Allard zijn Blue Room revisited

Started by 990143, August 29, 2005, 18:16:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Hoi Allrd,

Zie je topic eigenlijk nu pas maar ik ben erg onder de indruk. Mooie set heb je!! ;D

Van MF ben ik ook altijd gecharmeerd geweest, vroeger bijna zo'n A1 gekocht maar ik durfde niet ivm de vele uitval aan A1's. Ze werden nl. ontzettend warm door de puur klasse A instelling. Zie waren hun tijd ver vooruit. Ook de A200 heb ik een tijd n huis gehad. Ook een prachtige versterker.
Nu zijn ze weer helemaal terug met mooie producten.
Geniet er maar van! ;D ;D

A1





Ad.



Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

990143

Vandaag was het zover de kabels lagen op de stoep. Ik heb gelijk de kabels maar even aangesloten. Waar ik natuurlijk weer geen rekening mee had gehouden is dat mijn dvd speler nu off centre moet staan anders past de powercable er niet in. De aluminium poot van mijn rack zit dan lekker in de weg. Nu nog maar even indraaien en de goede fase vinden.

Peter van Hifisupply bedankt voor de goede en snelle levering. Ook netjes met track en trace e.d.

Ik zal er van gaan genoeten

Gr

Allard

990143

#102
Gisteren heb ik een nieuwe aanvulling voor de aankleding van mijn HT ontvangen van Raymen. Een mooie now playing board.

Gr

Allard


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

mikeske

Die heb ik ook al een tijdje, zeer mooi accessoire voor iedere HT

Ook heel mooie foto trouwens  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

990143

Thanks ben er ook erg blij mee. Mikeske ik zag hem in jouw ht ook staan.

mikeske

Quote from: Allard 990143 on August 31, 2006, 23:03:52
Thanks ben er ook erg blij mee. Mikeske ik zag hem in jouw ht ook staan.


Indien je lid ben van het HT forum zit is dit een "must have"  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Chiller

Zijn die standaards via ht forum bij iemand te bestellen??Of waar anders verkrijgbaar?? Idd een MUST have..

mikeske

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=46075.0

waren hier te koop, maar ik denk dat je ze ook gewoon bij raymen kan bestellen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

eigenlijk meot iedereen dan zown ding hebbe, en ht forum laten graferen ergens onderin de standaard (daar waar de dvd op staat ;D

990143

Dan wordt het een soort cult achtig iets. Goed plan O0

990143

#111
Bij deze eindelijk maar weer eens een update. Een nieuw dvdrack van raymen. Hij moet nog gevuld worden maar was blij dat hij eindelijk hangt.

Zal later nog eens een foto posten als het licht is maar eerst een sfeerfoto.

Gr

Allard

mikeske

Ziet er goed uit, nu nog volkrijgen  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

kohns

Quote from: Allard 990143 on October 24, 2006, 18:41:02
Bij deze eindelijk maar weer eens een update. Een nieuw dvdrack van raymen. Hij moet nog gevuld worden maar was blij dat hij eindelijk hangt.

Zal later nog eens een foto posten als het licht is maar eerst een sfeerfoto.

Gr

Allard
Mooi heh die rack van Raymen...
Wel opletten dat je je speaker niet omver duwt als je een DVD wil nemen. Volgens de foto kan je met die speaker ervoor moeilijk aan het rack.
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

990143

Er zit gelukkig nog wel ruimte tussen. In mijn kast waar mijn beamer in staat staan nu alle DVD's dus voordat de bovenste helft gevuld is waar ik makkelijk bij kan duurt nog wel even. Hierna woon ik al op myzelf over een jaar of zo en dan zorg ik dat ik er beter bij kan.

Gr

Allard

HTR

mooi rek maar wel erg leegjes ;D

990143

#116
Hallo allemaal

Het is een tijd geleden maar de blue room gaat binnenkort verhuizen naar mijn eigen appartement. De naam blue room zal waarschijnlijk moeten wijzigen want tot nu toe is alles wit. Het zal ook nog wel een paar weken duren voordat het helemaal klaar is. Ik ben nu nog bezig ook met het kijken hoe ik mijn apparatuur het beste tot zijn recht kan laten komen.

Ik heb alvast maar een plattegrond gemaakt

Gr

Allard

tiptop

Ziet er mooi uit Allard 8)

Gefeliciteerd alvast!

Lekker je eigen woning, waarin je kan doen wat je wilt :D
Vooral volbouwen met audio-apparatuur) ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

MLCinema

Net even je topic zitten doorspitten, maar moet toch wel zeggen dat het er allemaal zeer strak uitziet! Goede smaak en mooie componenten. Ook die difussers vind ik erg gaaf.

Succes met de verhuizing :)!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

990143

#119
Ik dacht laat ik ook al wat foto's van de ruimte tot nu toe plaatsen. Het raam zit op het westen en de locatie voor mijn ht gaat de woonkamer worden. Ik wil toch wel graag lekker van de bank van een film en muziek kunnen genieten. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik mijn tv(plasma) en projectiescherm (permanenet span scherm) ga plaatsen. Is een beetje lastig want ik wil op beide van mijn speakers kunnen genieten. Hebben jullie enig idee om dit probleem op te lossen.

Gr

Allard

R


Atmoz


Oeh, dat ziet er relax uit!!
Kan heeeel mooi worden daar.
Ben daarom ook érg benieuwd wat je ervan gaat bakken 8) ;D

Succes!!

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

990143

#122
Hoi mannen

bedankt voor de comments. Ben net weer terug van een lekker dagje klussen. Ik merk dan wel dat ik een kantoorpikkie ben zeg. Heb weer een potje overal last van dat het gewoon niet grappig meer is. Vandaag heb ik de "belangrijkste kamer" afgemaakt. Het washok en de slaapkamer is al helemaal wit geworden. Er komt ook nog kleur in maar ik ga eerst alles inrichten en als ik nog kleur mis dan kan ik makkelijker kiezen waar ik die kleur dan mis omdat alles dan al ingericht is.

Morgen weer een dag vol plezier. Ik ben wel blij dat ik nog 2 weken vrij heb om te klussen. Ik ga het alleen niet redden voordat het helemaal af is. Morgen ga ik in de tweede slaapkamer klussen. kan ik gelijk weer van het uitzicht genieten. Missschien ga ik een dedicated ruimte maken. zo ja dan wordt het de tweede slaapkamer.


MLCinema

Dat is nog eens een Room with a view :o. Goed verduisteren overdag, anders zou ik niet weten waar ik zou moeten kijken. Waanzinnig. Succes met klussen
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

990143

#124
Nou mannen het was me het dagje weer wel. Vandaag mijn buiten bank in ontvangst mogen nemen zodat er ook van buiten van de muziek en de HT genoten kan worden. Ligt er wel aan hoe hard je hem dan zet en hoe aardig je buren je dan vinden. Het is in iedergeval fijn tijdens de verbouwing want van bier kratjes krijg je een beetje last als je er te lang op zit. Ik ben in iedergeval weer een stapje dichterbij

Gr