Foto van je Dvd Collectie

Started by Blauwoogje, August 26, 2005, 13:28:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

mijn zijn terug te vinden hier ergens op de eerste pagina


http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=25509.0

dvd collectie is nu wel uitgebreidt met zestig stuks ongeveer, zal de foto's eens updaten


grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martin_M

#26
Onze wandkast zoals die in de huiskamer staat. Aan de andere kant van de kamer staat een tweede gedeelte (echter zonder media).
Eerste prioriteit bij het uitzoeken was de mogelijkheid tot het herbergen van de cd's/dvd's >:D

CD's gerangschikt op alfabet (band/artiest).
DVD's verdeeld over vier categorieën ; film, muziek, tv-series & cabaret. Daarbinnen op alfabet (films op titel, rest op artiest).



En vanaf de andere kant (lijkt wat druk):





Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Viper643

Hier is mijn collectie DVD's
Panasonic TH-P42U10E, Panasonic DMP-BD60, Sony STR-DB795, Sony DVP-NS955, Sony RDR-HX710, Sony MDS-JE330, Sony TC-RE340, Pro-ject Debut III, HiMedia HD600, Dali Concept series.

garmtz

Oud plaatje, ben inmiddels verhuisd...


Raymen

#29
Mijn Rekken  zoals ze er nu bijstaan.
En ik heb ze staan op genre(en dan de nieuwste het laatst.)en het zijn er 457..

Zullen er misschien nog wel volgen,of verandered.

En Richard ik moet zeggen,keurig heel netjes zo..chique
MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

AppleMies

Quote from: garmtz on November  9, 2005, 10:16:00
Oud plaatje, ben inmiddels verhuisd...


Ik zou die straalkachel iets verder weg zetten. Daar kunnen de DVD's van krom trekken....

NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

B.J.

Quote from: AppleMies on November 10, 2005, 10:31:21
Ik zou die straalkachel iets verder weg zetten. Daar kunnen de DVD's van krom trekken....



Hehe  ;D

AppleMies

Wel grappig om te zien dat de meeste de DVD's duidelijk zichtbaar in het interieur plaatsen.  Ik daarintegen zal (als mijn nieuwe HT/woonkamer klaar is) deze nu juist totaal onzichtbaar plaatsen om het interieur zo strak mogelijk te houden.

AppleMies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

wil

Quote from: AppleMies on November 10, 2005, 11:57:23
Wel grappig om te zien dat de meeste de DVD's duidelijk zichtbaar in het interieur plaatsen.  Ik daarintegen zal (als mijn nieuwe HT/woonkamer klaar is) deze nu juist totaal onzichtbaar plaatsen om het interieur zo strak mogelijk te houden.

AppleMies
Ik heb mijn dvd's ook (nog) in het zicht staan. Maar dat duurt niet lang meer. Binnenkort is de ruimte die de film-dvd's in mijn Benno's innemen nodig voor nieuwe cd's en dan gaan de dvd's in een lade. Muziek-dvd's mogen wel zichtbaar blijven :-*

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Roeland

Hi guys,

Ben nog niet zo lang verhuisd en heb mijn bescheiden collectie (zeker t.o.v. van sommigen ppffff wat veel) uit de woonkamer verwijderd. Alles staat nu boven in de hobby kamer, gewoon in een gamma boekenkastje. Anders vind ik het zo'n aandachts trekker: mensen dwalen af in een gesprek en gaan dvd titels uitzoeken om te kunnen lenen  :-\ Ik heb het niet zo op uitlenen, voordat je het weet ben je ze kwijt.
Daarnaast heeft het ook wel iets leuks als je een filmpje wil gaan kijken: ff naar boven in "prive" videotheekje  ;D
Ooit gaat er nisschien iets gebeuren met de specials of gave sleaves > mooi plankje aan de muur ofzo


peterrr

#35
bij deze dan  de collectie wisselt sterk, behalve de l.e.`s

leuk zo`n topic!

mvgrt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

peterrr

oja en deze
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

blackball147

hey, ik heb hetzelfde kastje, dan wel in tweevoud, heel tevreden over!

peterrr

zijn ook heel makkelijk  ;)
in hoeveelvoud dan ook.

mvgrt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2