De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Quote from: FFF on February 10, 2008, 22:24:49
Moet hem strax maar voor de hoofdprijs op marktplaats gooien denk ik...

Iedereen op dit forum die een ML wil heeft hem al een keer gehad  :P

En ik wilde eigenlijk helemaal geen 331 kopen. De eigenaar wilde alleen de No.38 die ik graag wou niet los verkopen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 22:25:26
Het spelletje interesseert mij in ieder geval een stuk minder. Als ik iets graag wil hebben en de prijs is al laag, ga ik het niet verder uitspelen voor die laatste centjes. ;)

Ook jij handelt. Net als ik. Evenzo in de verkoop. De ene keer ga je bieden, de ander keer bied je zelfs meer, of bied je minder, de andere keer stap je direct in de wagen om het op te halen, etc. Dat is gewoon handel. Dat kan je ook een spel noemen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Dat kan je ook een spel noemen, als je wilt...  ;)

Ik denk alleen dat ik wat vaker dan jij direct in de auto stap. Ik denk dat ik zou schrikken als ik op zou tellen hoeveel kilometers ik de afgelopen 5 jaar voor deze hobby heb gemaakt. :-[
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

FFF

Heeft iemand enig idee hoe serieus de voorversterker kwaliteiten zijn van de CDP-300.

In de marktplaats advertentie staat dat deze als voorversterker gebruikt kan worden.
Zou een mooie (tijdelijke) combi zijn met de 331.

Ik zie dat er nu een bekende hoogste bieder is .  >:D

blue-eyes

#1304
Gezien het grote aantal spullen wat je hebt en wat je hebt gehad geloof ik dat direct!

Ik hoop binnenkort weer naar Duitsland af te reizen ;)


@FFF: en ik ga / kan nog veel hoger! Ik wil liever niet via marktplaats, heb dus de beste man al een mail gestuurd om wat directer te praten. En direct een veel beter voorstel te doen.
Uiteraard mag je me overbieden ;)
Dan zal ik je van harte feliciteren! Als je maar niet de PRE uit Dld. voor mijn neus wegkaapt   >:(  >:(       :-* >:D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1305
Overigens je vraag, ik heb dat zelf nooit ervaren.

Wel weet ik van een paar andere mensen dat een PRE in een CD speler nooit die kwaliteiten heeft als een dedicated stereo PRE.
Maar ik begreep ook dat dit wel erg goed kan zijn. Maar nogmaals, zelf nooit ervaren.
De ML390 is ook zo'n bekende CD speler met een PRE.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: FFF on February 10, 2008, 22:42:03
Heeft iemand enig idee hoe serieus de voorversterker kwaliteiten zijn van de CDP-300.

Ik zou er weinig van verwachten. De CDP-300 heeft geen echte bufferversterker aan boord zoals een actieve voorversterker. Hij heeft wel een volumeregeling, maar die zou ik zelf nooit gebruiken (hij klinkt beter op fixed/maximum). In de handleiding wordt overigens ook geen gewag gemaakt van een 'voorversterker'-functie. ;)

Bovendien staat in de specs staat dat hij maximaal 2V op cinch en 4V op XLR geeft... dat is wel heel erg weinig voor een 'voorversterker'. :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 22:42:53
Gezien het grote aantal spullen wat je hebt en wat je hebt gehad geloof ik dat direct!
@FFF: en ik ga / kan nog veel hoger! Ik wil liever niet via marktplaats, heb dus de beste man al een mail gestuurd om wat directer te praten. En direct een veel beter voorstel te doen.
Uiteraard mag je me overbieden ;)
Dan zal ik je van harte feliciteren! Als je maar niet de PRE uit Dld. voor mijn neus wegkaapt   >:(  >:(       :-* >:D

Ik denk dat jullie nog een aardige klus zullen hebben om veel van deze prijs af te krijgen... de aanbieder is immers highendbroker. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

De beste man biedt hem aan voor 3999 en Johan zelfs voor 4450.
Ik snap dat het een stuk hoger moet, maar ik heb daarom, wat ik net al zei, contact met de eigenaar zelf gezocht.


p.s. Ik heb ook wel eens wat van Johan gekocht, ook daar kan best wat vanaf. Hij rekent 10-20% commissie....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

De aanbieder van de SSP heeft ook een CDP-300 in de aanbieding, dus volgens mij kun je beter op de set bieden, Eisse. 8)

