Allard zijn Blue Room revisited

Started by 990143, August 29, 2005, 18:16:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sol

Quote from: Allard 990143 on February  8, 2009, 13:16:23
Ik heb er gelijk maar een foto van gemaakt. Let niet op het stof want met zonlicht direct in je huiskamer kan je het een seconde later weer doen  :(

Heb er ook maar 1 gemaakt van mijn afstandsbediening



Nice stack! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

stockxken


990143

#152
Hallo allemaal

Eindelijk kan ik weer eens een update plaatsen. De bevalling is voorbij want na bijna 9 maanden heb ik eindelijk mijn bank en heb ik het huis bijna helemaal af kunnen maken. Want ja de correcte bank leveren schijnt erg lastig te zijn voor mensen die in een meubelzaak werken. Maar ja het resultaat mag er wezen. Ook nog 2 andere foto's van het huis

Gr

A

stoffels

de bank is zeer mooi en past echt in je interieur, feli met je keuze, het geheel is echt smaakvol ingericht.

advr

bijzonder mooi ingericht!! ;D
wachten waard geweest die bank, erg mooi :sigh:
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

990143

Bedankt mannen voor de complimenten. Ik ben er ook super blij mee. Zeker met de bank. Is ook wat beter voor mijn rug. En ja nu lekker hangend een filmpje kijken. Je moet alleen wel uitkijken dat je de film helemaal uit kan kijken want in slaap vallen op de bank is met deze een wat groter risico. Zeker als het een slechte film is. Is dan natuurlijk wel een stuk minder erg

Nu de volgende stappen om wat meer van de kabels weg te werken en om te kijken wat ik met mijn TV ga doen. Hij staat nu nog steeds op de grond omdat ik nog geen goede oplossing heb in combinatie met de beamer, scherm en mijn speakers. FF puzzelen maar dat maakt de hobby interessant. Gelukkig hoef ik geen rekening nog te houden met de WAF factor dus dat is nog ff meegenomen.

Gr

990143

#156
Ik kon het gisteren niet laten om nog ff een foto te schieten toen het wat donkerder was net voordat de voorstelling begon


R


JeKa

Quote from: Allard 990143 on May 31, 2009, 10:21:41
Ik kon het gisteren niet laten om nog ff een foto te schieten toen het wat donkerder was net voordat de voorstelling begon



Gaaf man!

JeKa

Quote from: jowi on May 31, 2009, 11:05:38
Erg mooi, alleen die omgekeerde maquette op je plafond... :wacko:
Jaja ik weet waar het voor is, maar het gaat me net een stap te ver...
Vind het juist wel wat hebben.

Joris1971

Als je links op de bank zit, zit je dan niet met je hoofd (rug), voor de projectorlens?

Davey

Quote from: JeKa on May 31, 2009, 11:07:02
Vind het juist wel wat hebben.

Me to, heel gaaf zelfs. Heb je dat zelf gemaakt of heb je dat zo gekocht?

Overigens ziet de hele inrichting er prachtig Allard. Complimenten  :thumbs-up:

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

990143

Hallo mannen

Allemaal bedankt voor de complimenten. Inrichting is een beetje een hobby naast het HT gebeuren. Ik wil ooit nog eens gaan studeren voor interieur architect. Tot die tijd moet ik maar even op mijn eigen huis oefenen. En ja niet alle dingen zouden normaal in een interieur gegooid worden. De diffusers aan het plafond is een van die dingen. Ze zijn trouwens van RPG Europe en worden zoals Jowi weet vaak in geluids studios gebruikt. Ik vind ze trouwens inderdaad ook wel wat hebben. Best wel artistiek. Ik zit trouwens niet voor mijn lens als je links en rechts zit. En als ik met meer dan 2 mensen ben dan zit de derde op de lounge stoel. En ja een bioscoop moet nooit te vol zitten.