Wie neemt er bij aanschaf van apparatuur eigen bronmatriaal mee?

Started by Leen, September 18, 2005, 00:34:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wie neemt er een dvd of cd mee die je goed kent om de te aantescaffen aankoop te beoordelen?

Altijd
Nooit
Soms
Wil het thuis kunnen beoordelen
Is bij mijn leverancier niet mogelijk om thuis te beoordelen
Leverancier werkt helemaal niet mee

Leen

Hoi,

Het kopen bij de vakhandel is mischien niet de goedkoopste weg, maar je krijgt er meestal wel wat voor terug, inde vorm van sevice en bij vele ook die een eigen reparatie afdeling hebben.

Het kopen bij de grote ketens als mm en meerdere, want laten we het niet toespitsen op alleen de mm is soms bij aanschaf weleens goedkoper, maar deskunig advies is naar mijn eigen ervaring dikwijl ver te zoeken, en via internet zie ik ook niet zitten.

Maar helaas is er bij mij in de buurt maar één zaak die een klein assortiment aparatuur van een wat betere kwaliteit in vooraad heeft, dus val je in de handen van de grote ketens voor bepaalde producten, met de nadelen die dat weer met zich van niet je eigen materiaal te kunnen beluisteren, dus is altijd een keuze die je moet maken.

Mvg Leen.
reciever h/k avr130
dvd philips 520
tv    philips 32pw9713/12
sat tuner philips drs2210 speakers 2×mission 704. 4×mission 731+center+sub eltax draaitafel technics sl120 +sme 3009+philips gp412II interlinks diy rg 58 u speakerkabel no name 2.5mm koperdraad

Atrax

Quote from: Mark Lemmens on September 19, 2005, 15:16:51
"                 "
Groet,
Mark

Zoals ik al zei, je hebt gelijk dat ik fout zit.....
Maar goed, wat dat betreft zijn er een hoop mensen niet goed bezig, als we gaan denken aan het illegaal downloaden en dupliceren van software/films etc.
Maar daar loopt al een ander thread over, dus daar zal ik verder niet op ingaan.
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...