De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Hmm, zou je niet gewoon je huiskamer vegroten? Een 60cm diepe patchkast neemt toch heel veel ruimte in? Met een wand er voor zo een meter?
Is dit bestaand als trapkast of bijkeuken? of ga je dit nog bouwen?
JBL PRX Power!

blue-eyes

#7976
Patchkast komt uiteraard niet in de woonkamer, maar in de kamer ACHTER de woonkamer, er zit nog een muur tussen.

Wel zal ik wat gaten in de muur moeten maken, om de kabels door te voeren. Maar simpel, het is hout skeletbouw, gips en glaswol.
En, voor de muur komt een voorzetwand van 5 cm dik, dit om alle bekabeling gemakkelijk weg te werken en daarmee tevens een solide constructie te kunnen maken voor de TV beugel. Deze beugel kan bijna 1 meter naar voren worden getrokken, dat geeft nogal wat gewicht in uitgetrokken stand (bedenk, hout skeletbouw, gips).
Verder om alles uit te sluiten, en alles wordt toch weggewerkt achter het dunne voorzet wandje, voer ik de stroom dubbel uit (beide kanten 2 groepen, 2 * 2 WCD's). Ik heb nu werkelijk geen idee of de sub links of rechts komt te staan..... Stel ik bouw alles voor rechts, en het klinkt links beter... Ik wil geen zichtbare kabels hebben, afgezien beide LS voor de Fronts.
Verder komen er ook verbindingen tussen het deel van de TV en de linker en rechterkant (uitsluiten :D ), voor HDMI, etc. Ik ga hier 40mm buizen voor gebruiken.
Dus mocht de set naar rechts verhuizen, is het een kwestie van omzetten, kabels door de buizen halen ipv verbouwen. 1 Nadeel, de 6 cinchkabels voor de EV's moeten dan worden aangeschaft, de 1,2mtr volstaat bij een linkse opstelling, de opstelling rechts betekent 5 meter cinchkabel (helaas geen XLR EV's).

De patchkast komt in de ruimte waar de warmte pomp staat, bergruimte genoemd op de tekening. De stereo komt in de uiterste, linkse hoek te staan van de woonkamer, tegen de muur van de bergruimte.
De patchkast met de rug naar de stereo, alleen de muur ertussen.


Oude tekening, initieel voor de bouw in 2009.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Dus hij komt in de bergruimte? Of ga je elders de kamer inkorten d.m.v een voorzetwand?
JBL PRX Power!

blue-eyes

#7978
In de bergruimte.
En een voorzetwand van 5 cm, sec voor de bekabeling / tv ophangen.

Stereo en patchkast met de "ruggen" tegen elkaar aan, zit alleen een muur tussen. De muur wordt 5 cm dikker door de voorzet wand.

Zie tekening.

;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

scrutinizer

#7979
Quote from: Blue-Eyes on May 18, 2019, 21:28:31
Druk met het plannen en plannen maken :)

Zojuist een 19" patchkast gekocht. In de ruimte achter de woonkamer wordt deze kast geplaatst. Dit is letterlijk maar 1 wand (hout skelet bouw, dus 2 platen gips met glaswol...) tussen deze ruimte en de woonkamer / stereo (stereo komt tegen deze muur).
Een gat van 10 cm door de wand en ik heb zeer korte verbindingen. En het scheelt vele meters CAT7 kabel trekken vanaf de meterkast.....

Ik ga de eindversterkers ook in de patchkast zetten, zo is de stereo in de woonkamer een stukje minder dominant aanwezig.
Behalve de Linn, die is te mooi om niet te laten zien :D

Van de week ophalen, moet nog wel een kar huren :)



Ik hoop dat je klankmatig, qua dominantie, gelijk krijgt, Eisse. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

blue-eyes

Het is maar zo als het is...... Negatief of positief. De toren met componenten was ondertussen al meer dan een meter hoog. De vrouw roept ook wat, 7 vette jaren, 7 magere jaren. Eerst maar even zo, ATMOS komt er wel direct in. 1 Stap gewonnen.

Ik overweeg zelfs alleen de Linn in het zicht te laten, al het andere in de patchkast te zetten. De audio meubel past erin :D
Bediening kan ook via IP, GSM......
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Dirk

ik heb het al jaren op die manier (hier zie je enkel de speakers in de woonkamer), zorgt als bijkomend voordeel ook voor een pak minder "upgradekriebels" ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

scrutinizer

Quote from: Blue-Eyes on May 19, 2019, 19:57:48
Het is maar zo als het is...... Negatief of positief. De toren met componenten was ondertussen al meer dan een meter hoog. De vrouw roept ook wat, 7 vette jaren, 7 magere jaren. Eerst maar even zo, ATMOS komt er wel direct in. 1 Stap gewonnen.

Ik overweeg zelfs alleen de Linn in het zicht te laten, al het andere in de patchkast te zetten. De audio meubel past erin :D
Bediening kan ook via IP, GSM......

Ik doelde op de constructie van die wand achter de luidsprekers en zijn invloed akoestiscb ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

blue-eyes

Aaah, verkeerd begrepen :) ;)



Wat ik wel ga doen is opvullen met glaswol. maar geen idee wat dit gaat betekenen. Het wordt netjes, maar low profile. Eerst maar even wonen voordat we ideeën gaan krijgen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#7984
Net weer terug van een ritje naar Eindhoven. Erg mooie en zeer nieuwe kast opgehaald. Met diverse toebehoren....
Helaas zijn de patchpanelen van het type Cat5e, ik heb ga Cat6a gebruiken.
De "voordeur" is van een soort rookglas, donkerzwart. Fijne kast!



Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

scrutinizer

Voor je apparatuur, Eisse?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

blue-eyes

#7986
Kast voor: KPN Router, 19" NAS, NVR, diverse switches en beide Arcam EV's. Ook een monitor voor de NVR ga ik inbouwen, met legplank / toetsenbord en muis.

Elke slaapkamer 3 patchpunten, een verbinding tussen de meterkast en het Rack (24 kabels, voor het geval ik terug ga naar de meterkast), 5 stuks voor de stereo, 2 voor de TV, 3 voor Wifi hotspots, 6 stuks voor de camera's, keuken apparatuur, Hue, alarm, domotica, etc. etc.

Dat iig. Wie weet wat nog meer ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

scrutinizer

#7987
Quote from: Blue-Eyes on May 23, 2019, 14:56:32
Kast voor: KPN Router, 19" NAS, NVR, diverse switches en beide Arcam EV's. Ook een monitor voor de NVR ga ik inbouwen, met legplank / toetsenbord en muis.

Elke slaapkamer 3 patchpunten, een verbinding tussen de meterkast en het Rack (24 kabels, voor het geval ik terug ga naar de meterkast), 5 stuks voor de stereo, 2 voor de TV, 3 voor Wifi hotspots, 6 stuks voor de camera's, keuken apparatuur, Hue, alarm, domotica, etc. etc.

Dat iig. Wie weet wat nog meer ;)

Met mogelijkheid tot uitbreiding voor de toekomst ...... ::)


Houd amp's laag in het rack en gebruik 2 afzonderlijke 'houten' shelfs voor beide..... ;)
 
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

blue-eyes

#7988
Amps idd laag, eerst op de legborden, standaard. Later maar eens kijken naar wat audiofielere oplossingen :)

We hebben weer dezelfde gedachtes.

Je noemde "uitbreiden". Geen idee. Ik speel wel met idee, al eerder genoemd, om ook de Arcam PRE, de Oppo BD en de Dune in de patchkast te plaatsen. Bediening via de iPhone of iPad, IP verkeer.



Ik heb toevallig de ruimte. Het is gemak. Voor de kosten hoef je het niet te laten. Er staan diverse gratis patchkatten op marktplaats. Ik vind het ideaal, netjes, structuur.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#7989
Laatste idee, gaat wild worden :D

Aan de kamer kant, door de muur een vierkant gat zagen. Daar een soort van doos inbouwen, voorzien van met 2 etages (legplanken), deze door de muur heen steken (buitenmaten kast B44 * D44 * H40 cm oid).
Wat je wel vaker ziet, boekenplanken "in de muur".

