De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted member

Gefeliciteerd Blue-Eyes, erg leuk huis!

blue-eyes

Quote from: Benco on August 24, 2006, 22:16:46
Knappe set Blue-eyes !

jammer genoeg buiten mijn budget.

Merci! Ik heb er ook jaren over gedaan, dus je gaat dit ook wel halen ;)

Quote from: hometheatrerulezz on August 24, 2006, 22:56:36
gefeliciteerd met dit mooie huis! heel veel plezier er mee en succes de komende weken met verhuizing
Per 1 december krijgen we de beschikking over het huis. Ik ben nu in onderhandeling met de baas, als ik ga doorwerken betekend dat iemand anders het huis moet schilderen. Best simpel, hij mist een fors bedrag als ik niet doorwerk. Geen probleem, betaal mijn schilder ;D ;D (ik heb me toch een hekel aan schilderen). Geen extra bonus om de schilder te betalen? Dan ga ik zelf schilderen ;D. Wel een bonus? Dan werk ik door en neem de 3 weken verlof mee naar volgend jaar :P

@iedereen: bedankt!

@Raphie: zie PM ;)

@Oracle: gun me iig een dag de illusie ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Citrofiel on August 24, 2006, 23:04:36
Een paar straten achter jou... ;D

Sterker nog, een huis dat we eerst op het oog hadden ligt letterlijk tegen zijn achtertuin aan ;D ;D

Nu is het een paar km fietsen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

oud_account_1

Hoi Eisse,

Gefeliciteerd, dit is een upgrade van de bovenste plank :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

blue-eyes

Quote from: Blue-Eyes on August 24, 2006, 19:39:37Maar ja, ons eigen huis nog niet verkocht, wel veel kijkers. Vanmiddag om 18:00 ging de telefoon..... Een bieder met een bod! Tegen aanbod gedaan (uiteraard) maar ik denk dat we er wel uitkomen, dus verkocht ;D

We zijn eruit, het nieuwe bod van de koper was voor ons genoeg. Dus het huis is verkocht! Dadelijk het voorlopig koopcontract tekenen.

Goed nieuws dus!

Ook ons nieuwe huis zijn andere ontwikkelingen. We gaan niet per 1-12 maar per 15-11 de sleutel krijgen. We zijn nu druk met bezig met het uitzoeken van een badkamer en hypotheek. Het verlopig koopcontract is getekend, de notaris bekend en de taxatie wordt maandag aanstaande gedaan. De werkgeversverklaringen zijn ook al binnen, dus alles zo goed als in orde. Nu nog even wachten tot 15 november.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mikeske

Feli Blue-eyes  ;)

zowel met de verkoop als de aankoop  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

Wow dat is al vrij snel.. Gefeliciteerd O0

blue-eyes

Quote from: Ruben on September  2, 2006, 10:37:39
Wow dat is al vrij snel.. Gefeliciteerd O0

Te koop zetten tot eerste bod was nog geen 4 weken. Zitten we net onder het gemiddelde van onze straat.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Was ook de netste woning ;D

voor de hypotheek, nog ff wachten, de rente is namelijk al weer dalende wist m'n hypotheek verkopende buurman mij te verstellen.
hij verwacht eind oktober al weer jaar rentes van rond de 3.8 ;)
JBL PRX Power!

blue-eyes

#310
Quote from: Raphie on September  2, 2006, 19:10:03
Was ook de netste woning ;D

voor de hypotheek, nog ff wachten, de rente is namelijk al weer dalende wist m'n hypotheek verkopende buurman mij te verstellen.
hij verwacht eind oktober al weer jaar rentes van rond de 3.8 ;)

Klopt, lange termijn rente is weer aan het dalen.

Edit: de verwachting is wel dat de korte termijnrente nog 0.5 % gaat stijgen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Audiofiel

Gefeliciteerd! In no-time hebben jullie het geregeld. Wel zo prettig. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Benco


PaulB.

Hi Eisse,

Ook van ons: proficiat met de nieuwe woning :)

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

blacklotus

Hoi Blue-Eyes


Gefeliciteerd met je nieuwe woning ziet er geweldig uit .

Mvag Black Lotus
Versterker  :Duson PA-75
Tuner       :Duson T 100
Cd speler   :Duson CD 150
Luidspreker :Usher CP-6311

OscarTango

Betekend dit dat mijn oude beamax scherm de verkoop ingaat ?  ;)

Gefeliciteerd met al dat geluk zeg, alles tegelijk  8)

PS : waarom moet er nog een taxatie gedaan worden als je het over de prijs van het huis al eens bent ? Of is dit te veel off-topic -> pm me dan maar  :P ;D ;)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Jean Pierre

Hardstikke mooi Eisse. Van hartelijk gefeliciteerd!! En nu maar hopen dat de huidige set net zo mooi wordt opgesteld als in het oude, maar dat komt vast goed! ;)
Quote from: OscarTango on September  7, 2006, 23:50:57
Betekend dit dat mijn oude beamax scherm de verkoop ingaat ?  ;)

Gefeliciteerd met al dat geluk zeg, alles tegelijk  8)

PS : waarom moet er nog een taxatie gedaan worden als je het over de prijs van het huis al eens bent ? Of is dit te veel off-topic -> pm me dan maar  :P ;D ;)

Volgens mij bedoelt ie taxatie voor het nieuwe huis hoe groot de hypotheek moet worden??? (correct me if im wrong kheb nog nooit een huis gekocht ;))

Spacebass

Een hoop gemist intussen  :o

Gefeliciteerd Old B!

Durk

Quote from: Jean Pierre on September  8, 2006, 00:01:39
Hardstikke mooi Eisse. Van hartelijk gefeliciteerd!! En nu maar hopen dat de huidige set net zo mooi wordt opgesteld als in het oude, maar dat komt vast goed! ;)
Volgens mij bedoelt ie taxatie voor het nieuwe huis hoe groot de hypotheek moet worden??? (correct me if im wrong kheb nog nooit een huis gekocht ;))

hoe hoog de hypothecaire lening moet worden is volgens mij afhankelijk van de omvang van geldbuidel van BE.. De taxatie dient als stukje zekerheid voor de bank over de waarde van het onderpand.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

blue-eyes

#320
Quote from: OscarTango on September  7, 2006, 23:50:57
Betekend dit dat mijn oude beamax scherm de verkoop ingaat ?  ;)

Gefeliciteerd met al dat geluk zeg, alles tegelijk  8)

PS : waarom moet er nog een taxatie gedaan worden als je het over de prijs van het huis al eens bent ? Of is dit te veel off-topic -> pm me dan maar  :P ;D ;)

Taxatierapport is een vereiste van de hypotheek verstrekker en met de taxatie wordt ook direct het maximaal te lenen bedrag bepaald. 90% van de vrije verkoopwaarde is de executiewaarde. De executiewaarde maal 125% mag je lenen. Ik denk wel dat dit wel een relatie heeft met je eigen vermogen. Ik bedoel, als ik zelf 200000 euro aan eigen vermogen heb en ik moet 50000 bijlenen, lijkt een taxatierapport niet relevant (in relatie met de aankoopprijs uiteraard, de bank wil wel weten voor welke prijs je het huis hebt gekocht).

Dus je begrijpt dat als je extra wil lenen, bijv. om je STUFI af te betalen, een verbouwing of meubels wilt aanschaffen, het ook kan zijn dat je de taxateur laat aangeven dat je een bepaalde minimale executiewaarde in gedachte had ;D

En iedereen maar weer bedankt :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Jean Pierre on September  8, 2006, 00:01:39
Hardstikke mooi Eisse. Van hartelijk gefeliciteerd!! En nu maar hopen dat de huidige set net zo mooi wordt opgesteld als in het oude, maar dat komt vast goed! ;)

Ik ben al bezig met de indeling. MS Visio is hiervoor handig ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Durk

visio kun je idd leuk mee spelen..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

blue-eyes

Vraag:

Weet iemand een adres waar ik kabelgoten voor de vloer, liefst zo plat mogelijk, kan kopen?

Dit voor mijn rearspeaker bekabeling. De kamer is te lang, derhalve moet ik halverwege oversteken. De vloer die er nu inlicht gaat er nog even niet uit. Tot die tijd zal ik een tijdelijke oplossing moeten verzinnen zoals bijv. een platte kabelgoot.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey