De hele Matrix-serie voor 15 euro

Started by -Freek-, September 8, 2005, 18:15:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

The matrix 1, 2 en 3 samen voor 15 euro bij de FRS. Per stuk kosten ze 7 euro. Wel allemaal de 1-disc versie, maar toch. Ik had de hele serie nog neit, dus ben ze snel gaan halen :).

simonklein

ook maar aangeschaft  :) kan iemand me even de volgorde vertellen want anders snap ik er straks niks meer van  ;D

Audiofiel

Quote from: simonklein on October 13, 2005, 21:54:19
ook maar aangeschaft  :) kan iemand me even de volgorde vertellen want anders snap ik er straks niks meer van  ;D

TIP: het ziet er het meest logisch uit als je eerst: deel 1, dan deel 2 en als laatste deel 3 kijkt. ;) ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

graafke

Quote from: simonklein on October 13, 2005, 21:54:19
ook maar aangeschaft  :) kan iemand me even de volgorde vertellen want anders snap ik er straks niks meer van  ;D

Hij bedoelt:

Eerst de MAtrix
dan matrix Reloaded
En dan Revolutions

Audiofiel

Quote from: graafke on October 13, 2005, 22:20:42
Eerst de MAtrix
dan matrix Reloaded
En dan Revolutions

;D ;D Ik heb nog de oude versie kennelijk. Met alle versies 'Matrix', dus niet de special editions met verschillende hoofdletters...  ;) ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

graafke

Quote from: Audiofiel on October 13, 2005, 22:23:36
;D ;D Ik heb nog de oude versie kennelijk. Met alle versies 'Matrix', dus niet de special editions met verschillende hoofdletters...  ;) ;D

melige bui zekers  :P

simonklein

Quote from: graafke on October 13, 2005, 22:20:42
Hij bedoelt:

Eerst de MAtrix
dan matrix Reloaded
En dan Revolutions

hehe bijna goed audiofiel  ;) enne tnx  8)

Cylon

Ah..leuk moet ik ook maar eens gaan halen.  :)
Amp: Unison Research Unico P Speakers: Penaudio Rebel 3 Bron: Arcam rPac USB DAC  & Dell E6420 Kabels: W&M ls-01

Extra (slaapkamer) Q-acoustics BT 3 actieve speakers

-Freek-

Wel jammer dat je dan geen extra's hebt, maar toch. Als je voor 15 euro een van de beste serie's kan kopen en je hebt hem nog niet zou ik niet tweifelen. Deed ik ook niet ;D

aMUSEd

Het laatste deel ontbrak nog bij mij .. 7 euro is goed te doen.
Bedankt voor de tip!

robbiedobbie

heb ze onlangs ook gekocht. het is toch wel mooi gemaakt. en ook goeie acteer prestaties   :-X
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

straptsa

Heb ze gisteren  ook maar gekocht, mooie films

Vin_cent

In bataviastad zijn 2 dvd winkels waar ze alleen maar dit soort aanbiedingen hebben. 3 voor € 15,= of 3 voor € 25,= euro.

Heb daar in augustus bijv. de Matrix serie voor dezelfde € 15,= gekocht.

1x in de 1 a 2 maanden ff shoppen en weer tassen vol met dvs`s  ;D
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Alex Cremers

Is er hier dan niemand die het verschil ziet  tussen het eerste deel en de rest? Alleen de eerste is echt de moeite waard, jongens.

aMUSEd

Quote from: Alex Cremers on October 18, 2005, 11:09:01
Is er hier dan niemand die het verschil ziet  tussen het eerste deel en de rest? Alleen de eerste is echt de moeite waard, jongens.

Deel 1 is wat betreft impact (in mijn geval vooral concept en special effects) idd veruit de beste.. aangezien het erg moeilijk is om zo'n zelfde impact te bereiken met een sequel had ik geen illusies tav deel 2 en 3.
Het concept blijft redelijk overeind in het 2e en 3e deel.. iig voor mij de moeite waard om de serie in z'n geheel aan te schaffen.

robbiedobbie

deel een is idd het beste maar de andere twee niet zo slecht als alledrie bij elkaar
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

aMUSEd

Quote from: robbiedobbie on October 18, 2005, 14:02:55
deel een is idd het beste maar de andere twee niet zo slecht als alledrie bij elkaar

hoezo?

robbiedobbie

wel let op

1e is goed
2e is matig
3e is matig

alle 3 zijn ze iets beter dan matig (gemiddeld) dus 'de andere twee (=de twee laatste) zijn niet zo slecht als alle drie bij elkaar (gemiddeld dus)
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Vin_cent

#18
Quote from: robbiedobbie on October 19, 2005, 00:24:10
wel let op

1e is goed
2e is matig
3e is matig

alle 3 zijn ze iets beter dan matig (gemiddeld) dus 'de andere twee (=de twee laatste) zijn niet zo slecht als alle drie bij elkaar (gemiddeld dus)


Dit volg ik niet helemaal

Als we ze een cijfer geven:

Goed =8
Matig = 6
Slecht = 4

1e = 8
2e = 6
3e = 6

Alle 3: 8+6+6= 20 --> 20/3 = 6, 67 = Tussen goed en matig in.

Laatste 2: 6+6=12 --> 12/2=6 = Matig

Dus hoe bedoel je dan dat deel 2 en 3 beter zijn dan 1 t/m 3 samen.

Met niet zo slecht bedoel je toch beter???
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

aMUSEd

Quote from: robbiedobbie on October 19, 2005, 00:24:10
alle 3 zijn ze iets beter dan matig (gemiddeld) dus 'de andere twee (=de twee laatste) zijn niet zo slecht als alle drie bij elkaar (gemiddeld dus)

Volgens mij is het resultaat van jouw denkwijze dat de laatste 2 juist slechter zijn dan gemiddeld.

robbiedobbie

dat zeg ik! ze zijn beter dan een 6,67!    ;D
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Vin_cent

Wie kan dit van Belgisch naar Nederlands vertalen?  >:D :P ;D :o
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

robbiedobbie

#22
ach jongens, ik zit maar te dollen. Wat er staat is totale onzin en geen touw aan vast te knopen

Het is hetzelfde als zeggen dat het reageren op zo'n onzintekst eigenlijk als het ware nog grotere onzin oplevert dan het onzinnige bericht waarop de onzin gericht is. Ik bedoel: zinloos?

Toch?

:)

De mensen die op deze onzin reageren hebben gewoon te veel tijd......



Maar ik blijf er bij:

deel 2 en 3 zijn beter (ofwel: niet zo slecht) dan het gemiddelde van de 3
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

aMUSEd


robbiedobbie

HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player