Foto van je Dvd Collectie

Started by Blauwoogje, August 26, 2005, 13:28:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blauwoogje

ik zie hier een hoop over de HT en vele duizenden foto's
en vergeef me als deze topic al bestaat maar ik kon hem niet vinden in ieder geval.

ik ben benieuwd naar de foto's van de dvd collecties van de mede forummers
en hoe het is ingedeeld en welke versies van dvd's jullie hebben, maar vooral hoe het eruit ziet.

ik ga vanmiddag/vanavond nieuwe kasten halen bij de Ikea, daarna zal ikzelf ook foto's plaatsen

Hitachi 42PD7200
Harman Kardon AVR435
Harman Kardon DVD 23 B&W M1 B&W AS2

blackball147

kijk even op mijn htsite onderaan, daar vind je foto's met oa mijn dvdcollectie in kastjes van ikea.

heel tevreden over.

Dru

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar al die dvd collectie's  O0


Blord

Zie hier een ITC collectie. Scroll naar beneden. Ik vind dat mooi, laag en breed.  En de omgeving is ook mooi :)

http://www.hometheater.nl/

jaco

Quote from: Blord on November  3, 2005, 01:40:53
Zie hier een ITC collectie. Scroll naar beneden. Ik vind dat mooi, laag en breed.  En de omgeving is ook mooi :)

http://www.hometheater.nl/
Dat ziet er nu wel anders uit, dubbel zo hoog geworden. Ik heb ook 2 zulke  DVD kasten (neckerman) op elkaar staan, en dan komt het haast tot het plafond.

wil

Quote from: Blord on November  3, 2005, 01:40:53
Zie hier een ITC collectie. Scroll naar beneden. Ik vind dat mooi, laag en breed.  En de omgeving is ook mooi :)

http://www.hometheater.nl/
Deze bedoel je?

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Marcel_T.

Quote from: Blauwoogje on August 26, 2005, 13:28:19
ik zie hier een hoop over de HT en vele duizenden foto's
en vergeef me als deze topic al bestaat maar ik kon hem niet vinden in ieder geval.

ik ben benieuwd naar de foto's van de dvd collecties van de mede forummers
en hoe het is ingedeeld en welke versies van dvd's jullie hebben, maar vooral hoe het eruit ziet.

ik ga vanmiddag/vanavond nieuwe kasten halen bij de Ikea, daarna zal ikzelf ook foto's plaatsen

En? Waren de kasten op voorraad bij de Ikea?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Peerless Monster

Ongeveer 150. Je ziet ze net niet allemaal...
Op de 2e foto staan er ook recht enkele op zijn kant...
En er zijn natuurlijk een aantal uitgeleend waar ik geen waarde aan hecht...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Arno P

even inhaken op het topic......geef ook even aan hoe de dvd's worden gerangschikt....alfabet....genre....door elkaar ?

Peerless Monster

Ik ben niet zo autistisch aangelegd...  ;D
Maar laatst had ik tijd over en ja wat ga je dan eens doen.
Heb voor het eerst in mijn leven de DVD's een beetje te proberen te rangschikken en ik heb gekozen voor de label.
Dan staan de labels in ieder geval bij elkaar. Sommigen hebben niet eens een label, maar ja dat zijn dus ook de goedkoopste ;).

Grtz
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Arno P

Quote from: Peerless Monster on November  7, 2005, 17:28:48
Ik ben niet zo autistisch aangelegd...  ;D
Maar laatst had ik tijd over en ja wat ga je dan eens doen.
Heb voor het eerst in mijn leven de DVD's een beetje te proberen te rangschikken en ik heb gekozen voor de label.
Dan staan de labels in ieder geval bij elkaar. Sommigen hebben niet eens een label, maar ja dat zijn dus ook de goedkoopste ;).

Grtz

Welk label bedoel je? De barcode ?  ;D

Dru

Dat rangschikken idd, tja.

