Prison break

Started by Easy_V, September 3, 2005, 12:35:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Easy_V

Hier net de eerste 2 afleveringen van Prison Break gezien en moet zeggen dat het er belovend uitziet.
Het speelt momenteel enkel en alleen in de US of A (Fox) maar hoop het ook bij ons op het scherm te mogen bekijken.

Nog iemand die deze serie in de gaten houd?

Meer info over de verhaallijn enzo is te vinden op
http://www.fox.com/prisonbreak/

Greetz

Douma

Ik volg deze serie vanaf het begin. Heb nu de eerste 6 afleveringen gezien. Tot nu toe vind ik het wel een aardige serie. Er zit vaart in en bent iedere keer benieuwd hoe het verder gaat. Het mooie van series vind ik dat ze makkelijk even "tussendoor" te kijken zijn. Ik ben net klaar met de 4 seizoenen van 24 en de 5 seizoenen van de Sopranos. Was dus toe aan een nieuwe serie. Lost heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die kon mij niet boeien. Ik denk dat ik het seizoen van Prison Break wel uit kijk.

Groet,

Rienk (die erg uitkijkt naar het moment waarop het 2de seizoen van Twin Peaks op dvd uitkomt)
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Hoeksel

Volg hem ook vanaf het begin, leuke serie! Heb ook nog de nieuwe serie "wanted" geprobeerd (no-no wat mij betreft) en ik kijk vaagjes naar "Surface" en eentje waarvan ik zowaar niet eens op de naam kom (begint ook met een S). Allebei iets met aliens, dus wat mij betreft toch al niet zo geweldig. Maar net leuk genoeg om nog even nieuwsgierig te blijven. En natuurlijk Arrested development seizoen 3, alhoewel ook deze gaat vervelen na 2 steengoede seizoenen.