RemiScoop

Started by Communicator, September 23, 2005, 20:47:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

He!!!!!!! WATTE!!!!!!!!! ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

kippekop

Vergeet nooit zo'n ronddraaiende sterke drank houder, doodzonde als je die niet in je dedicated ht ruimte hebt  ;D
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Communicator

Update:

De bioscoopstoelen zijn er:


Nu nog een 'podiumpje' maken; 2,50m lang en 1,50m breed, 10 cm hoog....Dat gaat de komende dagen gebeuren, maar eerst alles eens even goed uittekenen.......;)

reza

4 stoelen zijn cool ;D alleen heb je nou moeilijk een SWEETSPOT, dat heb ik ook met mijn 2 stoelen, er komt er dus nog 1 bij  ;D
Maar je gaat wel als de Brandweer hoor :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Harry HT

Harry
Quote from: reza on September 27, 2005, 22:40:19
4 stoelen zijn cool ;D alleen heb je nou moeilijk een SWEETSPOT, dat heb ik ook met mijn 2 stoelen, er komt er dus nog 1 bij  ;D
Je zou zeggen dat Remi maar 1 stoel nodig heeft  ::), maar deze Remi is niet alleen op de wereld  ;)

Ziet er goed uit  O0

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Sjors

Quote from: Harry HT on September 28, 2005, 00:06:51
HarryJe zou zeggen dat Remi maar 1 stoel nodig heeft  ::), maar deze Remi is niet alleen op de wereld  ;)

Ziet er goed uit  O0

Gegroet,

Harry

Inderdaad! er zijn er meerdere die willen genieten van deze mooie scoop  ;)

Fransvis

Quote from: reza on September 27, 2005, 22:40:19
4 stoelen zijn cool ;D alleen heb je nou moeilijk een SWEETSPOT, dat heb ik ook met mijn 2 stoelen, er komt er dus nog 1 bij  ;D
Maar je gaat wel als de Brandweer hoor :P

Misschien gaat ie er maar 3 gebruiken en 1 als reserve. Dan heb je wel een sweetspot.

Communicator

Standaard zullen er twee in gebruik zijn: De middelste, echte 'loveseat', door mijn dinnetje en mezelf.......
De naam suggereert idd anders, maar dat is een samenvoeging van twee namen........
En wie buiten de hotspot zit, heeft pech....;)

Nadeeltje: Achter de zitplaatsen is nog maar ca. 60 cm ruimte voor de achterspeakers.....gelukkig zijn dit dipoles, dus dat moet goedkomen.....

Sjors

Quote from: Communicator on September 28, 2005, 08:37:37


Nadeeltje: Achter de zitplaatsen is nog maar ca. 60 cm ruimte voor de achterspeakers.....gelukkig zijn dit dipoles, dus dat moet goedkomen.....


Jep komt goed  ;)


Groet, Sjors

Starred

Hoe zit dat met dat spuiten? Ziet er wel fraai uit en lijkt me wel wat voor mijn eigen HT tzt.

Kwanta kosta?

reza

Quote from: Fransvis on September 28, 2005, 08:32:10
Misschien gaat ie er maar 3 gebruiken en 1 als reserve. Dan heb je wel een sweetspot.
Dat klopt als een bus FRANS.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Communicator

Quote from: Sjors on September 28, 2005, 13:35:28

Jep komt goed  ;)


Groet, Sjors
Je bent er nogal zeker van......;)

Communicator

Quote from: Starred on September 28, 2005, 14:18:03
Hoe zit dat met dat spuiten? Ziet er wel fraai uit en lijkt me wel wat voor mijn eigen HT tzt.

Kwanta kosta?
Spuiten is gedaan door Heipaint en je moet denken aan ongeveer 10 EUR per vierkante meter.......
Nu het opgedroogd is lijkt het net een laagje fuweel of tapijt....echt veel mooier nog dan op de foto's.....

Sjors

Quote from: Communicator on September 28, 2005, 19:20:58
Je bent er nogal zeker van......;)

Jep! situation here is the same  ;)


Groet, Sjors

Audiofiel

Quote from: reza on September 28, 2005, 15:39:07
Dat klopt als een bus FRANS.

Dat is een contaminatie. De uitdrukking is: het klopt als een zwerende vinger of het sluit als een bus. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reza

Quote from: Audiofiel on September 29, 2005, 07:41:05
Dat is een contaminatie. De uitdrukking is: het klopt als een zwerende vinger of het sluit als een bus. ;)
Oooooooooooooh dat is het zelfde als : ik vind dat Vreselijk leuk. Dat bedoel je!!!?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Audiofiel

Quote from: reza on September 29, 2005, 09:51:36
Oooooooooooooh dat is het zelfde als : ik vind dat Vreselijk leuk. Dat bedoel je!!!?

Nee, meer zoiets als 'optelefoneren'. Een contaminatie is een samentrekking, in dit voorbeeld van 'opbellen' en 'telefoneren'.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Communicator

En nu maar weer ontopic...... ;D

Vandaag met mijn zwager het podium gebouwd en begin van de sterrenhemel....

De foto's:

Begin van het frame:


Frame met isolatie eronder tegen contactgeluid:


En gevuld:


Platen erop (22mm maranti-hout....):


Proefzitten:


Vastgezet:


Met begin van de sterrenhemel:


Inmiddels heb ik ook een bezoekje aan Frank gebracht:
DVD-speler, PJ en Marmitek spullen staan klaar om eringezet te gaan worden.....Wachten is nu nog op stoffeerder en het scherm, want die moet ik eerst ophangen voor ik weet waar de pj kan komen.....

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Communicator

En weer een update: Vandaag zijn ze begonnen aan het stofferen:







Ze waren niet zo blij dat het podium al vastzat........  :D 8)

B.J.

Quote from: Communicator on October  4, 2005, 20:16:02
En weer een update: Vandaag zijn ze begonnen aan het stofferen:


Ze waren niet zo blij dat het podium al vastzat........  :D 8)

Nee dat staat zo lekker in de weg!

jowi

Wat is het nut van een podium? Vaak zie bij dit soort theater-opzetjes dat het podium een handige manier is om bass-shakers te gebruiken; maar die zie ik bij jou ook niet...

B.J.

Nut nut, het staat ook leuk!  :D

RonG

In mijn geval heb ik het gedaan om in de toekomst mischien een rij stoelen ervoor op de grond te plaatsen,
ten 2de heb ik er verlichting ingemaakt wat wel een leuk effect geeft.
3de reden was dat ik dan een goede zithoogte heb t.o.v. het scherm.

gr,
Ron

Communicator

Quote from: jowi on October  4, 2005, 20:24:14
Wat is het nut van een podium? Vaak zie bij dit soort theater-opzetjes dat het podium een handige manier is om bass-shakers te gebruiken; maar die zie ik bij jou ook niet...
Nut is dat je de stoelen goed vast kan zetten,  dat je er mooi een lichtslangetje onder kan doen en het gewoon af is.....