Metalmeeting HTForummers bij Devoraz & Sarjenka's NightmarePatrol Headquarters

Started by Sarjenka, September 21, 2005, 15:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sarjenka

goed... daar ben ik weer... haha

hmmmz

Ok, ik heb even zitten rekenen... Aangezien we "slechts" dvd's van metalbands e.d. gaan bekijken en niet gewoon een (of meer) hele films, kunnen we iets meer mensen parkeren dan ik normaal zou willen.

we hebben ruimte voor zo'n 8 mensen (exclusief onszelf).

Tot nu hebben belangstelling:

*Martin&Miranda
*Gizz

En dan nu een lijstje met data (dit zijn allemaal zaterdagen):

- 19 november
- 10 december
- 17 december
- 7 januari
- 28 januari
- 4 februari

aanvang: 15.00 12.00 uur; wij hebben een rolluik, dus we kunnen overdag beginnen :D

Nou, ik hoor het wel!
ondertussen ga ik een aantal mensen een berichtje sturen die toentertijd bij M&M verhinderd waren, maar wel interesse hadden.

Oja, en voor de volledigheid (al eerder genoemd): het is in Lelystad



Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Gizz

same here.

btw gaat er nog iemand naar ayreon-stream of passion 26 januari in zoetermeer?? ikke wel namelijk.
ik ben ook in tilburg geweest toen ayreon-star one er was. en dat was zooooo vet
zeker een aanrader als je er van houd
cya

Gizz

als het mogelijk is is het misschien een leuk idee als je je eigen front speakers meeneemt zodat je het een beetje kan vergelijken hoe het in een andere luister ruimte zich houd?

Sarjenka

Quote from: gizz on October 22, 2005, 12:20:38
als het mogelijk is is het misschien een leuk idee als je je eigen front speakers meeneemt zodat je het een beetje kan vergelijken hoe het in een andere luister ruimte zich houd?

nou... mbt deze meeting vind ik dat geen goed idee... De boel staat zowieso bij ons zodanig ingebouwd dat er niet zomaar ff andere spullen kunnen worden ingebouwd. Bovendien zijn Pjotr en ik niet "echt" audiofielen. Het werkt, het klinkt leuk en wij zijn tevreden, dus tweaken en het uitproberen van andere spullen moet je al niet echt bij ons mee aankomen :D

Point7

Ik heb misschien nog wel interesse. Zaterdag is geen probleem normaal. De afstand is toch redelijk voor mij vanuit België en ik wil niet graag met mijn huidige zuipschuit auto rijden. Mijn nieuwe (zuinigere) auto is besteld en zal tegen het einde van dit jaar of begin volgend jaar geleverd worden. Die wil ik dan gerust wel eens goed inrijden om tot daar te komen.  >:D

Dus vanaf januari zit de kans erin dat ik afkom, maar 100% zeker ben ik nog niet.

Oja...ik hou niet zo van te technische metal of van die om ter snelst op de drum rammen metal.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Gizz

Quote from: Point7 on October 26, 2005, 12:47:05
Ik heb misschien nog wel interesse. Zaterdag is geen probleem normaal. De afstand is toch redelijk voor mij vanuit België en ik wil niet graag met mijn huidige zuipschuit auto rijden. Mijn nieuwe (zuinigere) auto is besteld en zal tegen het einde van dit jaar of begin volgend jaar geleverd worden. Die wil ik dan gerust wel eens goed inrijden om tot daar te komen.  >:D

Dus vanaf januari zit de kans erin dat ik afkom, maar 100% zeker ben ik nog niet.

Oja...ik hou niet zo van te technische metal of van die om ter snelst op de drum rammen metal.



hey anders kun je eens bij langs droppen als je wilt. ik woon vlakbij denbosch noord brabant.
scheelt denk toch weer de helft rijden

Point7

Quote from: gizz on October 26, 2005, 14:25:37
hey anders kun je eens bij langs droppen als je wilt. ik woon vlakbij denbosch noord brabant.
scheelt denk toch weer de helft rijden

Effe TomTom opstarten......en idd dat is ongeveer in de helft. Ik zal er eens over nadenken. Alvast bedankt voor het aanbod !
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Sarjenka

ok... svz tot nu toe.
Tot nu toe hebben de volgende mensen interesse:

* Martin_M & Pantera
* Gizz
* GPO
* Point7
* Jinsu
* Johnny Kruidhof
* Grindtegel

Een aantal weten het nog niet zeker ivm afstand en drukke agenda's...

en dan nog een huishoudelijke mededeling: Pjotr aka Grote Smurf zal per vandaag als "Devoraz" op dit forum bekend zijn...

