RemiScoop

Started by Communicator, September 23, 2005, 20:47:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jowi

Quote from: Communicator on October  4, 2005, 20:41:34
Nut is dat je de stoelen goed vast kan zetten,  dat je er mooi een lichtslangetje onder kan doen en het gewoon af is.....
Ach ja smaken verschillen.... :-\ maar ik vroeg het me gewoon af.

molle

Phewww :o dit gaat wel erg snel hoor.
Jij krijgt precies meer hulp dan ik.
Allé momenteel is schoonpapa in de kelder de balken tegen de muren aant vijzen  ;D
Komt weer schot in :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on October  4, 2005, 21:06:42
Phewww :o dit gaat wel erg snel hoor.
Jij krijgt precies meer hulp dan ik.
Allé momenteel is schoonpapa in de kelder de balken tegen de muren aant vijzen  ;D
Komt weer schot in :D

hehe, schoonpapa mag balken tegen de muren vijzen, en jij zit op het forum ...

ook niet eerlijk he  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Quote from: mikeske on October  4, 2005, 21:27:46
hehe, schoonpapa mag balken tegen de muren vijzen, en jij zit op het forum ...

ook niet eerlijk he  ;D

Tja heb maar even pauze hoor. Moet nog werder broodjes gaan smeren ;D
Ben hier gewoon vlug iets aan het eten :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on October  4, 2005, 21:33:11
Tja heb maar even pauze hoor. Moet nog werder broodjes gaan smeren ;D
Ben hier gewoon vlug iets aan het eten :P
dan is het goed   ;D

Veel succes nog verder met de werkzaamheden   ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Communicator

Quote from: jowi on October  4, 2005, 20:58:39
Ach ja smaken verschillen.... :-\ maar ik vroeg het me gewoon af.

No offence....om het simpel te zeggen: Vindt het gewoon mooi...... ;)

jowi

Quote from: Communicator on October  4, 2005, 22:28:25
No offence....om het simpel te zeggen: Vindt het gewoon mooi...... ;)
Ja precies en daar gaat het uiteindelijk om hoor daar is geen speld tussen te krijgen. Maar ik heb het al eerder geroepen hoor hier op het forum, dat ik het een beetje jammer vind dat iedereen een beetje hetzelfde doet als ze een huisbios gaan maken... blijkbaar is er een soort oer-bios gevoel wat voorschrijft dat je zwarte muren met rode vloerbedekking moet hebben, en een podium met rode bioscoopstoelen en een lichtslang. Liefst nog een halfrond podium voor het scherm waar de speakers op staan, en wat nepgouden accenten en schelpenlampjes en een rood fluwelen gordijn met gouden stiksels ;D Het komt op mij dan meteen cliché en fantasieloos over.... Maar goed, ik ben sowiso geen liefhebber van een aparte bios ruimte in een huis hoor dus let vooral niet op mij ;D Bottom line is dat je het zelf mooi vindt.

B.J.

Quote from: Communicator on October  4, 2005, 22:28:25
No offence....om het simpel te zeggen: Vindt het gewoon mooi...... ;)

Ik ook (ook al had ik het iets hoger nog gemaakt)! Ziet er sjiek uit allemaal. De kamer had iets groter gemogen (maar dat had jij ook wel gewild!)

reza

Ik vind het er Super uitzien, en ze gaan echt als de Brandweer, voor je het weet staat de Pathe op de stoep als ze een nieuwe vesteging willen ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

B.J.

Quote from: jowi on October  4, 2005, 22:36:39
Ja precies en daar gaat het uiteindelijk om hoor daar is geen speld tussen te krijgen. ..........

Ik ben het gedeeltelijk met je eens.

Integreren in de woonkamer vind ik nog gaver MITS je woonkamer groot genoeg is. Een te volle woonkamer vind ik mega lelijk, het moet vrij leeg zijn voor mij. (zie bv mijn fotos). Zoals jij het zelf hebt (jowi) vind ik super! Jouw kamer is ook aardig groot, maar zulke appartementen zijn niet te betalen!

Communicator

@Jowi:

tja....als je gaat projecteren is een zwarte projectie-wand toch wel handig.........
Verder vind ik dit gewoon de mmoiste kleuren, alhoewel paars ook op mijn lijstje heeft gestaan, evenals donker-groen....Maar na wikken en wegen zijn het toch deze kleuren geworden....Verder denk ik dat er best meer voorbeelden hier op het forum zijn van 'net ff wat anders'.....dat zit hem in de details, en die komen nog..........

@Bas:
Tja.....groeter kreeg ik er niet door...De WAF he........;)

Ben hier meer dan tevreden mee. We zijn meestal met zijn tweeën en daarvoor is het ruim genoeg!

jowi

Quote from: Communicator on October  5, 2005, 10:09:01
tja....als je gaat projecteren is een zwarte projectie-wand toch wel handig.........
Ja vertel mij wat ;D Nee tuurlijk, sommige dingen zijn puur praktisch/noodzakelijk, dat weet ik ook wel. Heb zelf ook een donkere muur waarop mijn scherm hangt.

Communicator

En het stofferen is klaar:



Nu wachten op het scherm...........

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Xander

Dat ziet er heel netjes uit!

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

reza

Misschien een brutale vraag ::) maar wat heefd dat gekost om dat te laten stoferen. :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Communicator

Quote from: reza on October  8, 2005, 13:29:05
Misschien een brutale vraag ::) maar wat heefd dat gekost om dat te laten stoferen. :P
Weet ik nog niet.....heb nog geen rekening gehad, maar is iig minder dan dat je het 'normaal' zou laten doen....

@ De Rest:

Dank voor de complimenten......het is echter nog lang niet af..........

reza

Nee ik weet het ;D en je zal waarschijnlijk ook wel nooit klaar zijn ook :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

dvdripper



mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

R


Communicator

Vandaag verhuisd.....Wachten is nu op het scherm........
Keep y'all posted!  ;)

reza

Ik ben zeer benieuwd ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

A3aan

Prachtig prachtig. Dat je daar naast en tijdens een verhuizing tijd voor hebt ...

Ik mis nog een foto van je projector + sterrenhemel (+ ophanging)...

Geniet ervan, heb je verdiend
IMHO dan

Communicator

Vandaag eindelijk het scherm binnengehad. Nu nog iemand charteren die met me de PJ wil ophangen en daarna het scherm........