De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

#75
LOL @ SB :P

De absolute NO was meer voor de beamer. Wellicht een klein beetje voor het scherm. Maar dit vind ze eigenlijk ook niets ;D Voordeel van het bouwen van het grote rack is geweest dat ze in heeft gezien dat dat niet reeel was. Voordeel voor mij is wat handigheid opdoen. Ik heb geen 2 linkerhanden, maar echt superhandig ben ik ook niet (moet nog een nieuw meubel maken wegens de kleine en kruipen, aanraken enzo).

Maar ja, alternatief is een 50" of 60" plasma. Dat willen we niet opbrengen. Dan is (toen) 2000 euro voor een beamer en scherm een stuk dragelijker.

Maar we hopen zeker nog eens zwanger te geraken, als het zover is laat ik het weten en ga ik zitten wachten op je adviezen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Eindelijk zie ik mijn oude 331 weer eens terug. ;D Het is zeker de onderste?

Vooral de 8x8" doet flink wat geluidsdruk vermoeden. Ik ben gewaarschuwd voor als ik je ga bezoeken...

Quote from: Peerless Monster on August 15, 2005, 11:56:15
Mooi gemaakt!
Vooral het WC gedeelte is errug goed gelukt ;D
"Het kleintje is 't fonteintje en de grote is de plee"

Quote from: Garmt on August 15, 2005, 11:50:00
En SF doet het ook goed op Mark Levinson... ;) 
Dat verwacht ik eigenlijk ook. Het 'analytische randje' van de Levinson zal mooi huwelijken met het 'warme randje' van de Sonus Fabers. Een en ander afhankelijk van de rest van de set natuurlijk.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Jammer Audiofiel..... Het is de bovenste ;)

Ik ga niets over de druk zeggen, of de bass. Ik ben namelijk benieuwd wat jij er van vind. Ik heb al veel meningen gehoord, heb zelf ook een idee. Maar idd 8*8" doet wel eens zeer aan je maag ;D

Mbt de WC, dat had ik Rens moeten uitleggen :P

In september gaan we een bezoek regelen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2005, 20:27:41
(moet nog een nieuw meubel maken wegens de kleine en kruipen, aanraken enzo).
Ach met jouw stem maak je vast indruk! Bij mij heeft het prima gewerkt!  ;)

QuoteMaar ja, alternatief is een 50" of 60" plasma. Dat willen we niet opbrengen. Dan is (toen) 2000 euro voor een beamer en scherm een stuk dragelijker.
Klopt absoluut! Kosten genoeg, zeker ion het begin als je alles uit de boekjes koopt omdat je denkt dat je het allemaal nodig hebt  ;D

QuoteMaar we hopen zeker nog eens zwanger te geraken, als het zover is laat ik het weten en ga ik zitten wachten op je adviezen ;)
LOL  ;D Neehhh het nieuwe is er van af, die hormonen kwestie is de eerste keer een crime, bij de tweede haal je stiekum, maar absoluut onzichtbaar  (:o  :o!!!) je schouders op  ;D  ;D

ps
Keek ff om of ze achter mij stond  :o  ;D

blue-eyes

#79
Toch mooi zo'n oude wijze geslachtsdeel op het forum ;D :P

:-*


Maar, mbt het meubel: de ML's zijn gevaarlijk. Ik snij me er ook regelmatig aan, die moeten achter een deurtj. Je bent er niet altijd bij ;)

---
edit: zoek en vervang....... leuk jongens :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

LOL  ;D

Een beetje vader ruilt zijn oude levensgevaarlijke ML's in voor een nieuwer kindvriendelijk model!  ;D

ps
Deze tip komt uit het laatste deel van mijn "Voor audiofiele papa's" Trilogie getiteld: "Hoe je HT set CARD BLANCHE upgraden na de zwangerschap!"
Het eerste deel krijgt de titel:  "Hoe je HT set SNEL upgraden voor de zwangerschap!"
Het tweede deel heet "Hoe je HT set ONGEMERKT upgraden tijdens de zwangerschap!"
;D  ;D  ;D




blue-eyes

#81
Ik maar denken dat Frank als enige hier op het forum een boek heeft ;)