De achterkant van deze "bak" steekt dan uit de muur (in de bergruimte), maar daar staat de zeer ruime kast )open achterkant)..... Meettechnisch past dat met gemak (38cm Linn, ruimte in de patchkast is 44 cm). Dan is ALLES uit de woonkamer. Tenminste, op de speakers na en de apparatuur weggewerkt of elders geplaatst.

Bovenstaand is puur esthetisch, looks. Niet Audiofiel.
Is mijn vriendin de ontzettend grote Rack kwijt, maar ik niet de apparatuur.
Nu alleen nog uitvogelen, om te kijken of dit überhaupt een optie gaat zijn, dat de Dune, Arcam PRE en de Oppo via IP bedienbaar zijn. Of een IR oogje plaatsen.


Dan heb ik wel een mooi Finite Pagode Rack over :D


Reeel? Moet je dit willen? Ach, geen idee. Maar als je niet kan slapen ga je dit soort ongein bedenken :D :D :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

scrutinizer

Quote from: Blue-Eyes on May 24, 2019, 13:57:27
Laatste idee, gaat wild worden :D

Aan de kamer kant, door de muur een vierkant gat zagen. Daar een soort van doos inbouwen, voorzien van met 2 etages (legplanken), deze door de muur heen steken (buitenmaten kast B44 * D44 * H40 cm oid).
Wat je wel vaker ziet, boekenplanken "in de muur".

De achterkant van deze "bak" steekt dan uit de muur (in de bergruimte), maar daar staat de zeer ruime kast )open achterkant)..... Meettechnisch past dat met gemak (38cm Linn, ruimte in de patchkast is 44 cm). Dan is ALLES uit de woonkamer. Tenminste, op de speakers na en de apparatuur weggewerkt of elders geplaatst.

Bovenstaand is puur esthetisch, looks. Niet Audiofiel.
Is mijn vriendin de ontzettend grote Rack kwijt, maar ik niet de apparatuur.
Nu alleen nog uitvogelen, om te kijken of dit überhaupt een optie gaat zijn, dat de Dune, Arcam PRE en de Oppo via IP bedienbaar zijn. Of een IR oogje plaatsen.


Dan heb ik wel een mooi Finite Pagode Rack over :D


Reeel? Moet je dit willen? Ach, geen idee. Maar als je niet kan slapen ga je dit soort ongein bedenken :D :D :P

Audiofiel is een naam bedacht voor functie generator en meetmicrofoon liefhebbers. :D

Maar als je, zoals jij, gebruik maakt van de met wat meer aandacht verwerkte producten mag je daar in tegenstelling ook wat meer aandacht besteden aan opstelling en gebruik van het gereedschap.
Als je aanschaf alleen op eshtetische grond is gebaseerd ..... zie mijn bericht dan als niet verzonden. ;)

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Ik vind het rack écht superlelijk, zelfs voor een bergruimte  :D

Ook is het rack vééls te diep, de helft was ook al diep genoeg geweest, maar goed :D
JBL PRX Power!

blue-eyes

#7992
Quote from: Raphie on May 24, 2019, 15:53:04
Ik vind het rack écht superlelijk, zelfs voor een bergruimte  :D

Ook is het rack vééls te diep, de helft was ook al diep genoeg geweest, maar goed :D

Prima, niemand krijgt 'm ook te zien :D :D
Weggemoffeld in de bergruimte, ver weg van iedereen :D

De warmtepomp is nog een stuk groter en nog nadrukkelijker aanwezig in de bergruimte. De patchkast valt helemaal weg :D :P

Diepte, sorry. De DL380 servers vereisen nu eenmaal deze diepte :D :P


Quote from: scrutinizer on May 24, 2019, 14:54:25
Audiofiel is een naam bedacht voor functie generator en meetmicrofoon liefhebbers. :D

Maar als je, zoals jij, gebruik maakt van de met wat meer aandacht verwerkte producten mag je daar in tegenstelling ook wat meer aandacht besteden aan opstelling en gebruik van het gereedschap.
Als je aanschaf alleen op eshtetische grond is gebaseerd ..... zie mijn bericht dan als niet verzonden. ;)



Dat is het dubbele idd.
Enerzijds hoe ik dat wil, maar gerelateerd aan de wens van de ega dat het tijdperk onbeperkt audio en in welke vorm en afmeting, nadrukkelijk aanwezig in de huiskamer toch voorbij gaat zijn.....
Hoe dat te combineren.

Dan is het idee hierboven niet helemaal de juiste, maar wel een kern. Deels in de bergruimte, deels mooi in de wand verwerkt.... Idee vorming. Spelen met onmogelijkheden, mogelijkheden. Na de vorm het materiaal, dan komen we op jouw statement.

En ja, dat moet ook best wel kunnen, beide uitgangspunten hoeven elkaar niet te bijten. Het fijne is wel dat ik eerst alles in ruwe vorm neer kan zetten. En daarna relatief eenvoudig verder kan en het zo maken dat beide voorwaarden goed uitkomen.
Beter eerst neerzetten voor het idee te vormen, en dan definitief maken. Definitief maken en erachter komen dat het toch anders moet is een gedoe.
Als je alles kan overzien is dat geen issue, maar dat doe ik nu nog even niet. Itteratief werken, een POC met non audiofiele uitgangspunten, de definitieve versie audiofiel verantwoord ;)
Hout en gipswand constructies zijn niet spannend. Kan snel eruit, kan snel erin, kan snel weer netjes en naar de oorspronkelijke staat worden gebracht. Kost weinig. Het kost met name tijd. En het geeft rotzooi :D :D


De audio in de bergruimte is geen issue. Speakers begrijpt ze ook. Maar een gevulde Rack van 120 cm hoog, 60 bij 60 in het vierkant is een zeer nadrukkelijk aanwezig stuk techniek, in de woonkamer :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#7993
Misschien wat duidelijk wat de ega wil. Zie de foto van de huidige situatie. De stereo is al ingepakt.

De TV wand met de kasten op de muur en op de grond vind ze erg mooi. In het nieuwe huis mag ik dat weer gaan maken.
De speakers komen er nog bij te staan. De stereo mag niet meer nadrukkelijk in het plaatje voorkomen. Waar laat ik de stereo..... In de kastjes past dit niet, die zijn 20cm diep :D :D
Het huidige audio rack van 120*60*60 mag niet in de woonkamer..... Alleen na / met downsizing.



Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Voorbeeld foto van het internet. Achterkant van deze kast komt dan in de patchkast, tenminste als dat kan.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

eduard

Hoi Eisse.
Audio in een gat in de muur heb ik ook  jaren gehad. Ik was daar zeer tevreden mee. Het is echt erg handig als je gewoon bij de achterkant van je apparatuur kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


blue-eyes

Mijn vriendin zag de foto en was wel te spreken ...... Zij ziet het wel zitten :D

En als het niets is, kunnen daar mooi je collectie bijzondere BD's in :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BJF

#7997
... of je maakt hem waterdicht en gooit er wat mooie verlichting en een paar piranha's in. Een inwall aquarium...
NAD M10 V2
Elac FS247

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#7999
Een 19" panel Plate gemaakt, en besteld. Hier kunnen connectoren op geschroefd worden, maar ook gewoon de kabel doorgevoerd worden (wat ik ga doen). Visueel hiermee duidelijk wat de vele kabels uit de muur hun functie is.
Niet alles wordt gebruikt, ik heb geen 2e sub, of surround speakers. Ook de fronts zijn niet van toepassing, de fronts zijn op de Linn PRE aangesloten.

Dit panel is bedoeld voor in de servieskast, waarin de Arcam PRE is geplaatst.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey