De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

ziet er heel netjes uit :thumbs-up:, alleen had ik overal de tekst boven de respectievelijke aansluitingen gezet.
Ze moeten dan wel wat omlaag geschoven worden op bvb de onderste rij, maar qua "real estate" maakt het insé geen verschil...en 't komt de leesbaarheid ten goede als straks alles vol zit  ;)

plaatje bij Schaeffer AG besteld?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

blue-eyes

#8001
Thx, had idd ook gekund.

Bestelt bij: Linkje

Tenminste, ik probeer te bestellen, PayPal gaf een error. Ik kreeg een 2e bestelling.... voordat ik dubbel ga betalen alles maar even stopgezet en een mail gestuurd ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#8002
Open vraag, ik ga er vanuit dat het mee valt, maar eigenlijk TE weinig bij stil gestaan.


De patchkast komt in de natte ruimte, nat in die zin dat de droger en de wasmachine daar ook staan. Maar ook de warmte pomp staat daar.
De huidige eigenaar geeft aan dat de ruimte enorm droog is en voelt, hij heeft geen issues ondervonden (geen reden voor twijfel, is een vriend, ik neem dat / gevoel voor waar aan). Zij hebben een warmtepomp droger en hebben ook de kleding daar te drogen. Deur open, of raam, en WTW tandje hoger: in zijn woorden, kurkdroog.

Nu is de patchkast afgesloten, genereert het best wat warmte (NAS, switch, NVR, stand-by stereo apparatuur (of aan meer warmte), KPN, etc. Er zit afzuiging in, dit dmv ventilatoren.
Wij krijgen met de verhuizing ook een nieuwe droger, van het type warmtepompdroger. Wij hebben nu een condensdroger.
In ons huidige huis voelt de ruimte totaal niet nat aan. Maar nooit gemeten.

Wat is jullie idee? Iemand ervaringen?
Mijn stereo in de schuur doet het al jaren zonder issues..... Maar goed, nog nooit open geschroefd :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Kjelt

Kan je weinig over zeggen. Als over een jaar je NAS het begeeft weet je meer, kan er niet meer van maken.

Hoe groot is de ruimte? Bij ons op zolder zorgt de warmtepompdroger toch wel voor een temperatuurtje van 35 graden, als het een kleine ruimte is zal het nog warmer worden.
Als het niet te lang duurt (dag of meer) zal het wel meevallen denk ik. Wat vocht betreft, vocht in de lucht is zuiver water en dat geleid geen stroom. Als het condenseert op koudere onderdelen is het lastiger.

blue-eyes

#8004
Ik denk ook best dat het los loopt.
Lucht ontnuchter is snel neergezet, dat is ook niet spannends aan.
Iets minder dan 7 m2.

Apparatuur staat altijd aan, dat zal dan toch niet "koud" zijn?

Ik begreep net dat er 1 ontluchter is, 14 liter / m. continue lucht uit de ruimte halen, minimale stand uit mijn hoofd. Deur open met drogen?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Waar kleding droogt is het altijd vochtig, kleding elders drogen en goed ventileren anders is het metaal snel "roestiek bruin"  ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Kleding hangen doen wij met voorkeur buiten, als het niet anders kan binnen, maar sowieso niet in deze ruimte.

Dat roestiek zal dan ook wel loslopen :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Updates. Zonnepanelen zijn besteld, afspraak voor de schouw en sleutel overdracht is gemaakt.

Nu in overleg met de aannemer over de inhoud van de bouw, met name gerelateerd aan dit forum, ATMOS speakers en technische ruimte, bekabeling.
Verder druk met zaken bestellen voor deze aanpassingen en omzetten van ICT zaken.

Nog 5 weken!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#8008
Nieuw video bewaking systeem van Dahua aangeschaft. Klein randje met de HT: door de verzekering is wegens de waarde van de hele set een alarm systeem, met meldkamer connectie verplicht gesteld.
Dit is terug gedraaid wegens een eigen video bewaking systeem, wel met eis dat ik 24*7, 3 weken kan opslaan (vakantie periode overbrugging). Mijn argument was dat een MK melding ook niet helpt, immers komen deze mannen na ongeveer 5 minuten. Deze gerichte diefstallen zijn snel en efficiënt, zeker binnen 5 minuten weer weg. Daar was men mee eens.
De premie is nu met 6 euro gestegen, stereo tot 50k verzekerd..... (economisch, speakers worden in 15 jaar afgeschreven, versterkers 10 jaar, etc.)