Laat me raden: 10 seconden nadat ik ze aanbied heb ik ze verkocht zeker ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#82
Ik heb het scherm nogeens 25cm extra verlaagd. Hier een slechte foto (ik heb expres even het lampje achter laten branden zodat je beter kan zien hoe laag het scherm hangt), maar het gaat om de impressie ;D

Oja, dit is nog zonder dat alle rolluiken dicht zitten. Alleen de rolluik in de keuken is dicht, voor de rest heb ik alleen de gordijnen dicht gedaan. Ik krijg het aardig donker :)



Onderkant scherm hangt nu ongeveer 50 cm boven de grond. Wat mij betreft mag dat nog wel lager. Maar ik heb geen passende stukken RVS meer :P




p.s. Ik ben toch eens benieuwd of JOWI een foto wil posten die hij zelf gemaakt heeft van zijn woonkamer, en die met die van Jiri gaan vergelijken. Ben benieuwd wat dan het verschil is..... Als het erg mooi is wil ik wellicht ook eens Jiri vragen wat te doen ;)

p.s. Eenmalige raad de film ;D ;D Wie weet welke film dit is?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spice

Een film die ik heb uitgezet na een half uur en dat doe ik niet snel...IMMORTALS.
ga het nog wel een keertje proberen hoor, maar moet me er ff toezetten.

Enne zoals al door meerdere gezegd....erge bruute set 8), echte droom set!!

blue-eyes

Quote from: Beun on August 16, 2005, 22:19:36
Een film die ik heb uitgezet na een half uur en dat doe ik niet snel...IMMORTALS.
ga het nog wel een keertje proberen hoor, maar moet me er ff toezetten.

Enne zoals al door meerdere gezegd....erge bruute set 8), echte droom set!!


helemaal goed en bedankt ;)

Gelukkig is het een voorstukje, niet de echte film. Het is Hero, SE. Daar zit dit stukje promo voor. Van de promo werd ik toch een beetje nieuwsgierig. Maar dus niet kijken begrijp ik....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

DA BoSS

ruilen tegen mijn BMW Mini Cooper?
Sportuitvoering, 19" velgen, 3 turbo's, verlaagd chassis, open dak & super kenwood radio, kortom een echt buitenkansje. Bij interesse gaarne PM....

;D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

blue-eyes

Quote from: DA BoSS on August 16, 2005, 23:51:22
ruilen tegen mijn BMW Mini Cooper?
Sportuitvoering, 19" velgen, 3 turbo's, verlaagd chassis, open dak & super kenwood radio, kortom een echt buitenkansje. Bij interesse gaarne PM....

;D

LOL @ Da Boss

Sorry, als ik geen MR2 had gehad....... Open dak ga ik niet voor, minimaal een cabrio. Dus sorry :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Moony

Quote from: Audiofiel on August 16, 2005, 20:30:01
Eindelijk zie ik mijn oude 331 weer eens terug. ;D Het is zeker de onderste?

Is die ook al van jou geweest?

Het halve forum heeft afgedankte versterkers van jou volgens mij....(Classe, Acurus, ML)  :P ;)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

Moony

Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2005, 23:53:43
LOL @ Da Boss

Sorry, als ik geen MR2 had gehad....... Open dak ga ik niet voor, minimaal een cabrio. Dus sorry :P

Cabrio....... ::)


Heb je veel aan in Nederland!  8)  ;D
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

blue-eyes

#90
Quote from: Moony on August 16, 2005, 23:57:39
Cabrio....... ::)


Heb je veel aan in Nederland!  8)  ;D

De laatste paar weken regelmatig naar en van mijn werk met de dak open gereden. Vergeet niet: hoe meer ik rij, hoe groter de opwarming, hoe meer ik met open dak kan rijden :P ;D

Audiofiel weet niet wat ie wil ;D Ik denk dat ie straks B&W met SVS gaat kopen. Wellicht met Rotel en Kimber bekabeling?




Grapje Audiofiel. Mag ik nog steeds langskomen?  :-*
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Moony on August 16, 2005, 23:56:50
Is die ook al van jou geweest?

Het halve forum heeft afgedankte versterkers van jou volgens mij....(Classe, Acurus, ML)  :P ;)
Niets mis met een 'afgedankte' versterker. ;)

Oh ja, je vergeet nog Parasound, Electrocompaniet, Krell, vMedevoort, Marantz, Rotel, en had ik Parasound al genoemd?... en wie weet wat allemaal meer. ;D ;D ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Hihihi, crosspost.
Quote from: Blue-Eyes on August 17, 2005, 00:01:04
Audiofiel weet niet wat ie wil ;D Ik denk dat ie straks B&W met SVS gaat kopen. Wellicht met Rotel en Kimber bekabeling?
Grapje Audiofiel. Mag ik nog steeds langskomen?  :-*

Ik weet juist heel goed wat ik wil (heb de electrostaten al bijna 12 jaar). Ik probeer graag dingen uit. En waar kan dat beter dan in je eigen set?


















En ja, je mag nog steeds langskomen. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Moony

#93
Quote from: Blue-Eyes on August 17, 2005, 00:01:04
De laatste paar weken regelmatig naar en van mijn werk met de dak open gereden. Vergeet niet: hoe meer ik rij, hoe groter de opwarming, hoe meer ik met open dak kan rijden :P ;D

Oh ja, klopt.
De isolatie van die Jappen he... ::) ...je hebt nogal snel last van de warmte van de motor. 
Dan kun je beter het weer hebben van de afgelopen weken (of van de komende maanden).....als het maar droog is. ;D


Quote from: Audiofiel on August 17, 2005, 00:01:57
Niets mis met een 'afgedankte' versterker. ;)
Dat zeg ik ook niet. :)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

molle

Mooie set 8) Men complimenten ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

blue-eyes

Quote from: Moony on August 17, 2005, 00:15:29
Oh ja, klopt.
De isolatie van die Jappen he... ::) ...je hebt nogal snel last van de warmte van de motor. 
Dan kun je beter het weer hebben van de afgelopen weken (of van de komende maanden).....als het maar droog is. ;D


De motor zit achter de stoelen, de warmte waait naar achteren, je merkt daar in de auto helemaal niets van. Dus achterin geen bagageruimte, en voorin past een reserve wiel en is de zaak ook weer gevuld. Dit samen met stabilsatie stangen en dergelijke.

Maar er zit een goede kachel in, met 100 km/h heb je ook geen last van de regen. Daarnaast, ik ben niet zo'n koukleum ;). Als het maar boven de 0 graden is kan je best met open dak rijden, dikke jas, sjaal en een pet heb je geen centje last ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spice

Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2005, 22:22:03
helemaal goed en bedankt ;)

Gelukkig is het een voorstukje, niet de echte film. Het is Hero, SE. Daar zit dit stukje promo voor. Van de promo werd ik toch een beetje nieuwsgierig. Maar dus niet kijken begrijp ik....

Tja niet kijken wil ik nou ook weer niet zeggen, je kan het altijd proberen smaken verschillen
nu eenmaal, wie weet vindt jij het helemaal geweldig.
Ik houdt doorgaans wel van vage en aparte films, maar deze was mij net ff iets te vaag
en wordt afgewisseld met stukken animatie, kon er niet echt inkomen...
Ga er nog wel eens een keertje voor zitten als ik me verveel en helemaal niks anders heb om te kijken
eens zien of ik nu verder kom dan een half uur


Audiofiel

Dat maakt een hoop duidelijk.
Quote from: Blue-Eyes on August 17, 2005, 01:00:55
Als het maar boven de 0 graden is kan je best met open dak rijden, dikke jas, sjaal en een toupet heb je geen centje last ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

Quote from: Spacebass on August 16, 2005, 20:02:46
had ik je een hoop werk kunnen besparen met wat "vrouwen en zwangerschap" tips ;D  ;D

Altijd welkom, ook wel "vrouw vlak na zwangerschap tips trouwens ;D ;D"
JBL PRX Power!

blue-eyes

Je zou toch zeggen dat Raphie ook al min of meer ervaren genoemd kan worden. Volgens mij hebben jullie beide 2 kleintjes. Alleen die van Raphie zijn wat kleiner ;)

Of ga je ook nog een boek schrijven?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey