Wat staat er op jouw verlanglijstje ?

Started by J.A.F._Doorhof, May 21, 2002, 20:42:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mistermo

Marantz SR7007 - Humax 5200C - Popcorn Hour C-200 - KEF Q900 - KEF IQ10 - SVS PC12Plus - Audio Agile powercord - W&M powercord

Zaagstra

- een setje Winsome Labs "Mouse" (Mouses? Mice) amps.
- de flat verhergeredecoreerd krijgen...   :blink:  Hij lijkt zo klein met alle spullen erin, maar oh wat istie groot als je gaat schilderen...  :unhappy:

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Former member 78

Quote from: clockwork on August 10, 2010, 10:42:24
Balen! Maar wel een goede aanleiding om te upgraden ;) ;D


Ik heb hem besteld ;D

roland p

Ik heb zojuist bij beter beeld en geluid een DVDo duo besteld!:




:pompom: :headbanging: :clapping:
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

WimB

Ik wil sowieso nog een mediaspeler. Verder staat er nog zat op het "verlanglijstje", maar dat is financieel niet allemaal haalbaar.
Eerstvolgende stap is een nieuwe draaitafel, dan de mediaspeler. Die 2 staan bovenaan t lijstje.

Alex Groningen

Voor volgend jaar staan de volgende aankopen in de planning. Ben er alleen nog niet over uit welke receiver het mag gaan aansturen.

WimB

QuoteVoor volgend jaar staan de volgende aankopen in de planning. Ben er alleen nog niet over uit welke receiver het mag gaan aansturen.

Een losse processor en multikanaals eindbak zou ik dan zeggen.

Alex Groningen

Quote from: WimB on October 14, 2010, 18:01:27
Een losse processor en multikanaals eindbak zou ik dan zeggen.


Heb gelukkig nog even de tijd om te kijken wat ik wil. Morgen eerst maar eens een afspraak maken om deze luidsprekers te beluisteren, en dan kijken welke component(en) er het meest geschikt voor is/zijn.

S@m

Quote from: Alex Groningen on October 14, 2010, 17:54:45
Voor volgend jaar staan de volgende aankopen in de planning. Ben er alleen nog niet over uit welke receiver het mag gaan aansturen.

Een mooie Sunfire TGR-3 of een Anthem Statement A5... ;)

Alex Groningen

Quote from: S@m on October 14, 2010, 18:27:17
Een mooie Sunfire TGR-3 of een Anthem Statement A5... ;)


Om eerlijk te zijn zegt me dit even niks, maar daar hebben we gelukkig Google voor. Zal na het eten even gaan zoeken.

erik s.

de MF mono blokken zou een optie zijn voor het eindversterker deel.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen

Quote from: erik s. on October 14, 2010, 19:47:36
de MF mono blokken zou een optie zijn voor het eindversterker deel.


Is natuurlijk ook een mooie optie waar ik ook even over na kan denken. Heb ongeveer een vermoeden wat ze per stuk moeten gaan kosten 2e hands. Zal eens gaan kijken of dat in het budget gaat passen.

Bedoel je de MF X-A50 monoblokken?



Quote from: S@m on October 14, 2010, 18:27:17
Een mooie Sunfire TGR-3 of een Anthem Statement A5... ;)


Heb het even na gekeken en moet zeggen voor zover ik kan oordelen prachtig spul. Maar denk dat ik dan wel over mijn budget heen ga. Zal begin volgende week even in mijn eigen topic mijn plannen neerzetten en het budget wat ik ongeveer aankomend jaar wil uitgeven. Denk dat het dan ook even wat makkelijker wordt om tips en advies te geven.

jowi

Eens denken... een iPad, een 8 bay NAS met minimaal 8x 2TB aan ruimte... als er een nieuwe generatie Dune spelers komt (dus echt nieuw, niet alleen een ander jasje zoals de Max) is dat ook welkom. Dat is het wel zo'n beetje denk ik. Heb nog wel veel andere wensen, zoals een nieuwe bank, wat andere verlichting, vloerkleed, dat soort dingen. Ook zit nog steeds een projector in mijn gedachten maar daar heb ik geen haast mee.

treky22

Voor volgend jaar in de planning:

- Full-HD Beamer (huidige gaat de deur uit dan)
- Groter scherm (huidige ook de deur uit)
- BR-speler (Oppo ?)
- Meubel (als dat dit jaar niet meer komt)

Dus dat wordt lekker sparen  :clapping:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

LordoftheLints

Een nieuw zelfbouw audiomeubel en zelf gefabriceerd askoestisch materiaal! Het geld is er min of meer wel, nu alleen de tijd nog! :)
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!