Grindtheater

Started by Grindtegel, September 15, 2005, 19:56:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Indd een hele mooi ruimte.
Werd deze ruimte nou alleen voor Ht doeleinden gebruikt ::)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

prachtig. Dat wordt een grote HT  >:D

Grindtegel

#52
De ruimte lijkt op de foto's anders dan in het echt. De afmetingen zijn 5.95m bij 4.20m.

Ik ben er inmiddels ook al over uit wat ik met de projectie ga doen. Ik ga weer terug naar digitaal, de optoma H79 om precies te zijn  ;D

Wat betreft sub zit ik te twijfelen tussen een SVS maar ook Velodyne lijkt me geweldig, er worden op dit moment leuke velodynes 2e hands aangeboden, maar volgens mij willen de verkopers hem niet verkopen want ik krijg niet echt reacties op vragen die ik stel, beetje vreemd maar goed  :-\

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

molle

Wow dat ziet er al strak uit :o
Dit gaat een prachtige HT worden. Heb ik al lang gezien ;)
Machtige ruimte :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Fransvis

Quote from: Grindtegel on November 30, 2005, 23:45:47

Ik ben er inmiddels ook al over uit wat ik met de projectie ga doen. Ik ga weer terug naar digitaal, de optoma H79 om precies te zijnĀ  ;D


Verstandig....

OscarTango

#55
Hey, dat gaat daar goed vooruit....ik ben nog steeds een beetje skeptisch over week 51, ;) maar het ziet er al goed uit  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

patrick_vdb

Hi Grindtegel,

Dat raam was natuurlijk geheel overbodig geweest voor een HT-ruimte! ;D

Mooie ruimte en strak uitgevoerd, ik kan me voorstellen dat je staat te popelen om daadwerkelijk met het HT-gebeuren aan de slag te gaan 8)

mvrg

Patrick

Harry HT

Hoi Grindtegel,
Quote from: Grindtegel on November 30, 2005, 23:45:47
[img]Ik ben er inmiddels ook al over uit wat ik met de projectie ga doen. Ik ga weer terug naar digitaal, de optoma H79 om precies te zijn  ;D
Geeft een mooi plaatje 8)

QuoteWat betreft sub zit ik te twijfelen tussen een SVS maar ook Velodyne lijkt me geweldig,
Het is weer tijd voor een sub-shootout.  :D Heb je tijd in week 2?   :D ;)

De aanbouw ziet er zeer goed uit, mooie afwerking ook met dat duurzame hout.  O0 O0

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

The Forest Stars

Oke,

Dat wordt een mooi kastje :D om je H79.

Theo

guitarman

zeg, grindtegel, wat kost zo 'n aanbouw nou?
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

Grindtegel

Een rib uit mijn lijf  ;)

We zijn het hele huis aan het verbouwen dus kan  ik niet zeggen wat nu de precieze kosten zijn van alleen de HT.  Maar goedkoop is het niet, neem dat maar van me aan.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

advr

Quote from: Grindtegel on December  1, 2005, 11:15:15
Een rib uit mijn lijf  ;)

We zijn het hele huis aan het verbouwen dus kan  ik niet zeggen wat nu de precieze kosten zijn van alleen de HT.  Maar goedkoop is het niet, neem dat maar van me aan.

foto's?
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

advr


wanneer is het klaar? 8)

dan kan ik (eindelijk) komen kijken naar je HT ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Grindtegel

De aannemer is klaar over een week of 3-4. Maar dan is de ruimte nog niet klaar helaas. Vloerbedekking moet er nog in, alsmede de muren en plafonds die nog geschilderd moeten worden. Wanneer het dan echt klaar is, ik heb geen idee.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

R

Ga je nog iets doen met de akoustiek?

Grindtegel

Ligt eraan. Waarschijnlijk pas achteraf als blijkt dat die niet goed is. In de ruimte komt hoogpolige vloerbedekking en verder weinig "harde" materialen. De muren en plafond zijn echter kaal. Ik weet niet hoe dat gaat uitwerken.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jimmy Conway

Komt er geen grindvloer in?

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Heeft iemand nog tips voor de kleur waar de zij- en achtmuur in geschilderd gaan worden? Ik ga het plafond en de voorkant zwart maken, en denk er aan om de rest dan antraciet te texen. Maar omdat er ook al antraciete vloerbedekking in gaat komen wordt het misschien wel een beetje heel erg donker (=saai ? ).

Of heeft er iemand nog een ander idee?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

JCL

mooie donkere rode kleur? Moet zeggen dat in het licht / donker contrast van Kelmond ook wel erg mooi vind.

Grindtegel

Dat is inderdaad een van de mooiste op het forum.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

B.J.

Die ruimte ziet er super uit. Dat hout is ook erg leuk!

JCL

Quote from: Grindtegel on December  1, 2005, 17:01:50
Dat is inderdaad een van de mooiste op het forum.

van mij mag je dat "een van" wel weglaten, het is gewoon DE mooiste ruimte die is heb gezien. Hier zeker en kan me er zo geen voor de geest halen van inet die kwa inrichting zo mooi is. De hardware is ook super voor mekaar, maar dat blijft altijd een kwestie van smaak. Setje Nautilus 800 of 802 zouden daar niet misstaan maar ach, dat blijft ook altijd persoonlijke voorkeur en niet in de laatste plaats de voorkeur van de portomonee!

Jimmy Conway

Rob Dingen heeft ook een "aardige" ht.