De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

#100
Quotedikke jas, sjaal en een toupet heb je geen centje last


Quote from: Audiofiel on August 17, 2005, 09:29:21
Dat maakt een hoop duidelijk. Ik heb de zin maar even verbeterd zodat hij ook op mij van toepassing is

Als ik voor alle 11000 leden de inviduele situatie moet gaan beschrijven is het gemakkelijker dat een ieder dat voor zichzelf doet. Bedankt Audiofiel ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Er komt zo bezoek, Sullivan komt langs en brengt wat gezelligheid mee.

Wordt gezellig dus, wellicht gaan we ook nog even wat luisteren en/of kijken. Carina, mijn vriendin, is eenmaal meegeweest naar een luister/kijk bezoek. Dat was bij Sullivan thuis. Dit omdat Sullivan de Epson TW200 had. Toen Carina begreep dat er toch PERSE een beamer moest komen wilde ze het ook wel eens zien. Dus naar Sullivan getogen ;)

Eigenlijk is Sullivan de aanstichter van het kwaad ;D Ach, we kijken beiden al weer een klein jaartje met veel plezier naar films mbv de beamer, alleen nog niet zoveel als gedacht wegens de kleine. Maar dat gaat wel weer goedkomen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb


Sullivan

Gisteren dan inderdaad eindelijk langs geweest. Was weer leuk je te ontmoeten.

Ik moet beginnen met te vertellen dat ik weinig luisterervaring heb. Daarnaast heb ik altijd moeite om de dingen die ik hoor goed te verwoorden.

Ik ben erg onder de indruk van de detaillering die de TAG McLaren naar voren brengt. Voor mij waren de speakers en eindversterking ook nieuw, maar Eisse vertelde dat deze detaillering toe te wijzen is aan de McLaren. Erg mooi. Ook de plaatsing was erg goed. Je kon met gemak en duidelijk de plaatsen aanwijzen waar de muziek instrumenten werden bespeeld. Wel kreeg ik het idee dat de sweetspot erg nauwkeurig is. Ik zat denk ik 15 centimeter uit het midden en krijg ook het gevoel dat het midden van de muziek daar ook zat.
Dan de JBL's. Deze klonken vrij helder. Hier moest ik even aan wennen en weet ook niet helemaal of het mijn ding is. Ik heb eerder een paar Klipsch beluisterd en deze deden me daar aan denken. Alhoewel ik bij de klipsch een minder positief gevoel overhield en bij de JBL's niet.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of andere zich hierin ook kunnen vinden. Bryan bijvoorbeeld? Ervaring met Klipsch en heeft ook deze JBL's beluisterd.
De sub (die er niet was) heb ik bij de muziek die we hebben beluister (Dire Straits, Phil Collins, Tracy Chapman, Allison Morriset) zeker niet gemist. De bas was mooi droog en strak, goed voor muziek. Misschien dat je de 20 Hz voor film zou kunnen missen, maar we hebben eigenlijk geen voor mij bekende fragmenten meer bekijken om hierover goed te kunnen oordelen.

Voor mij weer een leuke ervaring rijker.

mvg,
Frank

blue-eyes

Je verwoordt iets goed als het publiek geen moeite heeft het te begrijpen. Ik denk dat een ieder goed kan voorstellen wat je bedoeld Frank, dus je kan het prima verwoorden ;)

Bedankt voor je input! Overigens is het wel met name de TAG die de gedetaileerdheid aanbrengt, maar ook de Mark Levinsons zijn ook detailrijk! Eigenlijk de gehele keten, maar de belangrijkste oorzaak is idd de TAG combinatie.

Bekende fragmenten van jouw bekende DVD's zijn we idd vergeten, we hebben het er wel over gehad! We zijn blijven steken bij Phil Collins (final farewell tour), Hero en House of the Flying Daggers.

We hebben overigens ook nog de test CD (nummer 1) van TAG McLaren beluisterd.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Nog wat:

Ik heb zelf nooit de Klipsch beluisterd. Achteraf blijkt dat goed te zijn als ik jouw woorden zo lees en je woorden herinner toen we het er over hadden.

Ik vind de klank zoals nu erg mooi, heel ietsje teveel wellicht. Dus er moet dan zeker geen Klipsch komen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Maximus_Aurelius

Zeer mooie set Blue Eyes.
Die ML's zijn bruut ;D

Ik zag dat jij aan de rears no name kabel hebt hangen , heb je dan niet last van klankverschil?
of is er over heen te komen ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

blue-eyes

Quote from: Maximus_Aurelius on August 22, 2005, 19:53:20
Zeer mooie set Blue Eyes.
Die ML's zijn bruut ;D

Ik zag dat jij aan de rears no name kabel hebt hangen , heb je dan niet last van klankverschil?
of is er over heen te komen ;D
Merci :D

Er zijn meer mensen die de ML's bruut vinden ;) . Ik ben ook erg fan van het ML uiterlijk, bruut, machtig, stijl en toch subtiel tegelijkertijd. Geslaagd ontwerp dus :).

