T-shirts van het HT-forum komen er aan.

Started by J.A.F._Doorhof, August 31, 2002, 12:26:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Maar aan jullie wat erop moet komen.....

De prijs zal zo rond de € 15,00 - € 20,00 liggen voor een goede kwaliteit.

Dus kom maar met de ideën.

Ik dacht aan groot www.htforum.nl
En dan klein eronder, het hometheater forum voor Nederland en België.

Maar iets leukers is natuurlijk welkom.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Kunnen we de banner hierboven van htforum.nl niet als design nemen? En dan liefst met de MC-12 als afbeelding... :)

Leuk idee!

jeroen_B

Het ht forum banner maar dan met de afbeelding van een crt lijkt mij wel mooi.

Jeroen

eduard

Ja banner met crt lijkt me een goed idee

J.A.F._Doorhof

Zal kijken wat er mogelijk is met kleuren opdruk.

Kan ik een banner krijgen met alleen de CRT van de maker ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Hoi frank,
Heb je al een drukkerij gevonden die het kan maken?
Ik werk in de grafische industrie en wil wel eens rondvragen wie wat kan. Ik zou wel gelijk voor een hele mooit opdruk gaan en niet gewoon voor wat letterwerk.


Jeroen

J.A.F._Doorhof

We zijn nog aan het zoeken, maar letteropdruk is al te regelen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

Dan moeten er meerder designs komen, want het is niet fair om alleen CRT(of zo'n dom MC-12je) te promoten via de shirts... Vind ik echt mensen uitsluiten die toch ook serieus met HT bezig zijn!

Misschien is dit wat?







Hmmm... TV?  ;D



De laatste is wel een geinige?

Of iets dergelijks, ik denk meer aan iets wat universeel is voor HT(Maar DD of DTS/THX kan natuurlijk niet)...

Trouwens wel jammer, want "I am ISF calibrated" willen we allemaal wel op de rug.  ;D

MrPink

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar iets sobers, bijvoorbeeld een zwart t-shirt met "htforum.nl" in de kleuren van de banner links op de borst. "I am ISF calibrated" is natuurlijk ook erg leuk! :)

Een dansend kippetje valt toch niet te realiseren ;D

Groetjes,
Oscar

searcher

Het lijkt me inderdaad dat je de gehele groep moet weergeven en niet alleen de CRT ers iets wat wel vaker opgemerkt is. :(

Het leuke is zoals mr Pink weergeeft dat je met het adres de nieuwsgierigheid opwekt van de omgeving.
Echter HT zal bij velen niet gekoppeld worden aan Home Theatre.
Is het uitgangspunt om het forum te promoten of onze hobby weer te geven zoals Sir Round aangeeft?

Gezien het tijdstip van het jaar,zou een jack of een fleece trui,sweatshirt met opdruk meer opvallen maar uiteraard duurder zijn.

                                                                         m.v.g Searcher



J.A.F._Doorhof

Het is puur voor de gein bedoelt en om de mensen een WIJ gevoel te geven.
En dat werkt altijd leuk met Shirts, pennen, bekers etc.

Tevens zal dit gebruikt gaan worden om de kosten van het forum te dekken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Een universeel mooi T-shirt. Kost wat, maar je hebt ook wat. Lijkt me niet dat ik daarmee ga werken, maar puur om dit forum te steunen. Bij een IRL uiteraard wel allen aandoen he. Die mevrouw waarmee films (Columbia?) vaak beginnen en die Frank ook geprojecteerd heeft voor de foto van zijn HT vind ik wel mooi, maar die laatste van Sir-Round vind ik ook prima. Trouwens (off-topic) weet iemand waar die mevrouw vandaan komt?

dick

of iets van htforum.nl in het groot, met daaronder 'the (of your) gateway to hometheatre fun'

searcher

Misschien kan er online een aantal voorbeelden van de opdrukken worden gegeven?
Waarbij een stemming uit kan maken welke het wordt.

                                                                             m.v.g Searcher



SiR-ROUND

Ik denk dat Frank moet oppassen met evt. copyright beschermde afbeeldingen, vandaar dat bv ISF calibrated ook moeilijk zal worden denk ik...

De dame van Columbia zal ook wel rechten hebben...

MrPink

Of "ISF" te gebruiken is valt misschien te informeren...zeker omdat Frank zelf gecertificeerd is. Overigens denk ik niet dat ze er in de VS moeilijk over gaan doen als wij hier een paar t-shirtjes laten drukken hoor... gratis reclame ook nog! ;D

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ja, als particulier maakt het niet uit, maar Frank moet denk ik wel aan de zaak denken en legaal blijven ook al komt men er niet achter...

MrPink

Tsja, nog steeds niet echt een probleem denk ik, maar goed, better safe than sorry inderdaad.

Om nog even terug te komen op het idee dat niet iedereen weet wat HT betekent: ik vind het interessanter om wat te raden over te laten, dan hebben mensen ook een reden om te vragen wat het betekent...kan je weer over je hobby praten! ;D
Iets (deels) verhullen is aantrekkelijker dan alles open en bloot uit te stallen ;)

Groetjes,
Oscar

jaco

Oscar,
Ik zie wel mogelijkheden voor die Kip, met een holografische opdruk moet je een eind kunnen komen. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat ;D

Als er een speaker opstelling op het shirt komt, dan wel graag een juiste ITU 5.1 en niet zo maar 1. Ik wil natuurlijk niet rondlopen met een speakeropstelling in THX model met speakers naast me ;)

Frank, we hebben toch op de Cedia een AVSforum shirt gekregen.
Die was op zich ook wel leuk:
voorkant:

AVS forum
certified


achterkant:

AVSFORUM.COM
for home theater lovers everywhere
Because Sharing Knowledge is a Wonderfull Thing

En dan logo's van de producten waar ze over discussieren: CRT, video , D-ILA
, HDTV, TIVO, HDTV


Maar op zich maakt het me niet veel uit.
p.s. ik wil ook niet rondlopen met een MC-12 op een shirt.

Jaco

SiR-ROUND

Quoteik wil ook niet rondlopen met een MC-12 op een shirt

Wie wil dat nou wel?

;D

MrPink

Hmmm Jaco, daar zit iets in! Een klein holo-kippetje! ;D

Vind ik ook, Jaco en SiR...zo'n MC-12 ziet er toch niet uit? ;D

Groetjes,
Oscar

B. Kuiper

Hebben we al een idee over het ontwerp??????

Zie persoonlijk nog steeds wat in een shirt met

I looked better after my ISF calibration evt met logo van of ITC of ISF(net hoe dat uitkomt met kopiereit enzo)

Bas
"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

We hebben het heel even in de koelkast gezet, we hebben ITC shirts nodig (voor ons elftal) en gebruiken dat even om alles te testen qua price en mogelijkheden.

We komen er binnenkort op terug.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

B. Kuiper

bump

Frank is hier al wat meer over bekend? Ben overigens benieuwd hoe jullie elftal shirts qua design er uit zien/zagen.


dank

Bas
"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

Nog niets bekend, heb het even op de lange baan gezet.
Probleem is een beetje dat ik met een kleurenopdruk wil gaan werken, en één kleur is wel mogelijk in kleine aantallen, kleuren (lees goede) kleuren opdruk nog niet.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"