Waar is het "DD/THX trailers" topic gebelven?

Started by Profisound, May 24, 2002, 21:20:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Profisound

Ineens verdwenen?
Waarom als ik vragen mag?

J.A.F._Doorhof

#1
Het forum wordt steeds meer gevolgt door mensen uit de industrie zelf, en aangezien het op een DVD zetten van trailers illegaal is, wou het forum beheer (zowel Garmt als Ik) dit van het forum af hebben.

Dit werdt in de thread ook al ondersteund door verschillende andere mensen.

We moeten om de goede orde denken.

Sorry,

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

#2
En doet de industrie moeilijk over het verzamelen van trailers door die hard hobbyisten waar ze veel geld aan verdienen?

Sorry, maar daar kan ik niet bij.

jeroen

J.A.F._Doorhof

#3
Het gaat erom dat de trailers copyright protected zijn, en dat je versies van de leveranciers kunt kopen.

Op het moment dat er dan een verzamelDVD wordt aangeboden, tegen kostprijs of niet, dan is dat een schending van het copyright.

Als forumbeheer moeten we ons gewoon aan de regels houden, helemaal als we op onze vingers getikt worden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Profisound

#4
Tja..zo kun je het ook brengen!

J.A.F._Doorhof

#5
Tja,
We moeten ons allemaal aan de regels houden.
Helemaal nu het forum zo hard groeit is het heel belangrijk dat we het allemaal volgens het boekje doen.

No hard feelings.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"