THX logo gezocht

Started by dick, May 14, 2002, 13:54:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dick

Ik ben op zoek naar het THX logo. Ik heb namelijk een DTS en Dolby Digital bord, maar THX bord ontbreekt. Ik heb verwoede pogingen gedaan om een officieel THX bord te vinden, maar helaas zonder resultaat. Nu wil ik deze zelf maar gaan maken. (door middel van kleuren laser printer kan je toch leuke resultaten behalen) Ik zoek het "ouderwetse" logo zoals je die in de eerste Star Wars films zag.
Ik kan hem van de video/dvd halen, maar dan heb je toch wat minder kwaliteit..

Kan iemand mij hieraan helpen? <of weet iemand toch stiekem een THX bord te vinden?>

Nu ik toch aan het typen ben, een beetje off-topic, maar op de website van THX is een THX jas te vinden die ik eigenlijk graag wil hebben, maar import rechten zijn waarschijnlijk erg hoog..Heeft iemand deze wel eens ergens op een europese website zien rond slingeren?

Bedankt !

Dick

J.A.F._Doorhof

#1
Wat zoek je precies, een scan van dit logo ?

De THX producten zijn inderdaad erg duur met shipping en verzendkosten, maar ik denk dat de producten als ze in Europa te krijgen zijn, nog veel duurder zijn.

THX heeft namelijk geen dealer kortingen, maw de verkopers kopen voor dezelfde prijs als de particulieren, en drukken daar natuurlijk hun marge op.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DD2

#2
Hier al gekeken..?  http://www.homecinema.ch/
Daar heb ik mijn logo's vandaan  weet niet of het is wat jij zoekt..  Maar heb een bord met DTS en een gouden plaat met THX..  weet ook niet of ze het nu nog hebben..  maar je kan allicht even zoeken.

Gr,
David

dick

#3
Ja een scan OID. Als de kwaliteit maar hoog is! Ik wil dit gaan afdrukken op een goede kleuren laser printer op mijn werk en zelf een bord gaan maken bij gebrek aan echte borden! (zoals ze die bij DTS en Dolby digital wel hebben) Ik heb trouwens ook gekeken op http://www.homecinema.ch/  zoals David aangeeft, maar die heeft wederom alleen DTS en Dolby Digital...helaas..

En de jas kan ik dus voorlopig vergeten.. Dat kost iets te duur (400 dollar voor een jas zonder transport kosten etc. vind ik iets te duur ;-))

Bedankt !

jaco

#4
Ja zeker als je je dan beseft waarmee je rondloopt.
TH(ni)X wil ik het ook nog wel eens noemen.

Ze hebben natuurlijk een leuke marketingtruuk bedacht, en het heeft ook nog gewerkt in de prologic tijden. Was handig voor merken die het zelf niet al (beter) opgelost hadden. Toen liepen ze even tegen de lamp toen de discrete geluidssystemen erin kwamen, want ja wat moet je dan met dipolen.
MAar ze zijn weer helemaal teerug met THX utlra-2. Nu gaan ze je vertellen dat je altijd wat hebt aan je 7.1 opstelling. Lopen ze wederom jaren achter bij de fabrikanten die dit al een jaar of 5 op de markt hebben. (lexicon, Meridian, en nog wel meer)

Maar ik moet toegeven, leuke marketing truuk, heeft ze geen windeieren gelegd.

Overigens zie ik in de duitse bladen nog wel eens advertenties taan van mensen die een metalen THX logo aanbieden. Dat zal dan wel netjes op een Freesbank gemaakt zijn. Wie weet is dat wat voor jou.

Jaco

dick

#5
Ja, ook een nadeel als de jas uit amerika komt, weet niet hoe de jas er precies uitziet..

Hoedanook, ik heb al een jaar of 2 een 7.1 versterker, zelfs officieel THX gecertificeerd noemen ze dat dan.. (ik heb de Denon AVC-A1D) Vind 7.1 zeker beter klinken.. Of ultra-2 een echte meerwaarde geeft...THX op zich vind ik wel een goede aanvulling op DD of DTS.

Maar goed, het THX bord wordt dus lastiger zoals ik al dacht..Zal eens in een duits blad rond neuzen.. Wie weet kom ik er een tegen.

Groet !

PM

#6
Je kan ook op http://www.kinomaxx.com/ kijken... daar staat ook een THX logo.. misschien is dat iets voor je?
Groeten, Peter

Dennis Koppen

#7
Misschien heb hier wat aan,deze site heeft echt alles !
www.hometheatreinteriors.com

Greetz

Dchris

garmtz

#8
QuoteJe kan ook op http://www.kinomaxx.com/ kijken... daar staat ook een THX logo.. misschien is dat iets voor je?
Wow, bedankt voor de tip man!  8)  Ik zocht ook al tijden dat plakkaat en op deze site is hij inderdaad gewoon te koop!

COOL!!

thommy

#9
Ik dacht niet dat ze de originele logo-plaat aan de consumer verkopen.
Ik heb al een paar keren een mail gedaan maar nooit antwoord van THX(Luca$) gekregen!!

Ik dacht dat dit enkel gegeven wordt aan professionele Theaters die daadwerkelijk THX-certified zijn.

Yves.

jaco

#10
Wat is origineel ?

De DD en DTS die ik heb zijn ook van plastic. Komen wel van DTS en Dolby af. Zijn ze nu origineel ? Of zouden er in bioscopen toch plaques van metaal hangen ?

Ik heb nog even wat tijdschirften doorgezocht, en de advertenties hebben een aantal maal in de Audio Visison gestaan bij de kleine advertenties. Het was daar 150 Mark (Januari nummer)

Dikke kans dat het ongeveer dezelfde is.

Jaco

dick

#11
Naar deze links was ik op zoek !!! perfect ..


Bedankt..

dick

Vincent

#12
www.kinemaxxx.de

Daar kan je ze kopen zij nwel vrij prijzig :(

Greetz

Vincent

Vincent

#13
Hrmzz ik moet toch beter leren lezen ;D

thommy

#14
Quotewww.kinemaxxx.de

Daar kan je ze kopen zij nwel vrij prijzig :(

Greetz

Vincent

Let wel,
Deze verzenden niet naar het buitenland!
zie hier het antwoord op mijn vraag wat de verzendingskosten naar Belgie/Nederland zijn:


hello,...
 
sorry - no shipping to other countries
sorry sorry sorry

gruss://bert
 
www.2nw.de

 
Yves.


Joeri

#15

Joeri

#16
en als je toch bezig bent :

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1351411771

dan maak je het helemaal af

Joeri

DD2

#17
https://ssl.kundenserver.de/shop.kinomaxx.com/shop.php3

En hier nog een!!  je komt er wel  ;D

DD2

#18
Oeps zie dat deze site al in je lijstje stond!  maarja toch handig?

thommy

Quotehttp://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1352122931

succes, Joeri

Blijkbaar heeft die kerel een hele shop:
http://www.homecinema-store.de

En ze verzenden ook naar andere landen;)

Yves.

thommy

#20
Hier het antwoord op mijn vraag op eBay:
hi!
 
shipping to belgium is 21 EURO, you can pay with
visa through PAYPAL (www.paypal.com).
 
When you are not member, sign up and then you can
send me money. When you end the auction with
"Buy it now" then you have to pay EUR 80,-.
(US$=73 because in paypal they calculate only in dollars...)
 
Tell me how you want to handle this...
and VISIT: WWW.HOMECINEMA-STORE.DE for more
THX/DOLBY/DTS Stuff.
 
Regards,
Johannes


Heeft er al iemand ervaring met die "Paypal"???

Yves.

Selmar_Cleef

#21
Paypal is een soort van tussenpersoon. Zij staan garant dat de verkoper het geld krijgt van de koper. Sommige verkopers verkopen alleen als je met paypal betaald. Zij krijgen eerder het geld en jij eerder hetgeen wat je gekocht hebt. Paypal is niet helemaal gratis, je betaald $1.95 als je een credit-card opgeeft voor het betalen van paypal betalingen. De rest van hun diensten is gratis. Als je je opgeeft krijg je $5 voor het opgeven als lid, mits je een credit-card gebruikt voor je betalingen.
www.paypal.com staat alles duidelijk beschreven.

J.A.F._Doorhof

#22
Pas op met paypal ik heb daar al verschillende rotdingen over gehoord.

Je kunt beter direct zaken doen dan heb je altijd een verantwoordelijke die je RECHTSTREEKS kunt aanspreken. Is ook makkelijker bij problemen. Ik zou liever meer betalen voor rembours dan mijn CC gegevens via andere personen laten lopen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Joeri

#23
Selmar, PayPal heeft niks met een tussenpersoon te maken, het is gewoon een systeem van betalen. Je kan betalingen doen aan iedereen met een e-mailadres. De betaling wordt bij jou van je creditcard afgehaald. Wat jij bedoelt is een trusted third party, die de betaling vasthoud tot het moment waarop je hebt aangegeven dat de verkoper aan zijn verplichting heeft voldaan (ook bekend als triple deal, escrow etc.) kost inderdaad geld maar kan erg handig zijn als je de boel niet helemaal vertrouwd.

Joeri