Forummoeilijkheden?

Started by VlisChris, September 16, 2005, 12:22:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Het is het Email adres van peerless :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

R

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 16, 2005, 18:51:24
Het probleem zit in de notifications iemand heeft een mail adres dat niet klopt lijkt het op.
Wel vreemd dat het forum daar dan op crashed.
Als je een nieuw topic opent gaat het goed, als er notifications aan staan gaat het fout.

Je bedoelt deze man..

Het is wel een belg he :P ;D

QuoteUnable to send mail to the email address '[email protected]'

J.A.F._Doorhof

Het zijn verschillende, heel vreemd allemaal ik zal er nog even induiken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 16, 2005, 18:51:24
Het probleem zit in de notifications iemand heeft een mail adres dat niet klopt lijkt het op.
Wel vreemd dat het forum daar dan op crashed.
Als je een nieuw topic opent gaat het goed, als er notifications aan staan gaat het fout.

Een bekend en geliefd forumlid is de schuldige!!!! :o :o ;D ;D

QuoteUnable to send mail to the email address '[email protected]'

stond zojuist op m'n scherm

mvrg

Patrick

Peerless Monster

#29
Bij mij stond er:

Kon mail niet verzenden naar e-mailadres '[email protected]'

QuoteHet is het Email adres van peerless

Ik zou gewoon het complete forum deleten, formatten en Fdisken.
Zodoende kunnen we ook allemaal weer fair beginnen met het aantal postings... ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

J.A.F._Doorhof

Het verschilt wie er komt te staan, het is echt enorm vreemd.
Ik zal compu eens mailen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 16, 2005, 19:06:37
Het verschilt wie er komt te staan, het is echt enorm vreemd.

Een samenzwering >:( ;D

Idd weird ???

mvrg

Patrick

J.A.F._Doorhof

hoop dat compuart vanavond of morgen even wil kijken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BernHardN

virusje (^*&$^#&*)* *&)&)  )&)&)%$#@!%^^*^(":">?*&%FH(*__+ ;D ;D

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

J.A.F._Doorhof

Even een vraagje, kan iemand me voor tijdelijk zijn  SMTP gegevens mailen.
Dit zal STRIKT PERSOONLIJK WORDEN BEHANDELD ik wil alleen even testen met een werkend SMTP account.
Ons XS4ALL abbo is opgezegt en we hebben alles overgezet naar versatel SMPT maar ik weet niet zeker of die dit ondersteund.
Met een werkende combinatie SMPT kunnen we dat uitproberen.

Mail het aub naar [email protected] het word na de test DIRECT weer gewist natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 16, 2005, 19:11:33
Even een vraagje, kan iemand me voor tijdelijk zijn  SMTP gegevens mailen.
Dit zal STRIKT PERSOONLIJK WORDEN BEHANDELD ik wil alleen even testen met een werkend SMTP account.
Ons XS4ALL abbo is opgezegt en we hebben alles overgezet naar versatel SMPT maar ik weet niet zeker of die dit ondersteund.
Met een werkende combinatie SMPT kunnen we dat uitproberen.

Mail het aub naar [email protected] het word na de test DIRECT weer gewist natuurlijk.

Done, heb een nieuw account voor je aangemaakt, kan je lekker spelen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

QuoteEven een vraagje, kan iemand me voor tijdelijk zijn  SMTP gegevens mailen.
Dit zal STRIKT PERSOONLIJK WORDEN BEHANDELD ik wil alleen even testen met een werkend SMTP account.
Ons XS4ALL abbo is opgezegt en we hebben alles overgezet naar versatel SMPT maar ik weet niet zeker of die dit ondersteund.
Met een werkende combinatie SMPT kunnen we dat uitproberen.

Mail het aub naar [email protected] het word na de test DIRECT weer gewist natuurlijk

Volgens mij heeft Frank het HTforumvirus zelf gemaakt om ons ons SMPT gegevens te ontfutselen en die weer door te verkopen aan grote ondernemingen, aldoende grof geld te verdienen, aangezien het toch al slecht gaat tegenwoordig met onze ondernemers ;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blackball147

klopt het dan ook dat er geen mails meer worden verstuurd als er is gereageerd op een topic die je in de gaten houdt? heb toch namelijk die indruk?

J.A.F._Doorhof

Ok ligt dus aan de SMTP server van versatel die staat dit blijkbaar niet toe.

Hummmm.
Iemand een idee hoe we ergens een SMTP account kunnen regelen, wil blue-eyes er niet mee opzadelen eigenlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Ok dan.

Met GROTE DANK aan Blue-eyes is het nu tijdelijk opgelost.

Vraag blijft wie weet hoe we dit zelf kunnen realiseren of op onze server of via een provider ?
Heb het ook al aan Mevers gemailed die zullen het ook wel weten maar als we het voor maandag kunnen oplossen nog beter.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 16, 2005, 19:26:43
Ok dan.

Met GROTE DANK aan Blue-eyes is het nu tijdelijk opgelost.

Vraag blijft wie weet hoe we dit zelf kunnen realiseren of op onze server of via een provider ?
Heb het ook al aan Mevers gemailed die zullen het ook wel weten maar als we het voor maandag kunnen oplossen nog beter.

Waar kan ik mijn bestelling plaatsen ;D ;D

Kleine moeite Frank, zijn we iig dat gezeur van al die HT Forummers kwijt :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

B.J.

Gratis provider accountje aanmaken?

hifiman

Ik snap zowiezo niet waarom je aan een smarthost mail zou willen afleveren, draai liever zelf een MTA die gewoon direkt (SMTP) zijn mail aflevert aan de voor het betreffende domein verantwoordelijke (MX record) mailserver. En zo doe ik het al 10 jaar dus  :P  O0


J.A.F._Doorhof

Gratis accounts werken vaak met webmail.
We hebben mevers gevraagt of ze het via onze server kunnen doen, moet toch mogelijk zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@TingTong,
Ik weet veel van de normale gang van zaken bij PC's maar wat je nu allemaal typed is abracadabra voor me :D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hifiman

Haha dat was eerlijk gezegd ook wel een klein beetje de bedoeling   >:D

Maar even serieus, als ik kan helpen doe ik het graafg, wat is nu eigenlijk PRECIES het probleem?