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 22:42:53
Als je maar niet de PRE uit Dld. voor mijn neus wegkaapt   >:(  >:(       :-* >:D

Volgens je eigen definitie zou dat gewoon handel zijn. :P ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

wat denk je dat ik al mee bezig ben ;)


Nooit op 1 paard wedden!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 22:49:29
Ik zou er weinig van verwachten. De CDP-300 heeft geen echte bufferversterker aan boord zoals een actieve voorversterker. Hij heeft wel een volumeregeling, maar die zou ik zelf nooit gebruiken (hij klinkt beter op fixed/maximum). In de handleiding wordt overigens ook geen gewag gemaakt van een 'voorversterker'-functie. ;)

Bovendien staat in de specs staat dat hij maximaal 2V op cinch en 4V op XLR geeft... dat is wel heel erg weinig voor een 'voorversterker'. :-\

ok bedankt voor de verklaring.

Blue eyes, ik ga de strijd om de dvd speler niet aan...

De vraagprijs is duidelijke hoger als het hoogste (jouw) bod, en veel meer als dat bod wil ik er niet aan geven als de voorversterker niet heel serieus is.
Ik had zoiets mooie oplossing, hoef ik alleen op termijn de Ml maar te vervangen door een classe eindtrap, en dan was het wellicht de grotere eindtrap geworden.

Nu gaat de voorkeur nog steeds uit naar geintegreerd..

De Ml 39 of 390S heb ik overwogen, super cd speler, maar ik heb bij deze speler zoiets van hij is al aan het verouderen, en als je er problemen mee krijgt kun je (te) diep de buidel in.


Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 22:56:49
wat denk je dat ik al mee bezig ben ;)

Nooit op 1 paard wedden!

Heb ik nog een laatste tip voor je: ook voor Maladinski is dit al de tweede prijsverlaging geweest. Doe er je voordeel mee. O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

#1313
@FFF: Als jij ook was gaan bieden zou ik stoppen. Ik ga niet onderling  (HT Forum) elkaar de prijs op laten drijven. Ik zou dan een zeker bod hebben neergelegd, en c'est toutes.
Renember, ik heb nog mijn mailwisseling met mr Dld. Maar die speler is duurder, maar wel nieuwer. En ik heb de tijd, de bonus wordt pas in April uitgekeerd.




@Audiofiel: klopt. Hij gaf echter aan dat de prijs VHP is ;) . Maar ik denk niet dat we eruit komen. Met de SSP wel, we zitten dicht bij elkaar. Sterker nog, geld ligt al klaar. Wacht alleen nog op antwoord.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: FFF on February 10, 2008, 22:58:05
ok bedankt voor de verklaring.

Blue eyes, ik ga de strijd om de dvd speler niet aan...

De vraagprijs is duidelijke hoger als het hoogste (jouw) bod, en veel meer als dat bod wil ik er niet aan geven als de voorversterker niet heel serieus is.

Ik vind een mooie dedicated CD-speler en dan een losse DVD speler zelf een mooiere (en goedkopere) oplossing. Dus bijvoorbeeld een CDP-100 en dan een leuke Oppo 981HD er bij. Hoef je uiteindelijk ook minder af te schrijven op het dure DVD-deel wat over een paar jaar met al die BR-spelers snel minder waard wordt. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 23:04:14
Ik vind een mooie dedicated CD-speler en dan een losse DVD speler zelf een mooiere (en goedkopere) oplossing. Dus bijvoorbeeld een CDP-100 en dan een leuke Oppo 981HD er bij. Hoef je uiteindelijk ook minder af te schrijven op het dure DVD-deel wat over een paar jaar met al die BR-spelers snel minder waard wordt. ;)
Of een goedkope BR speler ipv de Oppo.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Handel is stevig zo te horen ;)

Overigens hoe zit dat nou met duitse import Classé apparatuur en de garantie? Hmm maar Eisse wat zijn nu eigenlijk je plannen want ik ben je nu kwijt... pre in vorm van toch maar een SSP300? En niet wachtend op een SSP die voorbereid is op het HD tijdperk?

En dan de CDP300 dat volg ik nog :) Moet ook eerst maar eens zien wat voor bedrag Classé gaat hangen aan de Blu-ray spelert.

