PronteLite voor Palm

Started by FrankL, August 29, 2002, 17:37:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankL

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Leuk,

Maar was die IR poort van de Palm niet veel te zwak ?
Er was toch al eerder een remote software pakket ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

De sterkte van de IR poort hangt nogal af van het type.

En inderdaad, er is een ander pakket. Maar concurrentie kan geen kwaad.

Persoonlijk vind ik het veel logischer om een Pronto-software pakket op een PDA te installeren, dan om een dedicated apparaat te kopen. Voorwaarde is natuurlijk wel een sterke IR-poort. Sony is hier op de goede weg.

Bovendien heb ik straks mijn PDA toch al bij de hand, zodra ik via Bluetooth op de bank tijdens het filmkijken kan surfen naar de IMDB, om de kijken waar ik dat bekende gezicht ook al weer van ken  ;)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

 ;D

Zie meer in de opkomst van de webtablets.
Heb op de CEDIA er een paar in mijn handen gehad (net te groot voor mijn binnenzak  ;D), en dat zag er HEEL erg leuk uit.
Als ze die dingen met een sterke IR poort uitbrengen dan ben je helemaal binnen.

Internetten moet je op een groot scherm doen (hoewel een PDA dan nog net zou kunnen), want dat IMDB verhaal dat ken ik maar al te goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Groot hoeft voor mij niet perse, wanneer ik op de bank zit. Resolutie is wel belangrijk. Mijn huidige Palm 3C heeft 160x160, met 256 kleuren. De huidige Sony CLIE modellen hebben al 4x zoveel pixels (320x320, het grafitti deel niet meegerekend), en 16 bits kleurdiepte. Dat komt al in de buurt!
De volgende generatie wordt dus echt interessant.

Zo'n tablet klinkt leuk voor de woonkamer. Het aardige van de PDA is juist dat je hem altijd bij je hebt. En dus altijd de beschikking hebt over al je software. En dan accepteer ik wel wat beperkingen, zoals een wat kleiner scherm.
En in de toekomst krijgt de PDA vast ook wel wireless DVI. Zodat je in de woonkamer het kleine schermpje kan inwisselen voor je projectiescherm :)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

De markt van de PDA is inderdaad in ontwikkeling.
Ik zit nog steeds te twijfelen aan de ene kant vindt ik het reuze handig aan de andere kant vindt ik het weer te klein.

Ik heb altijd een laptop bij me, maar die past inderdaad ook niet in mijn zak  ;D.

De webtablets van MS zie ik wel toekomst in, de kleinste had een formaat van een klein A4-tje, nog steeds mischien te groot om hem mee te nemen, maar het wordt al intressanter.

Ik ben echt een internet freak, en dan heb je echt een groter scherm nodig. Voor PDA functies is inderdaad 320x320 al een hele mooie resolutie.
De toekomst zal het leren,............ een opvouwbaar webtablet is vast al in ontwikkeling.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Nadele ProntoLite:
-je kan zelf geen schermen samenstellen, die zijn vast
-je kan geen makro's maken..

Dat zijn nou juist de mooie dingen van een Pronto.... :D
Groeten, Peter

FrankL

Geduld ;)
Het is pas een eerste release.

Op zich toch een goede ontwikkeling? Het vervangt nu nog geen Pronto, maar wie weet over een tijdje?

Met OmniRemote kun je volgens mij dit soort dingen al wel doen.
Maar als je straks je menu's kan uitwisselen met Pronto-bezitters, lijkt me dat wel een voordeel.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

PM

Inderdaad.. klinkt wel mooi.. als ze straks ook nog die losse (sterke) ir modules uit brengen.. en dan een compleet software pakket... dan is het een leuk alternatief en word een kleurenscherm ook wat betaalbaarder :)
Groeten, Peter