Ik denk dat de data in 2005 af gaan vallen en er moeten dus maar wat andere data bij worden bedacht...

kom ik nog even op terug!

Devoraz

Hehehe. En vervolgens gebeurd er gewoon helemaal niets meer. We zijn inmiddels MEER dan een half jaar verder en nog steeds geen Meeting  ;D

Ik dacht: Ik geef de zaak weer even een schop onder zijn kont! Ik laat het aan Sarjenka over om data voor te stellen.
I used to be schizophrenic, but we're OK now!

Martin_M

Ik weet dat jullie wat problemen hadden met de projector (of dachten dat jullie dat hadden) en daardoor één en ander wat onzeker werd.
Is dat opgelost dan nu??

Ik heb er nl. nog wel heel erg veel zin in namelijk ;D

Wij hebben gisteren een DVD van Tiamat gekocht. Een erg mooi live-gevoel heeft die. Willen we zeker mee nemen.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Sarjenka

lekker dan Pjotr... De hele zooi doet het helemaal niet, dus er valt niets te organiseren :D ik zou zeggen: regel het zelf maar :D

Martin_M

Quote from: Sarjenka on June 14, 2006, 10:55:10
lekker dan Pjotr... De hele zooi doet het helemaal niet, dus er valt niets te organiseren :D ik zou zeggen: regel het zelf maar :D

Haha, met de nieuwe HTPC aan het klooien??
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Sarjenka

Quote from: Martin_M on June 14, 2006, 11:29:49
Haha, met de nieuwe HTPC aan het klooien??

uhhu :D en helaas wil e.e.a. niet zoals Pjotr wil... Dat oude geluidskaartje doet het vooralsnog nog steeds precies zoals het moet, maar dat nieuwe spul da's echt qua geluid om te janken zo slecht... Ik heb er ook over gelogd trouwens :D

Martin_M

Quote from: Sarjenka on June 14, 2006, 11:33:04
uDat oude geluidskaartje doet het vooralsnog nog steeds precies zoals het moet, maar dat nieuwe spul da's echt qua geluid om te janken zo slecht...

Die nieuwe kaart had toch alleen een toslink aansluiting en de oude een coax?? Misschien zit het verschil 'm alleen daar al in. Kan ook aan de receiver liggen dan (gaat misschien beter met de coax aansluiting om).
Maar wel vervelend allemaal.

Ik denk dat Pjotr snel de metal-meeting wil zodat hij een stok achter de deur heeft om een beetje op te schieten >:D >:D

Desnoods kunnen wij onze dvd speler wel meenemen. Daar zit nog steeds de PSM-1 in die rechtstreeks op jullie projector kan worden aangesloten.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Sarjenka

:D ik weet de technische details niet helemaal, maar we hadden ook nog een trustkaartje gekocht en ik meen dat daar ook een coaxiale aansluiting aan zat en die deed het dus ook niet zoals we wilden...

maar het komt vast weer goed hoor :D

misschien moet die meeting maar in het najaar een keer... (da's het al bijna trouwens); ik zal vanavond even met Pjotskie palaveren daarover.

Martin_M

OK. Heb je log even gelezen ;)

Jullie kregen dus alleen 2.0 digitaal uit de nieuwe kaarten i.p.v. 5.1. Tja, dat scheelt nogal. Wel vaag.

Maar jullie willen de meeting zoiezo nog wel organiseren? Anders wellicht ergens anders als dat gemakkelijker is....
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Devoraz

 ??? Ik begrijp de drukte niet helemaal. Het oude systeem werkt nog steeds en zolang ik het nieuwe niet voor elkaar krijg, blijft het nog gewoon op de oude manier via de Hollywood+ kaart werken.  :D
I used to be schizophrenic, but we're OK now!

Martin_M

Haha. Devoraz blijft altijd  8)


Dus..........zaterdag de metalmeeting >:D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Devoraz

Quote from: Martin_M on June 14, 2006, 16:12:31
Haha. Devoraz blijft altijd  8)


Dus..........zaterdag de metalmeeting >:D

Ik blijf altijd 8) maar... zaterdag komt een beetje slecht uit ;)
I used to be schizophrenic, but we're OK now!

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)