ArendQ's HT

Started by ArendQ, September 16, 2005, 16:51:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Hi,

Ziet er geweldig gezelig uit zeg :o :D
Niet direct mijn ding, maar wel erg gaaf :D
Veel plezier nog in je HT.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ArendQ

Het is wel spijtig dat die velux net boven het scherm komt, dat wil soms eens afleiden, zeker met het witte gordijntje ervoor.
De meeste posters heeft mijn broer uitgekozen omwille van de donkere kleuren dus die leiden tijdens het filmkijken niet veel af naast het scherm.


Lynxxx



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Magura

Lekker sfeertje heb je daar  8) Top hoor!
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

el-jorge

Ik vindt dit echt een toppertje! Lijkt me een goed sfeertje hebben dit thuis biosje!
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

Durk

en mooi zo'n barco... :'(  >:D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Walter_PPK

Gave HT! Mooie 2ehands setup. Ik heb ook alles (zoveel mogelijk dan) 2ehands gehaald. Scheelt enorm in de kosten.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

ArendQ

2dehands scheelt inderdaad enorm.
Ik ben nu op zoek naar een surround reciever MET pre-outs, als iemand iets weet staan, PM me maar!
Liefst niet veel duurder dan €150 en moet optische ingang hebben.
De Barco wordt binnenkort geupgraded met volledig glazen lenzen van Mark Lemmens, dus die hybride lenzen worden binnenkort verkocht.
Bedankt voor de complimenten.

Vampire

#33
Ik heb idd ook alles 2de hands, en ben daar ook erg over te spreken.


Misschien is dit iets voor je?

Weet niet of de link werkt, altijd zo'n geklooi met marktplaats...

Denon AVR-1800 gold
Decoder: Dolby ProLogic / Dolby Digital / DTS -- Eingänge: 9 Audio Cinch / 2 optisch / 1 koaxial / 4 Composite -- Ausgänge: 3 Composite -- Leistung bei 8 Ohm: 75 W (Front) / 75 W (Center) / 75 W (Rear) -- Pre-Out: Front / Center / Subwoofer -- Abmessungen BxHxT (mm): 434x171x416 -- Sonstiges: Kopfhörerausgang / RDS / 40 Stationsspeicher

Ziet er allemaal erg netjes uit op de foto's. Is in Noord-Brabant, weet niet of dat voor jou te doen is?

Liep er ook maar toevallig tegenaan...

Maarre... je wist het al: een errug gaaf HT heb je zeg!  8) O0 8)
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

dvdripper

DAS nou een mooi behangetje ;D


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

ArendQ

#35
j

DrAce

Tjonge, dat is een fraaie poster van een zeer fraaie auto ... mooie aanwinst, gefeliciteerd!