dB Meter + AVIA

Started by moviemaus, April 11, 2002, 15:10:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

moviemaus

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een geluidsdrukmeter, ik hoor vaak zeggen "die kun je bij conrad bestellen" maar als ik op die site ga kijken dan kan ik er geen een vinden, zoek functie geprobeert maar tervergeefs. Is er iemand die mij kan vertellen waar een goedkope geschikte geluidsdrukmeter staat? bv bij conrad+artikel nummer?

Waar kun je de avia dvd het beste/goedkooptste bestellen?

bvd,

groeten
 Maurice

patrick_vdb

#1
Die zijn inderdaad bij Conrad te bestellen (Geef als zoekopdracht "db" en selecteer dan de productselectie "geluidspiekmeters"). Art# van de analoge db-meter is Nr. 100609.

De Avia-dvd samen met een analoge db-meter is te bestellen bij www.allec.nl maar is wel een de behoorlijk dure kant. Mischien dat je de Avia beter appart kunt bestellen bij www.ezydvd.com.au (als ze deze nog hebben want volgens mij begint de avia schaars te worden).

moviemaus

#2
tanx,

Is de avia regio vrij of niet, bij dvdboxoffice staat regio 1 en bij dvd expres staat non coded???

ik neem aan dat zo'n dvd niet regiogebonden is??

mvgr

cinepaulis

#3
Hoi moviemaus,

Avia is inderdaad regio-vrij en ik weet uit praktijkervaring dat hij probleemloos afspeelt op een pure regio2 DVD speler. Maar de disc is dus wel NTSC.

Laats heb ik bij www.dvdboxoffice.com Avia voor een zeer schappelijke prijs gezien. Bij dit bedrijf komen er overigens geen extra kosten bij voor shipping/handling.
Zelf heb ik niets dan goede ervaringen met dit Canadese bedrijf.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

moviemaus

#4
He paulis,

Ik heb daar inmiddels ook al een dvdtje vandaan(fatf) en zag daar avia voor zo'n 45 euro staan, bij dvdexpres is ie iets goedkoper maar daar zal dan de verzendkosten nog wel bijkomen. Ik ga m maar bestellen denk bij dvdbox.

De geluidsdrukmeter is inmiddels onderweg  :D(hoop ik)
Gewoon die analoge van de conrad (is toch goed genoeg?)

groetjes maurice.


cinepaulis

#5
moviemaus,

Yes! De analoge meter van Conrad is prima !
Alvast succes met afstellen.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

J.A.F._Doorhof

#6
Voor geïntresseerden hebben wij binnen kort ook dB meters te koop en te huur (voor een heel schappelijk bedrag).

AVIA kan ook eventueel besteld worden, als je niet via CC op het internet wilt/durft te bestellen.

Reken alleen wel op de 19% BTW op de buitenlandse titels.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HJ

#7
en the ultimate dan?
die is een heel stuk goedkoper,zeker als je bij een aussie winkel koopt.

J.A.F._Doorhof

#8
Helemaal gelijk in, en die heeft een aparte LFE track voor DD en DTS.

Maar dat was de vraag niet.

Als je inderdaad alleen wilt calibreren in de algemene zin van het woord is Platinum THE WAY to go.

We hebben er daar ook nog een paar van.
Speciale aanbieding met dB meter voor € 70,00

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

#9
Frank,

Geldt deze speciale aanbieding nog?

mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

#10
In principe wel.
De aanbieding is doorlopend.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

#11
Frank,

Hoe kan deze bestellen? Gewoon effe een maitlje sturen voor de details?

mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

#12
Yep, commercie buiten het forum om.
info@hometheater.nl

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

#13
Mailtje is gestuurd.

mvrgr

Patrick