Mbt het klankverschil? Tja. Om het klankverschil weg te halen kost me dat 6000 euro (10-15mtr MIT Magnum). Goedkoper is no-name LS kabel op de fronts, maar dat is geen alternatief. Dus ja, er is best over heen te komen ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Deleted member

Wow, gigantisch mooie set! :o Ik hoop binnen 20 jaar een beetje in de buurt te zijn gekomen qua kwaliteit!  ;)

blue-eyes

Merci ;)

Je hebt dan nog even tijd als je er 20 jaar voor uittrekt ;D

Ik ben zelf 12 jaar geleden begonnen met serieuze audio, toen nog stereo (Sony ES). Na lange tijd overgestapt op de eerste Sony DTS/DD receiver, vervolgens naar Denon (AVR3802 met DVD3800), daarna Denon met Bryston (twee maal 3B als EV), vervolgens Rotel(RSP1066, RMB985MK2,RB1070, RT1080, RDV1080 en RCD991AE met extreme modificatie), daarna Rotel met Vincent (setje mono's SP991 plus), Rotel met Mark Levinson (no.331) en toen alles naar TAG McLaren met Mark Levinson ;). Bekabeling is over het algemeen MIT geweest, met een kleine uitstap naar Eichmann. De speakers zijn na het eerste begin (Canton sub en center) altijd JBL geweest: XTI series en daarna de TI5000. Daarna de huidige Ti-K set. Wel gehad maar weer weg: twee Ti-K1 centers (front en rear center) en de Ti-K sub (verkocht wegens packagedeal, hoop hem weer terug te krijgen).

Zo, dat was in het kort mijn geschiedenis. Ik zal best wel wat vergeten zijn ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Deleted member

haha, wow...dat bedoel ik met 20 jaar. ;D Je noemt alleen al meer dan 10 versterkers, ik ben nog met m'n eerste set versterkers bezig! Ik tel m'n oude Sony Compo midi versterkertje dan maar niet mee!  ;)

Ik hoop dat je er onwijs tevreden mee bent al zal je misschien best al weer nadenken over een volgende stap!  :D

blue-eyes

Wel, dan heb je nog een hele mooie route voor de boeg! Geniet ervan, ik vond / vind het altijd erg leuk om op de 2ehands sites te neuzen. Daar verdien je echt geld, en koop je meer kwaliteit dan met nieuwe spullen. Je staat er versteld van wat sommige mensen wegdoen, soms erg snel en soms erg goedkoop.



Ik ben onwijs tevreden. Ik ben niet echt aan het nadenken over een volgende stap. Ik zie niet waar ik dat zou moeten doen zonder dat het extreem veel geld gaat kosten. Het enige zou nog een goede sub zijn. Bijv. een Revel, JBL Ti-K sub oid. En een 60" plasma als deze HDTV ondersteunen en te betalen zijn.

En heel stiekum zit ik een aan zijspoor te denken, een hele goede stereoset samen met de huidige HT set combineren. Maar dat is wel erg ver weg en wellicht ook niet nodig ;).


p.s. Ben alleen een nieuw meubel aan het maken (staat al in de grondverf), dit wegens een kleine meid die dadelijk rond begint te kruipen. Papa wil dan zijn apparatuur wat veiliger opbergen. En de ML's zijn scherp.... Ik moet er niet aan denken als de kleine daar opvalt, of als ze valt zich vastpakt aan de koelribben.... Dat zijn enorme japen en gaten.......
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Deleted member

Absoluut, ik geniet nu al erg al ben ik nog erg zoekende naar wat mijn geluid is en vooral wat het niet is. Maar dat komt vanzelf met de jaren! En wat betreft de 2e hands sites die houd ik ook goed in de gaten, m'n 2e eindversterker en een viertal sets interlinks heb ik hier uit De Markt gevist! Grotere upgrades (speakers) volgen waarschijnlijk eind van het jaar/volgend jaar ergens, even sparen!  :)

Gelukkig heb je nog genoeg wensen, zou je ze niet meer hebben dan zou je ook haast kunnen zeggen dat de hobby voorbij is! Spaart je wel een hoop centjes uit trouwens! ;)

Heel goed van dat nieuwe meubel, uiteraard is zo'n kleine nog meer waard dan "die spullen"! En vrienden van mij hebben ook een kleine die sinds kort ook kruipt en die blijft uiteraard helemaal nergens vanaf! Misschien moet je maar een hekje om je set heenzetten? ;D

blue-eyes

#114
Quote from: Antoine on August 22, 2005, 21:35:48
Heel goed van dat nieuwe meubel, uiteraard is zo'n kleine nog meer waard dan "die spullen"! En vrienden van mij hebben ook een kleine die sinds kort ook kruipt en die blijft uiteraard helemaal nergens vanaf! Misschien moet je maar een hekje om je set heenzetten? ;D

Moet alleen nog de deuren en lades (af)maken en dan kan het afgeverfd worden. Er zit dus schot in ;)



Aan je sig te zien mag je inderdaad wel genieten ;). Als je dat al niet doet met je huidige set ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Vrijdag aanstaande is het zover, dan wordt de TMREQ in werking gesteld.

Ik heb zelf al een poging gewaagd, echter krijg ik een error. Het is of de geluidskaart, de kabel of de dB meter die niet goed is. Hierdoor kom ik niet eens door het eerste calibratiescherm heen. En dat is nog maar de calibratiescherm voor de dB meter in het TAG programma wat je op de PC installeert. Je begrijpt dat het niet wil lukken. En dat is toch zonde, als je TMREQ hebt moet het ook werken.

Daarom komt de familie M. gezellig langs. Alhoewel, er moet gewerkt worden ;D


O ja, Martin? Wil je de Pronto ook meenemen? Dan kan ik even de button DIRECT MODE en TMREQ onder mijn m1 en m2 buttons programmeren ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

De Bryston was in absolute zin beter dan de Rotel eindversterkers. Alleen optisch match dat niet. Verder draaide ik toen nog met de XTI serie speakers. Alhoewel goed voor het geld is het daar dan mee gezegt (in vergelijk met mijn huidige Ti-K's). Op deze XTI kwam het er niet goed uit.

Dus zoals gezegt: optisch met name. Na de omruil kreeg ik een volledige Rotel set, persoonlijk vind ik dat nog steeds een van de betere geslaagde ontwerpen. Erg stoer die "houdgrepen" aan de zijkant.

Overigens was het verschil niet dramatisch groot, wel duidelijk aanwezig, maar eerder subtiel dan major.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

De buurman kwam gisteren met een gekopieerde DVD aan. Even testen of het werkt.........

Wel.....  Geen geluid! Wel beeld. Er kwam een MPEG logo in beeld op de PRE. Blijkbaar kan de TAG wel het beeld verwerken maar niet het MPEG geluid. Staat me bij dat er een speciale MPEG upgrade te krijgen is.

Ach, toch maar gekopieerde troep ;D

De buurman vond het maar raar. Een DVD speler van 5700 euro die zijn DVD niet af kon spelen ;D ;). Die van hem, een van 50 euro, deed dat wel ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote[edit]Wat mij er aan doet denken dat ik ook 1 DVD heb met MPEG geluid  [/edit]

Uit welke tijd stam jij zeg ? ;D

Gewoon die DVD niet meer opzetten ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Quote from: Jack van Dijk on August 23, 2005, 11:31:11
MPEG is inderdaad op zeker moment verdwenen. Mijn oude processor had nog wel MPEG en tijdens de upgrade naar 192Khz moest je speciaal aangeven dat je dat MPEG wilde houden anders werd het er op dat moment uitgehaald. Dus de 192Khz versies en DP hebben standaard geen MPEG meer. Ik heb het nu dus ook niet meer.

[edit]Wat mij er aan doet denken dat ik ook 1 DVD heb met MPEG geluid  :([/edit]

Jack

Duidelijk!

Blijkbaar zit er nog wel iets in de software van de TAG want het display van de PRE geeft immers wel aan dat er een MPEG DVD in de speler zit...
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Dus emailen , 70 euro betalen en je krijgt een code toegestuurd oid?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Ik was gewoon nieuwsschierig, ik doe het niet ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sullivan

Of zo'n DVD-speler als de buurman erbij kopen voor 50 euro...dat is ook goedkoper dan de upgrade.  ;D

mvg,
Frank

blue-eyes

Quote from: Sullivan on August 23, 2005, 14:14:30
Of zo'n DVD-speler als de buurman erbij kopen voor 50 euro...dat is ook goedkoper dan de upgrade.  ;D

mvg,
Frank

Hehehehe

als het om die 20 euro moest gaan kan je beter een andere hobby zoeken ;)

En ik wil helemaal geen MPEG DVD's ;D  Ik heb mijn buurman ook verteld dat als hij een film wil kijken dit een originele DVD moet zijn. Vond ie veel te duur ;).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

OK, dat wist ik niet.

Maar afgezien van de reden die opgeeft, was de DVD van mijn buurman geript naar MPEG formaat. Vandaar mijn opmerking een originele DVD te willen zien.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey