ssv 225, ss-cn 225, sa-wms 225, kdl-40v5500, Asrock net ion met DVB-C.

Brandon

Kun je hier iets meer over vertellen?

- Over de Infinity USB Phoenix RS232 + SKYSTAR-2 = NEDERLANDSE zenders.
- Werkt dit nog steeds nu canaldigitaal over is gegaan op seca2?
- En wat voor software heb ik allemaal nodig en waar kan ik die downloaden?
- Wat bedoel je met communicatie en een client? Welke software instelling?
- Werkt het ook in combinatie met DVB-viewer full?

Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Fly InDo

Quote from: skystar on September 26, 2005, 09:41:47
Neem een skystar 2 pci kaart en een zogenaamde phoenix programmer.(mastera multipro).
Gebruik dan een klient om de communicatie tussen kaart en programmer tot stand te brengen.
Op deze manier kan je middels de canaldigital kaart naar de nederlandse programma's kijken.

skystar

Hoi,

Weten jullie of de Infinity USB Unlimited programmer ook geschikt is?

Hij ondersteund ook de Phoenix mode maar dan over USB. Dit schijnt een hele uitgebreide en op de toekomst gerichte programmer te zijn. Hij heeft zeg maar een virtuele com poort. De specificaties zien er iig goed uit.

Ik zou graag willen weten of deze programmer ook werkt in combinatie met de Skystar 2 kaart.

Met spanning wacht ik jullie antwoord af.
Voor de nieuwste gratis gadgets kijk je op <a href="http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=36818" target="_blank">www.gratiskados.nl</a>. Bestel een Antenne Booster voor slechts € 19,95 en ontvang een XBOX 360 Complete (t.w.v. € 400,-) helemaal GRATIS, net als ik!