Wie koopt een Xbox 360 ?

Started by woametalhead, September 6, 2005, 22:05:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

woametalhead

Wie kopen er  hier allemaal een 360?
De relaese staat nu geplandt op 28 november.
Ik heb me er al vast een gereserveerdt.

robbiedobbie

is de nieuwe ps3 eigenlijk niet interessanter vanwege de blue ray drive.

ik was/ben ook aan het overwegen voor de xbox maar de ps3 bracht me toch aan het twijfelen.....
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

sander999

Ik ga `m wel kopen, maar meer omdat ik gewoon elke console wil hebben die er uikomt :D

Zodra de PS3 uitkomt koop ik die ook, moet zeggen dat ik me daar meer op verheug ;)

EdwinB

Xbox 360 ga ik zeker kopen, ik kan nu al nauwelijks wachten op PGR3 en PDZ  ;)


NeonKnight

Ik wil Morrowind Oblivion kunnen spelen als 'ie uitkomt, dus ik verwacht dat de meest interessante optie het kopen van een xbox360 is.
Misschien vallen de systeemeisen voor pc mee (lijkt me sterk). Dan geen xbox360 voor mij...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Jimmy Conway

Ik koop 'm.
Misschien niet meteen, maar als er een mooie racer uitkomt, wie weet.

Niels.


Ray

Ik koop hem zelf ook in december ofzo, als kerst cadeautje,
Kan ik hem mooi aansluiten op mijn nieuwe Samsung LCD  :D

Erik

Quote from: woametalhead on September  6, 2005, 22:05:06
Wie kopen er  hier allemaal een 360?
De relaese staat nu geplandt op 28 november.
Ik heb me er al vast een gereserveerdt.
Oh waar kun je er een reserveren dan?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ray

Heb inderdaad nog nergens gezien dat je er een kan  reserveren ook niet bij de E-plaza.

Enkel de PSP kon je enkele maanden geleden reserveren.

christian19

Hij staat op de site van Vanleest €399,- platinum pack. :D

christian19

Ik wacht overigens op de ps3.
Niet omdat ik die liever heb, maar omdat ik het gevoel heb dat er
dan een of andere stunt komt van de x-box.

Erik

#11
Las net dat gothem racing 3 de deadline niet gaat halen. Dat is wel erg jammer op een xbox2 ga je toch geen gr2 spelen. >:(
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Romano

ik wacht nog dat de 360 goedkoper word en dan ga ik hem ook kopen.

Ray

Quote from: christian19 on September  9, 2005, 12:21:42
Ik wacht overigens op de ps3.
Niet omdat ik die liever heb, maar omdat ik het gevoel heb dat er
dan een of andere stunt komt van de x-box.
De PS3 wordt ook een beauty, maar...... dan moet je nog wel ruim een jaar wachten, misschien nog wel langer, als je met een schuin oog kijkt naar de PSP.

Dus tot die tijd leve de X-box 360 :P

Alex Cremers

Quote from: Ray on September  9, 2005, 16:19:47
De PS3 wordt ook een beauty, maar...... dan moet je nog wel ruim een jaar wachten, misschien nog wel langer, als je met een schuin oog kijkt naar de PSP.

Is dat echt waar? Nog één jaar wachten?!

woametalhead

Heb net een brief gehad van dimension plus.
Ik moet een aanbetaling doen om er zeker van te zijn om bij launch een 360 te kunnen bemachtigen.
Krijg er ook een bonus bij.
Dus dat ga ik morgen direkt doen

Weet iemand al wat de launch games zijn? Heb onlangs gelezezen dat perfect dark de release niet gaat halen :-\

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jimmy Conway

Heb bij de release van de PS2 ook meteen gekocht. Betaal je wel de jackpot.
Voor het geld kon je een tijd later 3 consoles voor kopen met games erbij.

Maarjah, het is wel stoer natuurlijk lekker hidef gamen, terwijl de rest nog
een jaartje moet kwijlen.

Erik

Daarom, als het nou 4000 was ;D maar voor 400 gaan we toch niet moeilijk doen. ;D
De tijd van arme student heb ik er allang weer opzitten. Maar ik koop hem alleen als er fatsoenlijke games uit zijn anders wacht ik wel even.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

roland p

Eerst afwachten waar de coolste games op uit komen... want daar gaat het toch allemaal om?
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

EdwinB

Quote from: roland p on September 16, 2005, 08:52:42
Eerst afwachten waar de coolste games op uit komen... want daar gaat het toch allemaal om?

Ik kan je nu al vertellen dat op elk van de nieuwe consoles coole games uitkomen welke exclusief voor die ene console zijn.  ;)


Sander Nooy

Ik wacht tot de XboX360 gehacked is ;D

En de kinderziektes eruit zijn. Er zijn voor de huidige XboX ook niet voor niets 6 versies ;)
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

jowi

Quote from: Sander Nooy on September 16, 2005, 11:17:04
Ik wacht tot de XboX360 gehacked is ;D

En de kinderziektes eruit zijn. Er zijn voor de huidige XboX ook niet voor niets 6 versies ;)
.. en dan ben je 4 jaar verder.... en is de opvolger voor de xbox360 weer in zicht...

Nee ik vind dat soort dingen echt onzin. Je kunt gerust meteen zo'n ding kopen, als ie dan later ooit gehacked wordt kun je je eigen box altijd nog om laten bouwen.


Erik

Het is slimmer even 3 a 4 maanden te wachten dan zijn zeker de kinderziektes eruit. Vraag is alleen of je dat volhoudt, ik niet ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Red devil

Zoals gezegd, wachten we nog even totdat hij gehacked is, hup grote harde schijf eraan en dan lekker HDTV samples ermee draaien.