Het oud systeem staat nu te koop voor de leden (m.u.v. admins)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#8009
Frontplate voor de server/patch kast is gearriveerd. Onder de indruk, exact zoals gevraagd, netjes, kwalitatief erg goed!


Alvast 2 speakerbindings en een XLR connector voor de foto gemonteerd. En ja, ik ga nog zwarte boutjes halen :D :P

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Quote from: Blue-Eyes on June  7, 2019, 12:03:54
Updates. Zonnepanelen zijn besteld, afspraak voor de schouw en sleutel overdracht is gemaakt.

Nu in overleg met de aannemer over de inhoud van de bouw, met name gerelateerd aan dit forum, ATMOS speakers en technische ruimte, bekabeling.
Verder druk met zaken bestellen voor deze aanpassingen en omzetten van ICT zaken.

Nog 5 weken!

Hoe is het met het nieuwe huis? De 5 weken zijn voorbij? Of nog in de oude woning? :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AudioEnZo

Quote from: Blue-Eyes on June 11, 2019, 18:11:23
Frontplate voor de server/patch kast is gearriveerd. Onder de indruk, exact zoals gevraagd, netjes, kwalitatief erg goed!


Alvast 2 speakerbindings en een XLR connector voor de foto gemonteerd. En ja, ik ga nog zwarte boutjes halen :D :P
Nice :)

Boutjes

Richi

Quote from: VlisChris on July 19, 2019, 02:09:17
Hoe is het met het nieuwe huis? De 5 weken zijn voorbij? Of nog in de oude woning? :)
Druk aan het verhuizen natuurlijk. Wel lekker weer daarvoor.  :hehe:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

El Nino

Liep ongeveer 25 pagina's achter in je blog....enne er is veel veranderd!  :blink:

Las het stuk over je plannen om in je nieuwe huis Philips Hue verlichting te laten inbouwen en ik kan dat ten zeerste aanbevelen. Heb in ons huis in Spanje dit voorjaar alle inbouwverlichting vervangen door Hue technologie en dat is echt geweldig:

1) Lichtmanagement is eenvoudig middels de app
2) Licht kleur en sfeer kun je heel mooi instellen (voorgeprogrameerde instelling zijn echt heel goed: bijvoorbeeld concentrated / artic morning light / moon light / spring blossom / savanna sun down etc. De licht effecten zijn echt indrukwekkend
3) Timing functie kan per lamp of serie van lampen (die je zelf definieerd) worden ingesteld. Dit kan je per dag en op elk moment van de dag instellen, zodat je altijd een bewoond huis kan simuleren
4) Inschakelen van de verlichting kan via de app, bewegingssensoren en/of timer functies
5) Bereik van het systeem is erg groot doordat iedere lamp met elkaar communiceert, vooral in grotere woningen is dit handig en/of bij gebruik van buitenverlichting
6) Je kunt de verlichting remote in- en uitschakelen waar ook ter wereld

Heb dit systeem nu 6 maanden en het werkt feilloos. Voor de beveiliging van je huis kan ik je Ajax security systems adviseren. Draadloos, eenvoudig te installeren en programmeren en heeft een hoog beveiligings niveau.

Success en veel plezier met je nieuwe huis!
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

blue-eyes

#8015
Druk mannen.... heel erg druk.

Vandaag de hele dag in de hitte aan het stucen geweest..... In de zon 54,4 graden gemeten in de tuin. In huis is het een stuk koeler. Indien de ramen, deuren dicht, etc. doet de vloerkoeling super zijn werk, heerlijk!

Inmiddels is er veel gebeurd. Huis gekocht, dubbele schulden, 2 huizen in bezit (nog wel :D ) , keuken gesloopt, huis gestript, plafond verwijderd, etc. etc. etc.
Bijna 400 meter CAT7 kabel getrokken. Ik heb behalve voor de GSM en iPad's niets met WIFI.
Wegens voorschriften 2 lagen gips in het plafond, dus eigenlijk 2 plafonds beplaat :D
Atmos speaker behuizingen zijn gemaakt, ingebouwd. Alle LS bekabeling is getrokken. Koof in de keuken is ook afgetimmerd, voorzien van HUE lampen en afzuigbuis.
Ruimte achter de woonkamer is in orde gemaakt voor de patchkast.
Video systeem al voorbereid. Meterkast aangepast, audio groepen en ICT groep bijgeplaatst. Audiofiele zekeringen gebruikt met eigen aardlek.
24 HUE spotjes ingebouwd.....
Ubiquiti testopstelling gemaakt en werkend.

Nu alles dicht is (muren en plafond) aan het stucen geslagen..... Vandaag al voor de derde dag. Nu alleen nog het plafond en nog een extra beschermlaagje over de bestaande stuc heen.
En de slaapkamers boven druk aan het afschilderen. Voorbereidingen voor de zonnepanelen getroffen (loze 32mm leiding van de meterkast naar de zolder).
Inloopkast in de ouderslaapkamer gebouwd (moet nog gestuct worden) van metal studs en gips.
Vrijdag alle Electra dozen, WCD's etc. vervangen.
Morgen alle Hager Tehalit plinten in de studeerkamer monteren, etc. etc.
En nog veel meer......

Kortom. druk. Druk.


1 Tegenvaller...... De balken in de woonkamer lopen precies verkeerd, horizontaal ipv verticaal. Hart op hart 24 cm.... Dus moeten de speakers in de breedte (grrrrr) maar passen ze ook nog niet eens... De schroef constructie is te breed. Door de schroef aan te draaien gaat een hevel naar buiten die afklemt. Maar daar heb je meer ruimte voor nodig dan de beschikbare 24 cm....
Dat laatste heb ik opgelost (hevels verwijderd, 15 cm schroeven gebruikt met een contralat onder de speaker), maar het eerste is een helaas. Nog even overlegt met Bjorn (BB&G, maar het kan niet anders.
In de dragende balken zagen vind ik geen optie (uiteraard kan dit, maar tegen meer geld en dat heb ik er niet voor over)

Maar het wordt mooi!

O ja, en elke avond tuin sproeien, gras is ook al gemaaid en vanavond ook al geschoffeld. 2 Huizen :D :D

to do:

- verder stucen
- nieuwe vloer
- nieuwe keuken
- data kabels, video afmonteren
- data kast inrichten
- verhuizen
- en nog weken verder knutselen


En zodra we verhuist zijn:
- tv meubel weer installeren
- stereo installeren
- iets later: HT installeren

En nog iets met werk, tuin, sporten


Audiofiel onderdeel meterkast




Voorzet wand in de woonkamer klaar voor het stucen. Ik heb op de bestaande gipsen wand een 18mm houten plaat geschroefd met daarop weer 9 mm gipsen plaat. Door deze houten platen kan ik de kasten en met name de TV zonder issues ophangen. Kost 3 cm in totaal, prima. Onderste deel niet, daar komen kastjes voor te hangen, vrij van de grond met daarachter ruimte voor bekabeling en HUE led strip.




Stukje in de wand ingebouwd, met verhoogd plateau om de patchkast ver genoeg naar achter te kunnen schuiven. > 60 data kabels aan te sluiten.... Mooi werkje voor na het werk :)
De drie stroomgroepen zijn duidelijk te zien.
Oranje is data, wit zijn de Linn LS kabels, de zwarte de stroomkabels.




Alles in de voorstrijk, de Atmos gaten zijn duidelijk te zien. Het rooster/speakergril komt "op de plafond" liggen, we proberen iets te verzinken in het stuc werk




Wat vinden jullie ervan, vaker stucen? (leiding werk water in de keuken moet nog gedaan worden, donker grijze stuk aan de linkerkant is een nieuwe stuk muur, 65 cm verlengt)




Voorzet wand gestuct! De drie gaten in het plafond zijn van het WTW systeem, de ATMOS is hier niet te zien.




Dan ga je breken, benieuwd wat er achter te zien valt.....

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#8016
Quote from: El Nino on July 21, 2019, 13:18:26
Liep ongeveer 25 pagina's achter in je blog....enne er is veel veranderd!  :blink:

Las het stuk over je plannen om in je nieuwe huis Philips Hue verlichting te laten inbouwen en ik kan dat ten zeerste aanbevelen. Heb in ons huis in Spanje dit voorjaar alle inbouwverlichting vervangen door Hue technologie en dat is echt geweldig:

1) Lichtmanagement is eenvoudig middels de app
2) Licht kleur en sfeer kun je heel mooi instellen (voorgeprogrameerde instelling zijn echt heel goed: bijvoorbeeld concentrated / artic morning light / moon light / spring blossom / savanna sun down etc. De licht effecten zijn echt indrukwekkend
3) Timing functie kan per lamp of serie van lampen (die je zelf definieerd) worden ingesteld. Dit kan je per dag en op elk moment van de dag instellen, zodat je altijd een bewoond huis kan simuleren
4) Inschakelen van de verlichting kan via de app, bewegingssensoren en/of timer functies
5) Bereik van het systeem is erg groot doordat iedere lamp met elkaar communiceert, vooral in grotere woningen is dit handig en/of bij gebruik van buitenverlichting
6) Je kunt de verlichting remote in- en uitschakelen waar ook ter wereld

Heb dit systeem nu 6 maanden en het werkt feilloos. Voor de beveiliging van je huis kan ik je Ajax security systems adviseren. Draadloos, eenvoudig te installeren en programmeren en heeft een hoog beveiligings niveau.

