Eigenlijk identiek aan wat we hier hebben en bijna hadden.
Audio gerelateerd: Plafond met ATMOS, kabels verwerkt in de muur, plafond en eigen stroom voorziening.
Ik ga even los op het huis zelf, het wonen in orde maken. 15 juli krijgen we de sleutel, 15 juli wordt ook begonnen met de zonnepanelen (gaan we zo plannen, als het lukt).
Cat7 bekabeling door het huis leggen, dat kan mooi als toch het laminaat boven vervangen gaat worden.
Lichtplan maken. Kan direct als het plafond op de begane grond wordt vervangen. O ja, direct de Atmos en de LS bekabeling (ook direct he Jaeger Tehalit plintsysteem monteren).
En nadenken over domotica.
Wat ga ik daarmee doen? En we zijn ook aan het kijken naar een serre, de vloer wordt ook verwijderd. En dan ben ik de keuken nog vergeten.
Kortom druk genoeg.
Veel plannen, wellicht te veel, maar de overwaarde lijkt fors te zijn, iig fors meer dan gedacht, dat geeft extra ruimte. We gaan indien mogelijk het direct goed doen. Dan maar wat lastiger, maar geen verbouwingen de komende 10 jaar.
We gaan daar met 1 doel naar toe, stabiele basis voor de komende 20 - 30 jaar. Toekomst voorbereid, energie enorm goed, ruimte genoeg voor opgroeiende kinderen en wellicht de latere gezinnen die bij opa en oma (lol hahaha) komen logeren.
kortom, leef plezier is het doel.