Woohooo !!!!!

Started by mr._Custard, March 21, 2002, 21:48:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

mr._Custard

;D

Wat een snelheid! mooiere kleuren! wauw... nice move Frank & Garmtz!

Ga zo voort!

kleine opmerking: er is nog wel een aantal posts dat niet werkt maar dat komt vast goed! ;)

en een first post op het nieuwe forum 8) ;)



J.A.F._Doorhof

#1
Ben ik al mee bezig.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Flint

#2
Zijn dat deze? "104 An Error Has Occured!: Unable to open"

Voor de rest ziet 't prima uit.

Roland

#3
Ziet er erg goed uit!!!  :D

Alleen zijn dingen als Mar 20th niet goed te lezen. th,st etc. is en vage 'krabbel'.

Dit wordt pas beter als ik de tekstgrootte op groot zet, maar dat leest niet echt fijn. Doet me denken aan 800*600  ;D

shit_happens1

#4
LOL,

FF wennen aan de snelheid.....wooooooooosh...

Beter mensen  ;D... Snap alleen niet helemaal hoe het zit, ik kan gewoon met xsorbit username/pw inloggen.
En ik zag in de gauwigheid (is dit nederlands ?? ) dat Frank nog boven de 4000 posts staat, en ik kan me niet voorstellen dat je ff snel 4000+ posts heb gedaan  :D.
Is dit een ander onderdeel van xsorbit ofzo ..?

Het is in ieder geval rete snel, en dat wil je....

Posten maar .......

Groeten,

Sylvester


J.A.F._Doorhof

#5
Het is GEEN onderdeel van Xsorbit (thank God), maar het harde werk van mij en onze nieuwe provider Mevers.

Onze dank gaat dan ook naar hem uit.
Echt te gek werk.

Alle posts en inlognamen bewaard gebleven, alleen de Polls werken niet meer, maar dat zal volgende week wel goed komen.

Have fun.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

shit_happens1

#6
ok dan duidelijk.... :)

HELEMAAL TOP ...!!!

SulTan

#7
Inderdaad, gefeliciteerd Frank en Garmt en de rest met de New Forum.

Het is nu al een hele verbetering, moet ik jullie beiden zeggen ;)

Khalid

FrankL

#8
Lekker snel nu! En mooi dat alle posts overgezet zijn.

Super!
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

HJ

#9
yeaaaaaah,the need for speed!!
dit is super 8).

Robert

#10
Frank, Garmtz en de anderen die dit mogelijk hebben gemaakt,

Mijn complimenten! Heel mooi dat de posts en de loginnaam en password zijn gebleven. Grandioos! En wat een snelheid! The Fast and without to be Furiuos ;D. Ik wil alle leden veel plezier wensen met dit nieuwe en verbeterde forum.

MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#11
Nou dat liegt er niet om.
Ik zou zeggen zeg het voort en zorg ervoor dat we groeien.

Gasten kunnen nu DIRECT posten zonder te registreren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#12
:-*

Gefelicinema!!!

X-llent work!

Ik ben blij dat jullie dit met enorme damage control hebben kunnen klaren...

Eindelijk snel...

De kleuren zijn wel ff wennen, beetje koud... en grote witte vlakken met al dat licht zijn wij HT-ers een beetje allergisch voor, toch  ;)?

Zelfs m'n postteller is weer helemaal goed... Bij Inorbit(hopefully) bleef hij op 200 staan... snif...

Bedankt Frank, Garmt en nieuwe hoster...

ego

#13
And again,


GOOD WORK GUY"S !!!

RuudG

#14
Petje af, Frank en Garmt. Ik ben trots op jullie!

Groeten,

Ruud

MrPink

#15
Netjes gedaan! Goeie move  :)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

#16
En ik maar 80x mailen dat ik er maar niet op kwam..(sorry Frank maar ik voel me hier aardig thuis en dan wil je niks missen snap je.. :)),

Phuuhh..Volgens mij lag het gewoon weer eens bij Wanadoo (DNS probleempje of zo??), want 's-ochtend op werk kon ik gewoon op het forum komen.

Classé gedaan en volgens mij offeren jullie een hoop film plezier op om dit allemaal draaiende te houden,
Ben nog aan het bedenken ???, hoe jullie in het zonnetje gezet kunnen worden... ;D

Bedankt,
Jeetinder

garmtz

#17
Thanks guys! De meeste eer gaat echter naar Frank en de movers.

searcher

#18
Jullie streven naar perfectie komt ook hier weer tot zijn uitting,nogmaals perfect Frank en Garmt.

                                                 m.v.g Searcher



ego

#19
Eej,

Vond ik het net zo lekker dat de nieuwe berichten aangegeven werden met "new", is deze functionaliteit al weer gone :-/. Ik vond dit voornamelijk fijn omdat, wanneer ik al de voor mij relevante berichten had gelezen, ik aan kon geven 'markeer alle berichten als gelezen'. Op die manier kon ik dan de eerstvolgende keer dat ik het forum bezocht, héél gericht de nieuwe berichten lezen. Is deze functionaliteit er nog steeds, maar dan in een andere vorm die ik over het hoofd zie, of als deze functionaliteit er niet meer is kan deze dan terug komen? Misschien zijn er meerdere mensen die dit efficiënter vonden.

Greetz,

Ego

J.A.F._Doorhof

#20
Wat bedoel je ?

Bij mij zie ik nog steeds gewoon NEW staan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ego

#21
??? ???,

Dat is raar, ikke echt niet?

Wil je ff een nieuwe post plaatsen, dan kan ik eens toetsen of er "new" staat voordat ik em open.

Merci,

Ego

J.A.F._Doorhof

#22
Wat zie je dan wel staan ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ego

#23
:'( :'( :'(,

Ik zie alleen een zwart rondje / balletje met daarachter een map. Ik kan me herinneren dat bij niewe postings daar de tekst "new" kwam te staan. Dit heb ik niet meer :(. Wat ik nog wel zie is de aanduiding today als het postings betreft die op de dag zelf geplaatst zijn. maar dit betreft dan alleen de laatste posting per algemeen onderwerp.

Als jullie niets verandert hebben aldaar, dan kan het misschien wel aan de (cookie?) instellingen van de server van mijn werkgever liggen.

Jammertje :-/

J.A.F._Doorhof

#24
Ik denk inderdaad dat je het daar moet zoeken, of zijn er meer mensen die geen NEW meer zien staan ?

MvrGr.
Frank

Het logo van het mapje is namelijk een gif, en deze gif heb ik veranderd in new.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"