Receivers en drop-outs bij DD of DTS....

Started by J.A.F._Doorhof, September 2, 2002, 09:55:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Gezien de vele rondzwervende problemen op het forum, mischien handig om even onder elkaar te zetten welke receivers er problemen hebben met de bekende drop-outs bij oa JPIII, Pearl Harbour en LOTR.

Vooral zou het gaan om de Onkyo's (maar als er andere zijn graag ook vermelden), vermeld dan Type nummer en merk en titels.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Onkyo 595 Dropouts: Pearl Harbour DD, LOTR
Onkyo 696 Dropouts: Pearl Harbour DD
Onkyo 797 Dropouts: Pearl Harbour DD, Atlantis
Onkyo 898 Dropouts: Pearl Harbour DD, Atlantis
Onkyo 989 Dropouts: Pearl Harbour DD, LOTR(is inmiddels een upgrade voor)

Greetz

Vincent

john elbers

voor de 898 is het

pearl harbor
jurrasic park 3
atlantis
lotr

voor de 898 bezitters komt binnenkort een upgrade voor dmv een nieuw chip + software.
Hij moet dan wel naar de importeur.
De importeur zou een brief schrijven naar de dealers.

groetjes john

Vincent

Ik heb idd een brief gehad maar dat ging over de 989 nog nix bij mij bekend over de 898. Maar ik laat het jullie he tweten zodra ik iets hoor van Acoustical.

greetz

Vincent

CaveMonkey

Afgelopen weekend LOTR R2 DD5.1 op mijn Onkyo 696 afgespeeld, en ook deze gaf af en toe dropouts, hoewel het niet zo heel vaak voorkwam (zo'n 10 keer in bijna 3 uur speeltijd). Is dit representatief voor wat andere DVD's / receivers laten horen?

Groet!
Marco

Vincent

Alleen voor de onkyo de rest heeft nergens problemen mee... Maar er komt een oplossing aan voor alle onkyo's zal binnenkort een modificatie komen.
Ik hou jullie op de hoogte wanneer dit gaat gebeuren...

Greetz

Vincent