Wat staat er op jouw verlanglijstje ?

Started by J.A.F._Doorhof, May 21, 2002, 20:42:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymen

Mijn volgende upgrade wordt de Denon dvd a1xv.. >:D >:D

goede reviews gelezen,en lijkt me beter als de niet al verkeerde 3910....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

VlisChris

Mijn verlanglijstje is vrij simpel: betere speakers. Mijn huidige center en surrounds al verkocht (of zo goed als) in mijn queste naar geld voor nieuwe ;)
Nu alleen nog de rest van de financiering, en het daadwerkelijk uitzoeken. Daarna komen zaken als betere versterking wel. Of het moet een projector worden. Kortom, eigenlijk alles staat open, maar de speakers komen als eerste aan bod.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Wijx wondere wereld




nog maar een maandje wachten en dan kan ik ze hopelijk bestellen
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

FrankB

#53
Op nummer een staat:



En op nummer twee staat:



Beiden dit jaar iig  8) 8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

irtimit

Moest er ooit een nieuwe (met die blauwe leds)  tuner van de Premium reeks van Marantz uitkomen, dan zou deze
op mijn verlanglijst staan.

Maar nu wil ik zo snel mogelijk een job!
PM11_SA15_ST15_B&W804D2_Bifocal_Kimber Select

w00Dy



Castle Bastion in maple

en nog een ampje, alleen ben ik er nog niet uit dewelke...

advr

#57
een Linn Ekos arm  ;D




een setje Wilson Benesch Discovery





en een paar "lekkere" interlinks




Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

jan-rotterdam

QuoteMaar nu wil ik zo snel mogelijk een job!

Deze Job;)

Groeten Jan

wil

Mijn realisties verlanglijstje voor dit jaar:

Toeters en bellen voor mijn cd-speler. Oftewel: een ombouw van mijn Marantz CD6000 KI naar een Super/Reference Tjoeb 6000 KI (of een Heart 6000 KI ?)
Voor volgend jaar zien we wel weer. Waarschijnlijk een platte tv.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

irtimit

Een job in de betekenis van "gaan werken"  ;)
PM11_SA15_ST15_B&W804D2_Bifocal_Kimber Select

fikszo

Volgende verbetering moet de bron worden.
Ik wil mijn Consonance 2.2 cd speler upgraden naar de Droplet.
Dus zaak om Peerless Monster z'n upgradedrang in de peiling te houden ;)
MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

Raymen

En volgend jaar staat er ook nog een denon avc-a1xv op de planning....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

jowi

Volgend jaar hopelijk een subwoofer... zo'n dikke SVS ton ofzo... O0 en een SACD speler, ik denk een Denon 1920, om mijn DVD2500 te vervangen. Maar eerst eens horen wat de bevindingen zijn van dat ding als ie over een tijdje uitkomt. Verder moet er een snellere cpu in mijn MCE pc komen, en om de tijd tot HD-DVD en/of bluray te overbruggen, een 2 tal 400 of 500 GB harddisks om wat HD materiaal op te slaan. Nou dan hebben we het wel weer gehad denk ik... alhoewel ;D

jan-rotterdam

Na een luistersessie staan de Kharma CRM-3.2FE luidsprekers met stip op mijn lijst !



Groeten Jan

reMC


FrankB

Quote from: reMC on September  4, 2005, 15:31:14
Heb je hem al gehoord? Vergeleken met? Wel duur... :o

Ik heb 'm een week thuis gehad, naast de Frey en de Heimdall. Ook heb ik 'm gehoord naast MIT en Siltech. Als vrijdag de vergelijking met de Kimber 1030 ook positief is wordt het 'm zeker ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Wijx wondere wereld

Quote from: jan-rotterdam on September  4, 2005, 13:50:14
Na een luistersessie staan de Kharma CRM-3.2FE luidsprekers met stip op mijn lijst !



Groeten Jan

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

reMC

Quote from: FrenkB on September  4, 2005, 17:07:10
Ik heb 'm een week thuis gehad, naast de Frey en de Heimdall. Ook heb ik 'm gehoord naast MIT en Siltech. Als vrijdag de vergelijking met de Kimber 1030 ook positief is wordt het 'm zeker ...

En, kan je al iets zeggen nav vergelijking met Frey en Heimdall en jouw huidige interlink? Ben erg benieuwd hoe hij in vergelijking met de Kimber is, die vond ik in de set van Jiri net iets te upfront en onrustig.

FrankB

Quote from: reMC on September  4, 2005, 17:58:25
En, kan je al iets zeggen nav vergelijking met Frey en Heimdall en jouw huidige interlink? Ben erg benieuwd hoe hij in vergelijking met de Kimber is, die vond ik in de set van Jiri net iets te upfront en onrustig.

Mijn toenmalige interlink was een Siltech ST-38 G3. Die vervormde het geluid, maakte het nasaal. In eerste instantie leek de kabel redelijk mee te kunnen komen met de Heimdall die ook zeker geen aanrader is. Mist alle magie. De Frey is een lichte Tyr eigenlijk. Heeft alle elementen, maar dan in een stuk mindere mate. De doortekendheid van de Tyr is ook stukken beter, het geluid is nog rijker, gedetailleerder. In vergelijking met de Blue heaven is de Heimdall een kabel dingen beter doet maar andere dingen slechter.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

reMC

Quote from: FrenkB on September  4, 2005, 18:25:32
Mijn toenmalige interlink was een Siltech ST-38 G3. Die vervormde het geluid, maakte het nasaal. In eerste instantie leek de kabel redelijk mee te kunnen komen met de Heimdall die ook zeker geen aanrader is. Mist alle magie. De Frey is een lichte Tyr eigenlijk. Heeft alle elementen, maar dan in een stuk mindere mate. De doortekendheid van de Tyr is ook stukken beter, het geluid is nog rijker, gedetailleerder. In vergelijking met de Blue heaven is de Heimdall een kabel dingen beter doet maar andere dingen slechter.

En Tyr - Blue Heaven is geen vergelijking te noemen?

FrankB

#71
Quote from: reMC on September  4, 2005, 18:35:04
En Tyr - Blue Heaven is geen vergelijking te noemen?

Nee, het enige dat de Blue heaven behoorlijk doet is de snelheid. Verder kun je beide kabels echt niet met elkaar vergelijken. Klankrijkheid, staging, plaatsing, body, doortekendheid, muzikaliteit, etc. In alles is de Tyr vele klassen beter.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

#72
Eigenlijk staat er niet zoveel op het verlanglijstje.

Ik zit te denken aan wat kabels. geen groot geweld voorlopig en een subje om erbij te zitten voor film. Waarschijnlijk zal het een CHT velodyne worden.

Best een relaxed gevoel dat de balans zo lekker is....

blue-eyes

Ik heb ook niet zoveel te wensen. Een ding:

Dat ik nog maar lang van mijn huidige set mag genieten ;D. Ik ben tevreden!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Whippet

Een kans om de Anatek A50 versterker te beluisteren.
Als je toch door rood loopt, druk dan niet op het knopje.