Sideways

Started by Alex Cremers, September 5, 2005, 11:36:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Cremers

Een van de betere films van het jaar! Deze kan je gerust "blind" aanschaffen.


Vampire

#1
Quote from: Alex Cremers on September  5, 2005, 11:36:52
Een van de betere films van het jaar! Deze kan je gerust "blind" aanschaffen.

WAAAAAAT??

Ik heb het eerste half uur van deze film gezien, en heb hem toen afgezet.
Dat doe ik echt niet vaak.. nu dus wel...
Alleen wat slap geneuzel over wijn...
Ik vond er niks, maar dan ook echt niks aan...
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

none

mjah.. ik heb 'm ook niet helemaal afgekeken...

de hele tijd zit je te wachten tot er iets gebeurd (en dan bedoel ik geen actiescenes).. maar er wordt alleen maar geneuzeld over van alles en nog wat... met name wijn... erg slaapverwekkend

zeker niet blind aanschaffen dus!
Emotions are human, and therefore logical.

Alex Cremers

Komaan guys, de film ging echt wel over meer dan alleen maar wijn.

Tja, misschien dat het toch een beetje aan cinefiele film is, hè. Dus, cinefielen, blind aanschaffen deze handel! Thrill seekers, probeer het nog eens over 20 jaar, jongens ;)!


Vampire

#4
Het eerste half uur/ drie kwartier ging werkelijk nergens over.. over de rest kan ik niet oordelen...

Maargoed, smaken verschillen... gelukkig ;)

BTW jij post t in de 'humor' hoek...
Ik neem dus aan dat jij deze film als een comedy beschouwt, of minimaal grappig vind?
Ik vond het alles behalve grappig...
Nouja.. ook niet spannend.. of gaaf, of indrukwekkend, of geil of...  :-\ :-X
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

none

ik ben echt geen thrill seeker... maar vond het verhaal gewoon ronduit slaapverwekkend...
en degene met wie ik het aan het kijken was ook...
het kabbelt maar wat voort..

maar je hebt gelijk.. smaken verschillen... maar zou 'm toch eerst even een keer huren voordat je 'm 'blind' koopt....
Emotions are human, and therefore logical.

Don_Paul

Ik vond hem ook leuk.
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

Alex Cremers

#7
"Ik vond het alles behalve grappig...
Nouja.. ook niet spannend.. of gaaf, of indrukwekkend, of geil of... "
 

Het gaat over "kleine" dingen, dingen die recht uit het leven gegrepen zijn en het goede aan deze film is dat ze niet door de Hollywood machine zijn uitvergroot. Je hebt gemist: ronduit fantastische acteerprestaties; hoe iemand in een paar zinnen, met praten over een favoriete wijn, zijn leven hele beschrijft; verfrissende genuanceerde dialogen; reele situaties die grappig zijn als je ze herkent; het absolute gebrek aan oppervlakkigheid en ontploffingen; sublieme fotografie die totaal in dienst staat van het verhaal; warme en echte mensen met een hart; het leven zelf; ontroering; een juweeltje in de hedendaagse Amerikaanse cinema.

FrankB

Ik begrijp de meningen, maar ik ben het helemaal met Alex eens: een juweeltje waar je wel van moet houden!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Mark S

Ik vond hem erg goed. Vermakelijk in de zin van enig leedvermaak om de soms trieste en meelijwekkende levens van de hoofdpersonages.
Hoewel ze met al hun tekortkomingen toch sympathie opwekken. Kortom: niets medemenselijks is hun vreemd.
En wat de liefhebbers van wijn betreft: zorg echt dat je vantevoren een fles klaar hebt staan, anders is deze film een ware kwelling.

NeonKnight

Ik vond hem ook erg sterk.

Moet er wel eens aan denken als er bij de schoonouders weer zo'n fijne fles merlot (cepage) op tafel komt.  ;D
Daar drink ik dus maar liever een biertje (zitten bij de belgische grens  ;))
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Lynxxx



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

take5


Gisteren ook eindelijk Sideways gezien, en wij hebben echt in een deuk gelegen  ;D

WJUC

Ja, ik was ook erg enthousiast over!

mel

Was gewoon een goeie film
Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

astrobart

dat stukkie over die wijn is juist helemaal goed, eerst helemaal uitleggen wat wijnproeven inhoud, en dan..........Zit die ander gewoon op een stukkie kouwgum te knagen hehehe, dag smaak.........