Pfff wish I had the money  ;D

Overigens euhm even terugkomend op de kabel denk dat hij morgen reageert zag net de mail, en had hem al gemeld maar ja American Gangster ging voor haha ;)

FFF

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 23:04:14
Ik vind een mooie dedicated CD-speler en dan een losse DVD speler zelf een mooiere (en goedkopere) oplossing. Dus bijvoorbeeld een CDP-100 en dan een leuke Oppo 981HD er bij. Hoef je uiteindelijk ook minder af te schrijven op het dure DVD-deel wat over een paar jaar met al die BR-spelers snel minder waard wordt. ;)

Dat heb ik idd ook in gedachten, ik heb nu een arcam fmj dv27, die gaat wellicht in de verkoop, mooie dedicated cd speler erbij, en dan pak ik voorlopig mijn onkyo dvd speler, die nu werkloos op zolder staat er weer bij :)

Ben wel benieuwd of iemand het cd kwaliteits verschil weleens ervaren heeft tussen de 100 en de dvd speler 300.

WickedGame

Quote from: FFF on February 10, 2008, 23:09:05
Dat heb ik idd ook in gedachten, ik heb nu een arcam fmj dv27, die gaat wellicht in de verkoop, mooie dedicated cd speler erbij, en dan pak ik voorlopig mijn onkyo dvd speler, die nu werkloos op zolder staat er weer bij :)

Ben wel benieuwd of iemand het cd kwaliteits verschil weleens ervaren heeft tussen de 100 en de dvd speler 300.

CDP-100 en 102 wel gehoord, met de CDP-300 geen vergelijk. Wel los de CDP-300 gehoord maar ik kan dan niet vergelijken hoe de CDP-100 zich verhoud tegenover de CDP-300. Wel is het zo dat de Burr Brown DAC's in de CDP-100 beter worden ervaren dan de Cirrus Logics in de CDP-102 (welke ook door de CDP-300 worden gebruikt).

Maar dit geeft nog niet aan dat de CDP-300 slechter is als een CDP-100.

Audiofiel

Die SSP-300 vind ik (afgezien van het uiterlijk) niet zo'n super aantrekkelijke machine op dit moment. Inderdaad geen toekomstige formaten (maar wel een 7.1 meerkanaals ingang)... terwijl je er momenteel nog redelijk veel voor moet betalen... ::)


En laten we eerlijk zijn, de SSP-300 is gewoon de SSP-30 Mk II in een nieuw jasje (en met en een component video switching). ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

#1320
Quote from: WickedGame on February 10, 2008, 23:08:15
Handel is stevig zo te horen ;)

Overigens hoe zit dat nou met duitse import Classé apparatuur en de garantie? Hmm maar Eisse wat zijn nu eigenlijk je plannen want ik ben je nu kwijt... pre in vorm van toch maar een SSP300? En niet wachtend op een SSP die voorbereid is op het HD tijdperk?

En dan de CDP300 dat volg ik nog :) Moet ook eerst maar eens zien wat voor bedrag Classé gaat hangen aan de Blu-ray spelert.

Pfff wish I had the money  ;D

Overigens euhm even terugkomend op de kabel denk dat hij morgen reageert zag net de mail, en had hem al gemeld maar ja American Gangster ging voor haha ;)

Ok, even een samenvatting dan voor je:

SSP300 of 600 (ik ben redelijk dichtbij een 300 aanschaf, wacht op een returnmail)
CDP100 of CDP300 afwachten, kan ook veel langer gaan duren.
2 stuks CA2100 (volgend jaar?)
Nieuwe bekabeling (LS, HDMI, 3 paar analoog cinch)


Ik veel zaken in de verkoop staan, maar ik heb ook al erg veel verkocht. Mijn eerdere planning ging uit van een langzamere financiering met minder zaken in de verkoop. Let wel, EV, tuner, sub en de LS kabels verkocht. Plus nog voor een fors bedrag aan vraagprijs uitstaan. En nog de bonus welke eraan komt (baas is blij dat ik blijf).

De oorlogskas is redelijk gevuld zeg maar. Hiervanaf gaat nog de aanschaf van vervangende bekabeling en een tijdelijke EV ter overbrugging.

Mbt de SSP800: ik altijd al gezegt dat dit mijn einddoel is en daar blijf ik bij. Echter, dat zal wel tweedehands worden (nieuw (10k?) trekt BE niet), en zeg nu zelf, dat duurt nog 2 - 3 jaar. En nu komen er af en toe toch best wel lekkere hapjes voorbij. CDP100 voor 1700 euro, CDP300 voor 3999 (en 4800), SSP300 voor 3700 (VHP ;) ). Tja, dan reageer ik.

