Screen shots OSD van Crystalio II

Started by J.A.F._Doorhof, September 2, 2005, 10:32:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ik wil eigenlijk geen woorden meer vuil maken aan de H3DII oplossingen aangezien dit al meer dan genoeg gebeurt is.
Er zijn VEEL mensen met klachten geweest maar net zo veel mensen zonder klachten.
Zoals jij je lijstje hebt heb ik ook een lijstje.
We hebben toen echt flink onderzoek gedaan naar de problemen, vergeet niet dat we rond de 150 van die kaarten verkocht hebben.
Zonder HD-Aux had IEDEREEN er last van, met HD-Aux ging dit probleem ENORM naar beneden in aantallen.

Op mijn EIGEN setup heb ik een chromadelay gehad van rond de 2-3 mm amper wat om over te zeuren en er waren er meer met hele kleine afwijkingen. Er waren er echter ook die zelfs met HD-Aux flinke afwijkingen hebben gehad.
Immersive heeft tot vlak voordat wij ermee stopte aangegeven dat ze wisten wat het was en dat ze het zouden oplossen. Aangezien het op mijn eigen set en verschillende andere sets inderdaad met een HD-Aux tot niets of bijna niets werd terug gebracht heeft dit ons altijd vertrouwen in het product gegeven. Toen duidelijk werd dat Immersive het NIET meer zou ondersteunen hebben we DIRECT de plug uit het product getrokken en de mensen een enorm goede aanbieding gegeven met de Crystalio scaler of DVDo om op die manier die mensen voor 75% schade vrij te stellen. Ook de HD-Aux hebben we bij heel veel mensen voor een zeer lage prijs ingebouwd om de problemen zover mogelijk de kop in te drukken.

Zoals ook laatst met de VW100HT test zullen er mensen zijn die ALLES perfect willen zien en niet kijken naar prijs/kwaliteit of naar 100 goede dingen 2 slechte dingen. Ik ben denk ik wat realistischer (ook omdat de chroma delay bij mij gewoon perfect mee te leven was) een product met de prijs van de H3DII zal niet PERFECT zijn in ALLE facetten.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik later toen er toch nog wat mensen met klachten bleven na het inbouwen van de HD-Aux geschrokken ben van de afwijkingen die je soms kon zien, maar nogmaals van ALLE kaarten die we uit hadden staan was de delay nihiel tot matig, er zijn er inderdaad maar een paar (ik gok tussen de 10-15 mensen) waar het echt extreem was.
Van een paar hebben we de gehele hardware vervangen wat geen oplossing gaf, een gedeelte van deze mensen is ook op de aanbieding van de Crystalio in gegaan.

En laten we het daar aub bij houden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

#26
Je hebt gelijk, die discussie is eigenlijk overbodig geworden.

Waar het mij om ging is dat enige voorzichtigheid met toekomstige (softwarematige) ondersteuning van wat-dan-ook wel geboden is.

De Crystalio II ziet er geweldig uit en ik ben met mijn Crystalio I erg tevreden. Misschien dat de twee er binnenkort voor in de plaats komt. PMS gaat iig met de klachten en wensen van de consument zeer netjes om en heeft het vertrouwen daarom ook meer dan verdiend.

Cheers,

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

Starred

Offtopic:
Michel, ben erg benieuwd in combinatie met welke projector je de crystalioII wil gaan gebruiken?

Michel

#28
[offtopic-antwoord-modus]

Daar ben ik zelf nog niet helemaal uit.

Ik twijfel tussen een aantal modellen, waar naar ik vrees de prijs toch de doorslag gaat geven want ik heb niet zo heel erg veel tijd meer om te kijken.

De enige voorwaarde die moeders er aan verbind is het formaat ;)

Als het geen native HD projector wordt, zal de crystalio II ook niet gekocht worden, want dan vind ik het zonde van het geld.

Ik neig op het moment naar de Themescene H79 want die Sony is me te duur samen met de toch ook niet bepaald goedkope crystalio II.

Ik zal er qua beeld wel aardig op achteruit gaan, maar dan ben ik iig van het gezeur af ;)

[/offtopic-antwoord-modus]

Cheers,

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview