De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jean Pierre

Quote from: Blue-Eyes on August 28, 2005, 21:46:33
:D

Heb jij dan ook kinderen als je op kamers gaat? Dit is een veiligheidsmeubel ;D

Maar ben benieuwd naar je eindresultaat!

Haha nee hoor, maar ik vind het er wel strak uitzien! En heb niet zoveel ruimte waarschijnlijk dus moet je het combinere he ;)

blue-eyes

#176
Mark, hier is dan de foto (zonder flits ;D):

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Dat meubel is echt flink diep als die MLs met kabels er zelfs nog inpassen met de deur dicht :D
JBL PRX Power!

blue-eyes

#178
Quote from: Raphie on August 29, 2005, 11:03:14
Dat meubel is echt flink diep als die MLs met kabels er zelfs nog inpassen met de deur dicht :D

De kast is 61,2 cm breed ;) En de achterkant is open.... (voor het gemak en de warmte afvoer)

MDF platen van 600mm * 1400mm * 30mm met aan de achterkant een volledige MDF plaat van 12mm * 1400 * 970mm. Dit ter versteviging. Vervolgens aan de achterkant met een bovenfrees alle gaten (identiek aan de voorkant, waar nu de deuren zitten) uitgefreesd.

p.s. Morgenmiddag ben ik niet thuis, morgenavond ook niet. Maandelijks teamoverleg (BBQ boot in de grachten van Utrecht, en na tijds uit eten) en woensdagmiddag sollicitatie gesprek in DenHaag, door de files laat thuis). Donderdagmorgen of vrijdagmorgen komt het best uit, dan is Carina aan het werk en de kleine naar de creche. Normaliter ben ik 's avonds wel thuis.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sibran

foto's zonder flits, echt wel proper zo, mooi, strak, eenvoud maakt macht zoals ze zeggen.  Kabeltjes ook vet en geen warboel, hetgeen ik vanboven zie toch  >:D  >:D  >:D

blue-eyes

Quote from: Sibran on August 29, 2005, 12:18:30
foto's zonder flits, echt wel proper zo, mooi, strak, eenvoud maakt macht zoals ze zeggen.  Kabeltjes ook vet en geen warboel, hetgeen ik vanboven zie toch  >:D  >:D  >:D

Bijna ;)

Toen de DVD speler nog links stond en de PRE in het midden was het echt netjes. Nu de DVD speler in het midden staat en de PRE en TUNER links en rechts van de DVD speler is de kabel die de tuner connect met de PRE net lang genoeg. Alle kabels hangen naar beneden en komen dan ergens weer naar boven. De kabel van de tuner loopt strak achter de apparatuur langs.

Wellicht op jacht naar een 1,5 mtr versie ipv de meter die ik nu heb.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

2 Vragen voor de geachte bezoekers:

1.
Weet iemand een infrarood extender? Als ik nu film kijk kan ik de apparatuur niet meer bedienen. Deze zijn verborgen achter het scherm. Ik hoef maar een extender te hebben, daar alle TAG apparatuur met elkaar verbonden zijn (TAG Tronic bus). Ik zoek dus een IR "oogje" met een paar meter kabel met aan het eind een zogenaamde "jack" plug.
2.
Voor de mede TAG bezitters: Er staat in de handleiding van de TAG pre dat de extended remote alleen werkt bij de 7.1 versie van deze PRE. Dit lijkt me raar. Weet iemand dit?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Oracle

Quote from: Blue-Eyes on August 29, 2005, 12:47:55
1.
Weet iemand een infrarood extender? Als ik nu film kijk kan ik de apparatuur niet meer bedienen. Deze zijn verborgen achter het scherm. Ik hoef maar een extender te hebben, daar alle TAG apparatuur met elkaar verbonden zijn (TAG Tronic bus). Ik zoek dus een IR "oogje" met een paar meter kabel met aan het eind een zogenaamde "jack" plug.

Marmitek Stereo Control
Marmitek Powermid Dual Power

;D

Groet,
Mark


blue-eyes

Quote from: Mark Lemmens on August 29, 2005, 13:01:37
Marmitek Stereo Control
Marmitek Powermid Dual Power

;D

Groet,
Mark



Ik had al gedacht dat je zou reageren :D

Maar dit is veel te groot, zoek puur een oogje die ik middels de jackplug kan aansluiten op de pre.

Maar mocht ik nog niets hebben, jij het spul nog niet verkocht, en je komt me ophalen voor het bezoek aan Arjen mag je het "even" meenemen voor een demo ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Bij de mediamarkt hebben ze iig geen infrared extenders. Niet kunnen vinden.

Wel de benodigde kabels voor de playstation gekocht. Nu surround geluid met de PS2 games. Daarnaast kan de PS2 nu ook simpel verbonden worden met de beamer: kabel lostrekken van de PRE en een s-video verlengkabel naar de beamer. Binnenkort maar eens doen. Ben benieuwd hoe Grand Tourismo op 1,80 meter is ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mradem

Quote from: Blue-Eyes on August 29, 2005, 15:00:42
Bij de mediamarkt hebben ze iig geen infrared extenders. Niet kunnen vinden.

Wel de benodigde kabels voor de playstation gekocht. Nu surround geluid met de PS2 games. Daarnaast kan de PS2 nu ook simpel verbonden worden met de beamer: kabel lostrekken van de PRE en een s-video verlengkabel naar de beamer. Binnenkort maar eens doen. Ben benieuwd hoe Grand Tourismo op 1,80 meter is ;D

Pixelachtig ;D . Best grappig hoor op de beamer spelen. Helemaal dalijk met de nextgen consoles.

Jimmy Conway

Quote from: Blue-Eyes on August 29, 2005, 15:00:42
Ben benieuwd hoe Grand Tourismo op 1,80 meter is ;D

Koop toch een Xbox (Project Gotham2/Forza motorsport)  ;D

990143

Als je de kabels getrokken heb naar de beamer en een spel op de muur gespeeld heb dan wil je nooit meer terug naar de kleine monitor. Heb geen xbox of playstation maar de pc voldoet via hdmi naar de beamer op 1280*720 ook prima.

Succes met leggen van de kabels. Om deze helemaal weggewerkt te krijgen is een pittig klusje.


blue-eyes

Ik ga ze niet wegwerken. Als ze weggewerkt moeten worden kan dat prima bij de andere reeds gelegde kabels naar de beamer.

Primair speelt mijn vriendin toch op de TV. Die ene keer dat ze op de beamer wil spelen (of ik natuurlijk) zal sporadisch zijn. Waarschijnlijk nooit. In ieder geval eenmaal omdat ik het eens wil zien ;D. Ik heb nog wel een s-video kabel van 10 mtr liggen. Die rol ik dan wel even uit ;)


Maar ik geloof je direct dat als je eens op een groot scherm gespeeld hebt je niet meer op een klein schermpje wil spelen!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

oud_account_1

Ik mag zelf graag Counter Strike spelen via de PJ, en dat is ontzettend gaaf.
Je kan beter het niet proberen, anders is de lol met een klein scherm er snel af :)

Kan je niet de ps2 bij de PJ zetten, met een spdif kabel naar je pre?
Zo doe ik het iig, behalve dat ik een Xbox heb en geen ps2 :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

blue-eyes

Wat allemaal niet kan ;D

Primair speelt Carina op de TV (99,9999%). Dan is een plek bij de TV handiger. En het scheelt ook weer in de kosten voor een toslink kabel :P . Nu heb ik aan 1,5mtr genoeg, bij de PJ zou ik 12-13mtr moeten hebben.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

oud_account_1

mjah, ik heb een lange interlink genomen (voor in de auto, echt 10m topkwaliteit voor 15 euro)
Voor spelletjes vind ik jitter minder belangrijk, alhoewel een juiste plaatsing van je vijanden in Counter Strike wel handig kan zijn ;)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

PaulB.

Hi Eisse,

Quote from: Blue-Eyes on August 28, 2005, 21:31:52
p.s. Toen jij hier was, had ik toen al TAG? ik weet het niet meer  :'(
Jawel,volgens mij wel(weet 't niet helemaal zeker meer).
Word weer eens tijd voor een meet en greet.
Eerst eens een nieuwe afspraak maken met Frank(foto's maken), kunnen we gelijk misschien weer iets combineren(zal nog wel een tijdje duren, hebben zelf weinig tijd :().

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Martin_M

Quote from: Blue-Eyes on August 29, 2005, 13:05:56
Maar dit is veel te groot, zoek puur een oogje die ik middels de jackplug kan aansluiten op de pre.

Een Jackplug :o  :o   :-X >:D

Ik weet dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden, maar dit gaat mij zelfs wat te ver....
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Quote from: Martin_M on August 29, 2005, 22:47:14
Een Jackplug :o  :o   :-X >:D

Ik weet dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden, maar dit gaat mij zelfs wat te ver....

Ik zou op voorhand maar een persoon kunnen bedenken wie deze opmerking zou kunnen maken. En ja hoor. Bingo! ;D ;D.

Ik vraag me nu alleen af of ik nu zo goed kan voorspellen of dat jij zo voorspelbaar bent :P :P



;)

p.s. Of ben je een beetje jaloers? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#196
Ik ben heerlijk voorspelbaar (weet een ieder tenminste wat 'ie aan me heeft) ;D

Dat noemen ze ook wel eens 'consequent'
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Durk

ik heb nog wel ergens een ir oogje liggen met jackplug die ooit bij een tv kaart heeft gezeten. Misschien dat die werkt?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

blue-eyes

Quote from: Durk! on September  2, 2005, 17:30:08
ik heb nog wel ergens een ir oogje liggen met jackplug die ooit bij een tv kaart heeft gezeten. Misschien dat die werkt?

Je woont dicht genoeg bij om te testen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Durk

ik moet hem wel even opzoeken... Moet ergens in huis liggen... en ergens moet er nog eentje liggen....
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749