Impulsief? Ja. Verstandig? De tijd zal het leren. Reeël: CDP100 en SSP300, de rest van het geld op de bank, wachten op een EV van Classe.


@dat andere: ik heb ook mijn GSM gegeven, wellicht kan ie morgen beter bellen. Overdag heb ik geen mail.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1321
Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 23:14:58
Die SSP-300 vind ik (afgezien van het uiterlijk) niet zo'n super aantrekkelijke machine op dit moment. Inderdaad geen toekomstige formaten (maar wel een 7.1 meerkanaals ingang)... terwijl je er momenteel nog redelijk veel voor moet betalen... ::)


En laten we eerlijk zijn, de SSP-300 is gewoon de SSP-30 Mk II in een nieuw jasje (en met en een component video switching). ;)

Klopt helemaal. Ik denk dat de SSP300 ook minder is dan de TAG. Wellicht ook niet. Maar zeker is dat deze anders is. En jij weet wel iets waar ik naar toe wil, en de eerste Classe (die had meegenomen) gaf wel iets aan van potentie welke Classe mij kan geven.

Daarnaast geeft me de SSP300 een hogere inruil op termijn dan ik voor de TAG PRE kan krijgen. Criterium hierin is of de meerprijs welke ik nu moet betalen voor de Classé tov mijn verkoop van de TAG nu, zich over 3 jaar etc. zich terugbetaald in de hogere inruilprijs / verkoopprijs. Koffiedik kijken. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.
De knop is om, dan gaan we er gewoon voor!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 23:22:34
Klopt helemaal. Ik denk ook minder dan de TAG.

Aangezien de TAG DP op het niveau van de Aragon speelt en ik die laatste heb kunnen vergelijken met een SSP-25 en SSP-30, durf ik stellen dat een SSP-300 inderdaad op een lager niveau speelt dan je TAG DP. 8)

QuoteMaar geeft me wel een hogere inruil op termijn dan de TAG PRE. Criterium hierin is of de meerprijs welke ik moet betalen voor de Classé tov mijn verkoop van de TAG over 3 jaar etc. zich terugbetaald in de hogere inruilprijs / verkoopprijs. Koffiedik kijken. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. De knop is om, dan gaan we er gewoon voor!

Een hogere inruil dan de TAG op termijn zal wellicht waar zijn, maar de reden van verkoop van de TAG is met de aanschaf van een SSP-300 niet weggenomen... je wilde geen sterk afschrijvende machine met straks verouderde techniek, toch? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

WickedGame

Ok, die mail had ik nog niet gezien. Zal die wel forwarden dan gaat wel goed komen.

blue-eyes

#1324
Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 23:28:19
Aangezien de TAG DP op het niveau van de Aragon speelt en ik die laatste heb kunnen vergelijken met een SSP-25 en SSP-30, durf ik stellen dat een SSP-300 inderdaad op een lager niveau speelt dan je TAG DP. 8)

Een hogere inruil dan de TAG op termijn zal wellicht waar zijn, maar de reden van verkoop van de TAG is met de aanschaf van een SSP-300 niet weggenomen... je wilde geen sterk afschrijvende machine met straks verouderde techniek, toch? ::)
1. Ok!

2. Met dien verstande, dat Classé dan nog bestaat, en TAG nu al niet meer. Dat is een extra significant verschil! Als TAG niet was gestopt had ik nooit mijn TAG set weggedaan. Ik heb daar enorm veel energie in gestoken om dat bij elkaar te krijgen. Dat zou ik niet zomaar wegdoen zonder reden.

Technische afschrijving: tja. Dat is straks een PRE met HDMI in/out met ondersteuning nieuwe audioformaten. Maar dat duurt nog lang, zie eerdere postings hierover. Dat probleem haal ik hier niet mee weg, dat klopt. Indirect wel, immers Classé komt wellicht op termijn wel een HD player. Dat zit iig bij een merk wat dit wel gaat krijgen.

@WickedGame: 19:27 uur verstuurd, voor de zekerheid aan jou net nog even de mail in een PM gestuurd. Ik kreeg namelijk wel met de eerste maal zenden de mail terug.... Met de 2e maal ging het wel goed.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey