Foto's ophangen Mitsubishi CRT projector

Started by garmtz, August 25, 2002, 21:55:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Hier een linkje naar wat foto's die Jiri onze HT-fotograaf :) heeft gemaakt van het ophangen van mijn projector (al een behoorlijk tijdje geleden trouwens). Te zien zijn o.a. FrankD en Raf...

http://garmt.dvdfreak.nl/fotos.htm

Dit als voorbode op foto's van de rest van mijn HT, die wellicht binnenkort (ooit?) zullen worden gemaakt.

rijstfj

Garmtz,
Het zijn schitterende opnames 8)
Maarre is de PJ nu opnieuw opgehangen ???
En ik kijk natuurlijk ook uit naar je andere foto's met je vernieuwde uitrusting.

M.vr.gr
Frans

Phantone

Ziet er erg gaaf uit  :)
Wat een knots van een apparaat trouwens, ik wist niet dat die apparaten zo groot waren :D

MrPink


Vincent


garmtz

Bedankt voor de reacties!

Frans, de projector is niet nog een keer opgehangen! :) Deze foto's zijn al behoorlijk oud, had ze echter nog nooit online gezet. Aangezien Jiri misschien binnenkort eens foto's komt maken, vond ik dit een mooi voorspel... :)

Roland

Geinige foto's :)
Ik wacht met smart op nieuwe foto's  8)

jaco

Die Jiri is wel slim zeg. Iedereen tillen, en hij foto's maken..

Maar leuke foto's Was wel even schrikken om Raf op de 1e te zien  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

garmtz


Jiri

Ha, zeker....
Maar de nieuwe foto's zijn te bewonderen, kijk maar eens bovenaan deze rubriek.

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

jaco

#10
?? Nog steeds dezelfde lelijke mensen ;D

En nog steds een fotograaf achter de camera i.p.v. iets doen ;D ;D

Jaco

Te snel mijn opmerkingen geplaatst. Had andere topic (nog) niet gezien.

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

B. Kuiper

Jaco,

Check Jiri's website...Garmts theater zit daar nu ook bij gefotografeerd in Jiri's stijl. Erg mooi op de plaat/flashcard gezet..


Bas
"Always a little further"