Ik heb iig alle disney's bij elkaar en alle andere kids movies.
Verder zijn nog gerangschikt alle "series"/trilogy's (star wars, aliens, back to the future, enz.)
Dan hebben we nog cabaret die netjes naast elkaar staan.

En daar houdt het zo'n beetje bij op. De rest staat gewoon zo'n beetje door elkaar. De labels bij elkaar heb ik ook wel eens gedaan :) Universal, RCV. dat maakt het ook wel overzichtelijk.

Vanavond misschien nog wel wat foto's voor de geinterreseerde

patrick_vdb

Hi,

4 Verhuisdozen, nog steeds niet uitgepakt...en dan liggen er her en der in het huis nog wat kleine stapeltjes. Niks op alfabetische volgorde of andere rangschikking ;D

mvrg

Patrick

Dru

Quote from: patrick_vdb on November  7, 2005, 17:54:06
Hi,

4 Verhuisdozen, nog steeds niet uitgepakt...en dan liggen er her en der in het huis nog wat kleine stapeltjes. Niks op alfabetische volgorde of andere rangschikking ;D

mvrg

Patrick


Dat is weer eens wat anders  :)

Maar weet je dan wel waar welk filmpje zit?

patrick_vdb

Hi Dru,

Idd weer eens wat anders dan al die mooie rekjes. Maar het is slechts van tijdelijke aard...alhoewel het 'tijdelijke' nu toch al behoorlijk lang begint te worden. Vreemd genoeg weet ik precies welke DVD in welke verhuisdoos zit, of 'ie boven in ligt of zelfs onder..het kost me nooit veel tijd om de film te pakken die ik wil zien.

mvrg

Patrick

Atrax

Nou hier is ie dan, excuses voor de verschrikkelijke kwaliteit van de foto, maar ik heb (nog) geen digitale camera, dus het moest met de gsm :(

gr.
luuk
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Dru

@ atrax

Mooie kasten! Waar heb je die vandaan?

Atrax

#17
Quote from: Dru on November  7, 2005, 18:21:04
@ atrax

Mooie kasten! Waar heb je die vandaan?

Die komen van de Ikea, echt superkasten. Mooi massief hout met glazen liggers.
Kunnen 90 DVD's per stuk in :)
Helaas 1 probleem: ze zijn al meer dan een jaar niet meer leverbaar :(
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Dru

Dat is dan weer jammer :(

Anywayz.. hier wat pics van mijn collectie

Hier de "twin towers"


We zijn al heel lang op zoek naar een mooie grote dvd kast. Maar die heb ik nog nooit gevonden. Ben uiteindelijk maar naar de praxis gegaan, wat plankjes gehaald en zelf maar wat in elkaar geflanst. Dit is echter nog niet groot genoeg. En ga dit binnekort uitbreiden



De rest van de DVD's liggen overal verspreid door het huis..




Atrax

Damn Dru, hoeveel DVD's heb je wel niet?
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Dru

Quote from: Atrax on November  7, 2005, 18:42:28
Damn Dru, hoeveel DVD's heb je wel niet?

Teveel volgens m'n vrouwtje  ::)

Atrax

Quote from: Dru on November  7, 2005, 21:32:25
Teveel volgens m'n vrouwtje  ::)

Hebben wij dezelfde?  ;D

"Heb je er nou nog niet genoeg!??" is bij mij thuis een veel gehoorde zin  O0
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Richard70…

Dit zijn mijn DVD en CD racken
Gemaakt door mede forum genoot Raymen

Gr Richard

Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

wil

Quote from: rdebruin on November  8, 2005, 08:08:43
Dit zijn mijn DVD en CD racken
Gemaakt door mede forum genoot Raymen

Gr Richard

Mooi, en bekend werk van Rayman  :-* maar moet je niet al snel weer een nieuw rek bij hem bestellen? Deze zijn natuurlijk zo vol.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Dracoplasm

#24

Wat anime, en twee boxjes die niet in de kast paste.




In totaal rond de 300 dvd's, missen een paar op de foto.

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream