De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skyfox

Mutrox levert ook dergelijk akoestisch stucwerk. Ik vond het bij hun een prijzige optie, waarvan ik vooraf wel heel duidelijk zou willen weten wat het effect is.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Martin!!!

Quote from: zwartBlue-Eyes on December  3, 2018, 18:03:36
Zonder de rachels dus. Is ook een optie idd zoals je het beschrijft.
Rachels geeft wel het voordeel dat ik de leiding er naast kan leggen. De balken niet, de leidingen moeten over de lange zijde, dus dan 4 gaten in elke balk igv jouw oplossing.

Opties genoeg :)

In de metalstuds zitten meer dan voldoende gaten om je leidingen door te voeren.
mainly British stuff

Kjelt

Quote from: Blue-Eyes on December  3, 2018, 17:31:33
Ruimte, ik verwacht dat alleen het luisterdeel verlaagt gaat worden (dan wel alles, in fases) is ongeveer 8 bij 4 meter.
Het lastigste is de overgang. Bij onze uitbouw konden we helaas vanwege de metalen balk het plafond niet egaal laten doorlopen.
Het springt dus 5cm omlaag.
Zit me nog steeds beetje dwars maar als jouw partner zo kieskeurig en precies is .... succes  ;)

blue-eyes

#7428
Quote from: Kjelt on December  3, 2018, 21:32:57
Het lastigste is de overgang. Bij onze uitbouw konden we helaas vanwege de metalen balk het plafond niet egaal laten doorlopen.
Het springt dus 5cm omlaag.
Zit me nog steeds beetje dwars maar als jouw partner zo kieskeurig en precies is .... succes  ;)

Kieskeurig en precies valt wel mee, ze is wel heel duidelijk in wat ze wel of niet wil. En sommige zaken wil ik zelf ook niet. Het is primair een woonkamer. ATMOS lijkt mij gaaf, maar dan wel onzichtbaar.
Akoestiek aanpassing is wenselijk, maar als we geen aanpassingen doen blijft het zoals het nu is, ook meer dan prima! Het is geen must. Ik ga geen opvallende zaken, afwijkende zaken realiseren omwille van het geluid. Zoals gezegd is de primaire functie een woonkamer.
Maar als het met dit plafond kan worden gedaan tegen redelijke vergoeding laat ik het niet na.
Ik kom er wel achter dat in geval van optimale realisatie dit alles echt wel in de papieren gaat lopen. Dat gaat niet gebeuren, een rationele keuze op budget.
Op dit moment, na te weinig onderzoek is de richting stuc en spachtelputz. Kostentechnisch, rationeel.

Overweging: in het andere topic is te lezen dat SanderVG delen wel en niet doet. Dus niet het hele plafond maar bijvoorbeeld alleen het deel vanaf de bank, bij de speakers. De rest stuc en sauzen, etc.
Ach, zoveel opties, zo weinig tijd :D :D


Maar ik heb de tijd, ik ga wel met een aantal bedrijven spreken (spuit akoestiek). Maar ook informatie bij BB&G inwinnen, de speakers en versterker worden bij hun gekocht.

Je andere punt. Dat is bij ons met een verlaging van 10 - 11 cm geen issue meer.  Alles is volledig naadloos te maken.
De metalen balk steekt 1 cm uit, de betonnen ligger 8 cm. Beiden dus volledig weg te werken.
Ik zit op 10 - 11 cm verlaging wegens de speaker behuizing en de Philips HUE LED spotjes.

ZOnder deze aanpassing heb ik ook een verspringing van 8 cm. Met een plafond verlaging in het luisterdeel, de rest van de kamer niet, heb ik een verspringing van 10-11 cm, alleen op een andere plaats.
Echter denk ik dat we de hele kamer gaan verlagen. Maar zoals gezegd, kan dat prima in fases. Tijd genoeg!


Quote from: Martin!!! on December  3, 2018, 21:10:45
In de metalstuds zitten meer dan voldoende gaten om je leidingen door te voeren.

Is ook zo. Is in ieder geval geen spannend probleem, is een keuze :)

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Staaled

#7429
Zorgvuldig navragen wat zij verstaan onder laagabsorbtie.
Ik verwacht daar niet veel van met als gevolg dat je beperkt gaat dempen .
(als het al wat doet voor je geluid omdat je speakers in het werkzame dempingsgebied directioneel kunnen zijn)

Bij mij gaat een belletje rinkelen omdat al hun projecten niets met geluidsweergave te maken hebben.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

blue-eyes

Het leuke is dat je na een eerste avond enorm veel informatie en des informatie krijgt. Dan begint het filteren, etc.
Zin van onzin scheiden.
Realistisch zijn.
Altijd leuk om te doen. Vaak mondt dat uit in iets goed doen, of niet doen. Dat koppelen aan woonkamer. We gaan het zien!

Wat snel gestart kan worden is de ruwbouw van de houten of metalen frame. Dat kan maar gedaan zijn! Inbouwhoogtes zijn bekend: 9,4 voor de LS, 10cm voor de HUE spotlights. Misschien kan dat ook iets minder diep? Scheelt weer 1 cm verlaging.


Donderdag een eerste gesprekje. Wordt daar altijd goed geholpen!


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Iemand een tip voor een goede LS kabel? Ik heb zo'n 50 meter nodig. Ik hoef niet het topspul te hebben zoals op mijn fronts en center, maar ik wil ook niet het andere uiterste, bijv. Gamma LS van de rol.

Hint: Arcam EV en Revel speaker.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mijkie

Canare 4s8 misschien, fijne kabel en kost niet de wereld !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Teejoo

Quote from: Blue-Eyes on December  4, 2018, 17:56:43
Iemand een tip voor een goede LS kabel? Ik heb zo'n 50 meter nodig. Ik hoef niet het topspul te hebben zoals op mijn fronts en center, maar ik wil ook niet het andere uiterste, bijv. Gamma LS van de rol.

Hint: Arcam EV en Revel speaker.
Ja, ik heb mijn Atmos kanalen bekabeld met Cordial CLS 225, een nette flexibele kabel. Ik had 80 meter a €1,66 pm

papaleo

Ik heb voor mijn Atmos speakers de In-Akustik 2x4.0 mm2 Premium platte speakerkabel gelegd...ik had dacht ik 40 meter nodig,weet alleen niet meer wat deze per/m koste.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

bmateijsen

Quote from: Blue-Eyes on December  4, 2018, 17:56:43
Iemand een tip voor een goede LS kabel? Ik heb zo'n 50 meter nodig. Ik hoef niet het topspul te hebben zoals op mijn fronts en center, maar ik wil ook niet het andere uiterste, bijv. Gamma LS van de rol.

Hint: Arcam EV en Revel speaker.

AudioQuest Slip 14/2.... iets meer dan 4 euro per strekkende meter...  (is wat wij standaard gebruiken)

blue-eyes

Thx, voldoende keuze zo te lezen :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#7437
Ik had vanmiddag even een kort bezoekje gepland aan BB&G. Ik had thuis een A4 vol met vragen en opmerkingen. Tja. Thuis laten liggen :D

Achteraf veel retorische vragen gesteld, ik heb / vriendin heeft domweg een aantal criteria gedefinieerd wat bepaalde gevolgen heeft, lees vaste keuzes geeft.
De akoestiek gaat hier dus niet mee aangepast worden.
In de auto nog wat nagedacht.
Snelle denker en ongeduldig. Dit met het gegeven er niet veel keus is, of veel geld uitgeven, of zaken doen met weinig effect.



Het moet allemaal nog definitief vastgelegd worden met de directrice, maar het wordt ongeveer het volgende:

Audio:
4 maal Revell W783 (inbouw speaker)
4 maal DHZ backbox t.b.v. de speakers
1 maal Arcam P429 (4 kanaals EV)
Heel veel meters LS van AudioQuest Slip 14/2
Inmeten en inregelen door BB&G

Plafond:
HUE LED spotlights, aantal nog onbekend, lichtplan maken
Houten constructie met gips stuc plaat
Verlaging van 11 cm
Volledige opvulling d.m.v. Rockwool (plus minus 10cm dikte)
Stucen
Sauzen
Enkele extra leidingen voor CAT7 kabels (domotica op termijn, t.b.v. camera en sensoren)

Openstaand: volledige kamer (60m2) of alleen luisterdeel (32m2).


De omkadering ga ik samen met de buurman doen (hij hoort dit morgen :P ), hij is prof. timmerman en heeft het juiste apparatuur ter beschikking: laser, lijnen uitzetten.
De tussenliggende balken, de rachels ga ik zelf doen. Idem voor de isolatie de bekabeling en de verlichting.
De backboxen ook DHZ.
De gipsplaten doe ik zelf, het stucen doet dan weer de buurman (goede ervaringen mee :) ). Het zelf sauzen moet dan nog wel lukken.

Dan alles afmonteren. En als laatste het afregelen door BB&G :) .


En dan maar genieten van een strak plafond met mooie verlichting en Atmos beleving.


Tijdspad? Morgen komt de buurman langs voor het afmonteren van een maatwerk deur kozijn, eens kijken wanneer hij tijd heeft. Ik heb lig 1 dag van hem nodig, wellicht dat we het hele houtwerkdeel samen doen, dan is het snel geregeld en gedaan.
Sowieso ga ik het hout via de buurman bestellen, bij de prof. houthandel.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

skyfox

Mooie keuze qua inbouwspeaker. Ik was erg onder de indruk van de monitoren van Revel toen ik ze bij Björn mocht luisteren. Hier ga je heel blij van worden, denk ik!

Qua akoestiek blijft het toch behelpen met de woonkamers. Ik kom voor onze woonkamer ook niet veel verder dan plafondplaten, een inbouwplafond zoals jij die gaat realiseren of een compleet spanplafond. Alledrie heeft moeders de vrouw haar bedenkingen over. Daarnaast heb ik als advies cornertraps in de vorm van halfronde of kwartronde lattenabsorbers op te hangen om het laag meer onder controle te krijgen. Zie voor een voorbeeld de site van RivaSono bijvoorbeeld. Misschien dat die laatste voor jouw woonkamer nog acceptabel zijn.

Veel plezier in ieder geval met de realisatie [emoji2]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

blue-eyes

Thx. In het kort, nee. Dat is niet acceptabel :D (voor moeders).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

#7440
BE: Waarom kies je niet voor een akoestisch spanplafond ? Ws duurder, maar vele malen sneller klaar, vele malen minder rommel en altijd strak ook over 10 jaar.

Marcel Wesseling
Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

#7441
Dat was ook mijn wens.

Optisch wel iets minder dan stuc, etc. maar voor de akoestiek, voor het gemak mijn voorkeur. Akoestisch gezien kan je veel doen met een spanplafond, met gips valt dat vies tegen. Eigenlijk niet.



Echter een NO GO van de directrice op een spanplafond. Gips of niets :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Optisch minder dan  stuc? Oké. Niet mijn idee. Bij stuc is het ook maar weer afwachten welke invloed werking van het plafond gaat hebben.

In ieder geval een mooi degelijk plan. Veel plezier ermee.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

WickedGame

Weer een mooi plan, en project!

Slim overigens dat je de CAT7 kabels mee neemt in het plan. Je zal niet de eerste zijn die achteraf denkt "had ik maar"  ;D

Dat je het mag doen is overigens al top. Ik krijg het niet verkocht hier  :laugh:, denk dat ik de garage maar een deel ga opofferen haha  ;D

blue-eyes

Quote from: chansig on December  7, 2018, 08:34:58
Optisch minder dan  stuc? Oké. Niet mijn idee. Bij stuc is het ook maar weer afwachten welke invloed werking van het plafond gaat hebben.

In ieder geval een mooi degelijk plan. Veel plezier ermee.

Gr. Hans
Na het stucwerk wordt het nog gesausd.

Spanplafond vind ik optisch mooi genoeg. Maar het is een look wat beton, verf, etc. moet benaderen. Het blijft stof, of kunststof.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: WickedGame on December  7, 2018, 09:21:15
Weer een mooi plan, en project!

Slim overigens dat je de CAT7 kabels mee neemt in het plan. Je zal niet de eerste zijn die achteraf denkt "had ik maar"  ;D

Dat je het mag doen is overigens al top. Ik krijg het niet verkocht hier  :laugh:, denk dat ik de garage maar een deel ga opofferen haha  ;D

Ja. En gisteravond zo out of the blue met elkaar er over gehad dat we misschien over 2, 3 jaar wel een huis willen laten bouwen..... Tja. Huis staat nu niet meer onder water, als de rente nog even laag blijft.... We moeten beiden nog zeker 20 jaar werken, Carina gaat nadat de jongste van de lagere school af is 100% werken (en heeft een betere baan).
Als het kan? Waarom dan niet.
Grappig, zo in eens op tafel.

Wie weet. Veel te ver weg om nu serieus dingen te gaan doen of onderzoeken. Maar wie weet :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on December  6, 2018, 17:49:53
Enkele extra leidingen voor CAT7 kabels (domotica op termijn, t.b.v. camera en sensoren)

Gaaf project en al helemaal een gaaf idee om zelf een huis te bouwen. Maar dat kost ook jaren van je leven had ik ooit begrepen.
Daarom zijn wij in ons derde huis, toch maar tweedehands gegaan :).
Maar eh vraag BE, waarom geen CAT8? Ik zie dat nu bij allekabel.nl te staan en daar hebben ze van die mooie (high end) aansluitingen voor 20 eu de stuk...
Ik ben natuurlijk ook in huis bezig. nog weliswaar met schilderwerk en vloer, maar dit soort zaken komen er voor mij nu ook aan, dus toevallig dat ik daar tegenaan liep.
Dan ben je gelijk helemaal voorbereid voor de toekomst. Je hebt alleen iets andere kabel normen en je kan tot max 30 meter.
Of is dat zelfbouw huis dichterbij dan ik denk ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on December  7, 2018, 15:52:22
Gaaf project en al helemaal een gaaf idee om zelf een huis te bouwen. Maar dat kost ook jaren van je leven had ik ooit begrepen.
Daarom zijn wij in ons derde huis, toch maar tweedehands gegaan :).
Maar eh vraag BE, waarom geen CAT8? Ik zie dat nu bij allekabel.nl te staan en daar hebben ze van die mooie (high end) aansluitingen voor 20 eu de stuk...
Ik ben natuurlijk ook in huis bezig. nog weliswaar met schilderwerk en vloer, maar dit soort zaken komen er voor mij nu ook aan, dus toevallig dat ik daar tegenaan liep.
Dan ben je gelijk helemaal voorbereid voor de toekomst. Je hebt alleen iets andere kabel normen en je kan tot max 30 meter.
Of is dat zelfbouw huis dichterbij dan ik denk ;).

Is CAT8 al wel gestandariseerd? Ik begreep dat dit nog niet het geval was.

30m lijkt overigens veel, maar heb zelf al gemerkt in ons nieuwbouwhuis dat loze leidingen, met name naar zolder en de garage meer dan 30m betroffen. Dan is CAT8 al niet eens meer verstandig.

CAT7 lijkt mij echt wel voldoende op het ogenblik en ook nog wel voor de toekomst.

purple300

Quote from: Blue-Eyes on December  6, 2018, 17:49:53
Ik had vanmiddag even een kort bezoekje gepland aan BB&G. Ik had thuis een A4 vol met vragen en opmerkingen. Tja. Thuis laten liggen :D

Achteraf veel retorische vragen gesteld, ik heb / vriendin heeft domweg een aantal criteria gedefinieerd wat bepaalde gevolgen heeft, lees vaste keuzes geeft.
De akoestiek gaat hier dus niet mee aangepast worden.
In de auto nog wat nagedacht.
Snelle denker en ongeduldig. Dit met het gegeven er niet veel keus is, of veel geld uitgeven, of zaken doen met weinig effect.



Het moet allemaal nog definitief vastgelegd worden met de directrice, maar het wordt ongeveer het volgende:

Audio:
4 maal Revell W783 (inbouw speaker)
4 maal DHZ backbox t.b.v. de speakers
1 maal Arcam P429 (4 kanaals EV)
Heel veel meters LS van AudioQuest Slip 14/2
Inmeten en inregelen door BB&G

Plafond:
HUE LED spotlights, aantal nog onbekend, lichtplan maken
Houten constructie met gips stuc plaat
Verlaging van 11 cm
Volledige opvulling d.m.v. Rockwool (plus minus 10cm dikte)
Stucen
Sauzen
Enkele extra leidingen voor CAT7 kabels (domotica op termijn, t.b.v. camera en sensoren)

Openstaand: volledige kamer (60m2) of alleen luisterdeel (32m2).


De omkadering ga ik samen met de buurman doen (hij hoort dit morgen :P ), hij is prof. timmerman en heeft het juiste apparatuur ter beschikking: laser, lijnen uitzetten.
De tussenliggende balken, de rachels ga ik zelf doen. Idem voor de isolatie de bekabeling en de verlichting.
De backboxen ook DHZ.
De gipsplaten doe ik zelf, het stucen doet dan weer de buurman (goede ervaringen mee :) ). Het zelf sauzen moet dan nog wel lukken.

Dan alles afmonteren. En als laatste het afregelen door BB&G :) .


En dan maar genieten van een strak plafond met mooie verlichting en Atmos beleving.


Tijdspad? Morgen komt de buurman langs voor het afmonteren van een maatwerk deur kozijn, eens kijken wanneer hij tijd heeft. Ik heb lig 1 dag van hem nodig, wellicht dat we het hele houtwerkdeel samen doen, dan is het snel geregeld en gedaan.
Sowieso ga ik het hout via de buurman bestellen, bij de prof. houthandel.

Dan hebben we elkaar gisteren rond een uur of 15.00 uur gezien bij BB&G denk ik toen ik binnen kwam lopen met mijn Linn ab

blue-eyes

Man met bril, te druk, man weg? Je had even met Garmt gesproken denk ik?


Toevallig!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey