VAD '05 Meet & Greet (22 & 23 oktober a.s.)

Started by Harry HT, September 14, 2005, 12:42:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W

Ik had 'm mee,

maar had wel wat beters te doen :P  ::)

Wybrand

Arno P


patrick_vdb

Hi Harry,

Quote from: Harry HT on October 24, 2005, 19:31:00
De volgende audiobeurs is waarschijnlijk die van Brussel, van een aantal forumleden weet ik al dat ze ook gaan.

Gaan jullie wederom naar Brussel? ;D ;)

Ik kan mij een van de eerste audiobeurzen van onze belgische vrienden nog goed herinneren en ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze opzet zich ge-evolueerd heeft. Heb je al een topic geopend waarin de geintresseerden kunnen aangeven of ze wel/niet gaan?

mvrg

Patrick

Harry HT

Quote from: patrick_vdb on October 30, 2005, 20:23:05
Hi Harry,

Gaan jullie wederom naar Brussel? ;D ;)
>:D  ;D Natuurlijk gaan we  8)

QuoteIk kan mij een van de eerste audiobeurzen van onze belgische vrienden nog goed herinneren en ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze opzet zich ge-evolueerd heeft. Heb je al een topic geopend waarin de geintresseerden kunnen aangeven of ze wel/niet gaan?
Marco L. hebben nog even gesproken vorige week, ze hebben hun best gedaan. Dus het zal wel goed komen  8)

Morgen zal ik wel een M&G openen, tenzij een Belgisch forumlid of een ander forumlid zich geroepen voelt.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

PM

#304
Quote from: Spacebass on October 30, 2005, 11:41:36
Lyngdorf
...
Ps
Mja het moge duidelijk zijn dat hier een vervolg op gaat komen, want ik ben echt razend benieuwd wat deze set met een filmpje erbij doet!

Dan zou ik op de beurs in België gaan kijken... waarschijnlijk wordt er ook i.c.m. projectie gedemonstreerd.
Ik ben zelf naar de zaak in België geweest dit weekend en heb dezelfde set met B&W 805's  (heb ik zelf en hadden ze daar gelukkig ook staan) gehoord... ben nog steeds erg onder de indruk. Terug swichten naar de dali ikon 2's (van de VAD) gaf toch wel aan dat de 805's niet voor niets 2,5x zo duur zijn... 805's waren echt een hele verbetering (minder hard/schel/metaalachtig)... De ikon 2 speakers zijn ook leuk voor wat ze kosten, maar er is meer uit het systeem te halen met andere speakers. Binnenkort nog maar eens naar de beurs in België om wat meer te luisteren....
Groeten, Peter

Spacebass


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

#307
Quote from: Audiofiel on October 31, 2005, 07:22:48
Waar ligt dat ???
Dialect  ;)  ;D

Of hebben wij in Den Haag geen Dialect  ???  Nou ja Haags dan  ;D

garmtz

Quote from: PM on October 30, 2005, 23:51:53
Dan zou ik op de beurs in België gaan kijken... waarschijnlijk wordt er ook i.c.m. projectie gedemonstreerd.
Ik ben zelf naar de zaak in België geweest dit weekend en heb dezelfde set met B&W 805's  (heb ik zelf en hadden ze daar gelukkig ook staan) gehoord... ben nog steeds erg onder de indruk. Terug swichten naar de dali ikon 2's (van de VAD) gaf toch wel aan dat de 805's niet voor niets 2,5x zo duur zijn... Tjee dat was echt een hele verbetering (minder hard/schel/metaalachtig)... Verder zijn de ikon 2 speakers ook leuk voor wat ze kosten, maar er is meer uit het systeem te halen met andere speakers. Binnenkort nog maar eens naar de beurs in België om wat meer te luisteren....

Een deel van het 'harde' geluid op de VAD zal ook wel op conto zijn gegaan van de Dali Ikon 2 speakers. Zijn wel goede speakers voor het geld trouwens!

Ik krijg de set thuis, helaas pas rond/na de beurs...  :-\

kippekop

#309
Quote from: garmtz on October 31, 2005, 15:47:56
Een deel van het 'harde' geluid op de VAD zal ook wel op conto zijn gegaan van de Dali Ikon 2 speakers. Zijn wel goede speakers voor het geld trouwens!

Ik krijg de set thuis, helaas pas rond/na de beurs...  :-\

Ik las in een review van die nieuwe ikon speakers dat je ze zelfs lichte toe out moet geven omdat ze bij directe afstraling anders te scherp kunnen klinken (dit moet volgens dali zelf trouwens). Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft, zag namelijk dat ze dit inderdaad bij de demo van de ikons zelf inderdaad hadden gedaan op de vad.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome