De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

Mooie lijst maar wat een saaie signature ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

R

Heb je al een foto van je nieuwe tv in je setup? Ben wel benieuwd.

blue-eyes

Quote from: Martin_M on August 19, 2006, 10:11:23
Mooie lijst maar wat een saaie signature ;D

Jij hebt tijd over volgens mij ;D

@Ruben: nog niet.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Jack van Dijk on August 19, 2006, 10:40:59
Goed idee, kleur en hoe aangekocht. Ik heb het ook aan de website toegevoegd  ;)

Ik zit vol goede ideeen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#279
Zo. Vanmorgen is mijn zusje getrouwd in het gemeentehuis, natijds een maaltijd met foto's en zaterdag de kerk en het grote feest.

Tijdens de trouwdag vanmorgen druk aan het handelen geweest met als resultaat een geweldig mooi huis! Ja wel, we hebben rond 13:00 uur een nieuw huis gekocht. Nog 9.000 euro eraf kunnen krijgen.

Maar ja, ons eigen huis nog niet verkocht, wel veel kijkers. Vanmiddag om 18:00 ging de telefoon..... Een bieder met een bod! Tegen aanbod gedaan (uiteraard) maar ik denk dat we er wel uitkomen, dus verkocht ;D

Mooie dag dus. Trouwerij, een huis rijker en een huis armer :)

De koek is nog niet op...... Mijn zwager zit in de financiele wereld, dus een goedkope hypotheek, dezelfde zwager helpt bedrijven door te starten en is zelf ook niet vies van zaken opkopen en doorverkopen. Het toeval wil dat hij sinds deze week mede eigenaar is van een keukenbedrijf dat ook badkamers levert. En hij heeft zich ook al in de tuinbusiness ingekocht. Driemaal raden wat wij allemaal nodig hebben ;D :P. Zoveel geluk......... Ik moet wel erg dom zijn :P


Wat te doen:

* herbestraten voor
* zonneschermen achter
* rolluiken beneden
* laminaat leggen boven
* badkamer vervangen
* gehele huis verven binnen en buiten
* buitenterras voorzien van planken (zoals gebruikt bij steigers)
* 2e tuin voorzien van gras en speeltuin.

En nee, geen dedicated HT. Dat heb ik laten varen, dit in goed overleg met de vriendin. De volgende posting staan wat foto's.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mikeske

Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe huis  ;)

wel handig dat je zwager in de juiste branches zit.

Ook felicitaties aan je zusje  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

blue-eyes

#281
Allereerst de bouwtekeningen (printscreen gemaakt van PDF)

Begane grond:


1e verdieping:


2 verdieping


Tekeningen spreken voor zich. Achter bevind zich een soortement van dakterras (40m2) en op de begane grond ook een tuin van 40m2. Voor het huis is de tuin volledig bestraat, hierdoor kunnen onze beide auto's op eigen terrein staan.

De buitenmaten van het huis zijn 8 * 10 meter. De garage is dermate groot dat beide auto's in de garage kunnen en dan kan je er nog omheen fietsen ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

En een foto van de voorkant (verder heb ik nog geen degelijke foto's):

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: mikeske on August 24, 2006, 19:43:01
Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe huis  ;)

wel handig dat je zwager in de juiste branches zit.

Ook felicitaties aan je zusje  ;)

Merci ;)

Yep, primair is hij (register)accountant / financieel adviseur en verzorgt financial classes aan managers van (grote) bedrijven.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

Prachtige post zo Eisse. Feli met alles. Mooie indeling van je nieuwe huis..O0

jaco

Dedicated HT, of toch weer woonkamer ?

W

Gefeliciteerd met al deze mooie gebeurtenissen!

Groet,
Wybrand

blue-eyes

Quote from: jaco on August 24, 2006, 20:00:59
Dedicated HT, of toch weer woonkamer ?

Wat ik al zei (:P) gewoon woonkamer. De woonkamer is dermate breed en groot dat we deze in drieen delen. Een deel voor de eethoek (naast de keueken) en een ander deel als kijkunit (TV, radio etc.) en het laatste deel (voor de uitgang naar het terras) als relaxhoekje, bank, krantenbak, etc.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hoi,

Mooie woning, gefeliciteerd Eisse.

mvrg

Patrick

blue-eyes

Bedankt!


Ik heb nog wat foto's gevonden wat een beter beeld geven. Let wel, dit zijn niet de foto's van ons huis, maar van een ander huis in het zelfde rijtje (identieke woning)




Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Gefeliciteerd Eisse. Prachtige gezinswoning. Heerlijke bult ruimte. Wat wil je nog meer? :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

Feli, waar is dit in Lelystad? ik herken de huizen wel maar weet ff niet meer waar ze staan :D
JBL PRX Power!

)p(

Quote from: Blue-Eyes on August 24, 2006, 19:48:34
En een foto van de voorkant (verder heb ik nog geen degelijke foto's):



Speels ontwerp maar toch nog lekker strak...ziet er goed uit...feli!  :)

peter

Oracle

#293
Quote from: Blue-Eyes on August 24, 2006, 20:04:04
Wat ik al zei (:P) gewoon woonkamer. De woonkamer is dermate breed en groot dat we deze in drieen delen. Een deel voor de eethoek (naast de keueken) en een ander deel als kijkunit (TV, radio etc.) en het laatste deel (voor de uitgang naar het terras) als relaxhoekje, bank, krantenbak, etc.

Dat zie je verkeerd...

Er wordt opgedeeld in 2 stukken...

1 klein deel voor jou, je vriendin en je plasma, en 1 héél héél groot stuk voor Alise en haar speelgoed...  ;D ;D



(Feli met de woning!  :D)

Groet,
Mark

Benco

Knappe set Blue-eyes !

jammer genoeg buiten mijn budget.

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

mikeske

Heel mooi en zeer veel ruimte  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

gefeliciteerd met dit mooie huis! heel veel plezier er mee en succes de komende weken met verhuizing

Audiofiel

Quote from: Raphie on August 24, 2006, 22:12:52
Feli, waar is dit in Lelystad? ik herken de huizen wel maar weet ff niet meer waar ze staan :D

Een paar straten achter jou... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

bmateijsen

He Super!! Mooi huis! Gefeliciteerd!