Success en veel plezier met je nieuwe huis!

In het huidige huis ook al erg veel HUE. Inmiddels in het nieuwe huis ook al 24 spotjes aangesloten.
Ik heb op dit moment een Feenstra beveiliging, en een Fibaro in opbouw. Naast een 24 koorts (instap 19") Cam NVR systeem van Dahua met 6 cams er op aangesloten.

Ik wil ook nog buitensensoren in combi met HUE en Fibaro. Cams nemen 24-7 op, 4 weken opgeslagen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

El Nino

Goed bezig.... :clapping: Tempo zit er lekker in..... Jou gaan we niet zien bij: "help mijn man is klusser".....

Success!
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Peerless Monster

Waarom heb je in godsnaam 400 meter aan installatie cat 7 voor nodig joh? Heb je in iedere ruimte eeb patch ruimte?
Verbaasde me alleen hoor BE. Als ik dan die oranje kabels allemaal zie... man.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

BJF

Zelf stuken, respect! We hebben hier net 2 weken de stukadoor(s) over de vloer gehad, ik heb weer eens gezien dat 'ieder zijn vak' geen loze kreet is...
NAD M10 V2
Elac FS247

blue-eyes

Quote from: Peerless Monster on July 24, 2019, 23:36:40
Waarom heb je in godsnaam 400 meter aan installatie cat 7 voor nodig joh? Heb je in iedere ruimte eeb patch ruimte?
Verbaasde me alleen hoor BE. Als ik dan die oranje kabels allemaal zie... man.

Iedere kamer sowieso 2 aansluitingen, 1 computer, 1 tv.
Ik heb 2 centrale switches, ik wil geen switches meer door het huis, op andere plekken.

Een kabel naar de zolder voor de TV is al 20 meter, en daar staan nog wat meer zaken zoals media player, PS4, PS3, etc. En de buitencamera's? De meters tellen snel aan....

Tel jij eens hoeveel apparaten jij hebt welke een data aansluiting nodig hebben? En 3 Verdiepingen, dan is misschien 400 meter niet eens overdreven veel.



Ik heb 1 ding enorm overdreven...... Ik heb in de meter kast een 24 poort patchpaneel 1 op 1 doorgelust met een patchpaneel in de serverkast, dus 24 kabels tussen beide kasten (dat was 150 mto :D). Dit had ook 1 glaskabel kunnen zijn, met een 2e switch in de meterkast.
Er gaan vanuit de meterkast ook veel kabels naar andere kamers.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: BJF on July 25, 2019, 06:32:08
Zelf stuken, respect! We hebben hier net 2 weken de stukadoor(s) over de vloer gehad, ik heb weer eens gezien dat 'ieder zijn vak' geen loze kreet is...

Ik ben het hulpje van de buurman, mijn aannemer / klusjes man. Hij doet aardig wat meer meters in dezelfde tijd als ik maak. Maar ik heb ook meters gemaakt :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: El Nino on July 24, 2019, 23:01:06
Goed bezig.... :clapping: Tempo zit er lekker in..... Jou gaan we niet zien bij: "help mijn man is klusser".....

Success!

Zeker niet! :)

Je moet soms ook gewoon doen, durven. En lange dagen maken.


Wij hebben 2 weken als planning staan. We hebben nog 2 dagen om het stukken af te maken.... Zaterdag als laatste droogdag. Zondag alles 2 maal sauzen en dan is het grote werk klaar.
Maandag de vloer (2 a 3 dagen), donderdag n vrijdag de keuken.

Zelf gaan wij donderdag verhuizen. We hoeven alleen de grote meubels nog. Op de eerste dag hebben we al 12 karren vol met dozen, etc. verhuist.
Dus de kasten, banken, etc. moeten nog. En de kleding en keukenspullen.


En dan.... wonen en klussen. Plintjes, deur verplaatsen, data kabels afmonteren, systemen installeren, en noem maar . Iedereen weet dat je nog lang niet klaar bent!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BJF

Dat sauzen, doe je dat zonder voorstrijk? Ivm het drogen van het stucwerk? Of zit er maar een dun laagje op?
NAD M10 V2
Elac FS247

Marco66

Respect! Gaat mooi worden.
Hier nog wat laatste klussen en voorzichtig begonnen met ht ruimte indelen.
Succes nog ff.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch