XBox is alleen zwart-wit via PEP ?

Started by jurjen, August 27, 2005, 22:38:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jurjen

Hoi

Vrienden hadden vandaag hun X-Box naar mij meegenomen om eens op het "grote scherm" te spelen, maar helaas bleek alles zwart/wit te worden! Op 1 menuutje na.
De X-Box was composiet aangesloten op de video-3 ingang die op het frontpaneel van de PEP zit (handig, trouwens).
Die ingang is in orde want had ik al eens getest met de camcorder. De X-Box is ook in orde, want via de DVDO (die ik nu niet meer bezit) was de weergave wel gewoon in kleur.

Hoe kan dat en wat doe je er aan? Ik heb zelf echt geen flauw idee.

Jurjen.


Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

reza

Misschien de kabel niet goed? ik heb zo,n zelfde probleem en ik zou ook niet weten waar het aan ligt ik ben nu weer aan het sparen voor een nieuwe kabel :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jurjen

Misschien, maar de kabel was in elk geval nog wel goed toen ik de DVDO nog had dus zou het in de tussentijd beschadigd moeten zijn. Lijkt me te toevallig. Ik zat zelf te denken aan een vreemde variant van interlacing, maar ik heb alle deinterlacing menu-opties in de PEP uitgepobeerd en dat hielp niks.

Nu schiet me opeens te binnen: gewoonlijk moet de XBox bij het booten vragen of je PAL of NTSC kan weergeven, maar ik kan me niet herinneren dat die vraag vandaag ook voorbij kwam. Misschien ging dat mis, was misschien gewoon een reboot nodig  ::)
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

zuidwester

ontferm U over ons

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview