The Shield derde seizoen?

Started by recp, August 23, 2005, 00:25:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

recp

Weet iemand wanneer het dered siezoen van de prachtige serie "The Shield" (serie 1 wordt af en toe op onmogelijke tijdstippen uitgezonden door Veronica) hier uit komt? In de USA is die reeks reeds dik een half jaar verkrijgbaarjavascript:void(0);
Sad!  Heeft iemand info?

Tanx
Panasonic plasma, Arcam versterker en DVD-speler
Monitor Audio speakers
IXOS - Van Den Hull - Nordost - kabels

Rody

#1
Quote from: recp on August 23, 2005, 00:25:29
Weet iemand wanneer het dered siezoen van de prachtige serie "The Shield" (serie 1 wordt af en toe op onmogelijke tijdstippen uitgezonden door Veronica) hier uit komt? In de USA is die reeks reeds dik een half jaar verkrijgbaarjavascript:void(0);
Sad!  Heeft iemand info?

Tanx

Hij is op regio 1 al verkrijgbaar :)
(heb hem besteld  ;) )

http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=16195

Raymen

Hey,

je weet toch wel dat de R1 versie`s van shield 4/3 en 2.0 zijn he..

Dat was voor mij de reden om te wachten met de andere 2 seizoenen,en daarom wacht ik ook met seizoen 3.



Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

robbiedobbie

idd een supervette Serie!!

Ben benieuwd wat Vic en z'n team dit seizoen weer gaan uitvreten!!

HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Rody

Quote from: raymen on August 23, 2005, 19:46:03
Hey,

je weet toch wel dat de R1 versie`s van shield 4/3 en 2.0 zijn he..

Dat was voor mij de reden om te wachten met de andere 2 seizoenen,en daarom wacht ik ook met seizoen 3.



Mvrg,
Raymen

Geeft niet, ik heb toch een 2.0 set  ;D

Atrax

Quote from: Rody on August 23, 2005, 23:48:06
Geeft niet, ik heb toch een 2.0 set  ;D

Dat 2.0 is nog tot daar aan toe, maar 4:3 kijken, wetende dat er ook 16:9 materiaal van is kan ik absoluut niet hebben.....zit ik me alleen te ergeren  >:(
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Merinos

Ik ben ook al maanden op de box aan het wachten. Hij stond eerst voor augustus 2005 gepland maar tot op heden nog niks van vernomen. Een vriend van me is filiaalmanager bij FRS, hij vertelde me hem tegen eind november te verwachten (waar hij dat op baseert weet ik ook niet).

Hoop dat iemand met feiten kan komen, want wacht er ook met spanning op!

Ben echt benieuwd wat ze met het geld van de money train gaan doen!!!

Rody

Ik heb hem te koop staan (zie de markt: software)  :) ;)

recp

Goed nieuws: Veronica is welhaast stiekem nu aanbeland bij Seizoen 3 en deze wordt vrijdagavond laat uitgezonden. Zou het mogelijk zijn dat er over een tijdje dan ook een NL-box van dit seizoen gaat volgen?  Zou mooi zijn!
Panasonic plasma, Arcam versterker en DVD-speler
Monitor Audio speakers
IXOS - Van Den Hull - Nordost - kabels

robbiedobbie

heb inmiddels alle 4 de seizoenen en ik kan zeggen dat het beter en beter wordt!
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Erik

krijg nou is die weer begonnen, ik was heb al uit het oog geraakt door herhalingen. steengoede serie, een van mijn favo's
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill