De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Ik denk dat ie verkocht is....
De advertenties zijn verwijderd.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 21:28:48
Ik denk dat ie verkocht is....
De advertenties zijn verwijderd.

Ok, had je net een Pm gestuurd...

Audiofiel

Quote from: FFF on February 10, 2008, 21:23:43
Zat te denken, misschien hadden we samen de set moeten kopen, als er nog ruimte was in zijn vraagprijs was het wellicht voor ons bijde interessant.

Vond je 5500 dan nog niet weinig genoeg voor de hele set? :-[
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ajbeefde

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 21:29:42
Vond je 5500 dan nog niet weinig genoeg voor de hele set? :-[


Ik was er vanmiddag, (Hoofddorp), en heb net 6000,00 euro overgemaakt.... :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

FFF

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 21:29:42
Vond je 5500 dan nog niet weinig genoeg voor de hele set? :-[


Het is of was een koopje, de adviesprijs licht op bijna 10500,-

Het is dat ik hier nog een complete set heb staan, met een waarde van 2500,- aan versterking. (en rond de 800 voor de bron die ik dan mogelijk ook weg zou doen)

Daarom had ik niet gereageerd... Heb geen zin om 2500,- te overbruggen en vervolgens maanden met mijn eigen spullen te blijven zitten, verder spelen mijn speakers nog steeds niet.

Audiofiel

Quote from: ajbalmere on February 10, 2008, 21:30:57
Ik was er vanmiddag, (Hoofddorp), en heb net 6000,00 euro overgemaakt.... :)

Dat zou dan niet zo'n slimme actie zijn, gezien het aanbod van 5500. :P ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ajbeefde

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 21:32:40
Dat zou dan niet zo'n slimme actie zijn, gezien het aanbod van 5500. :P ;D

;D

ff stangen.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Audiofiel

Quote from: FFF on February 10, 2008, 21:32:11
Het is of was een koopje, de adviesprijs licht op bijna 10500,-

Dat bedoel ik maar. ;)

QuoteHet is dat ik hier nog een complete set heb staan, met een waarde van 2500,- aan versterking. (en rond de 800 voor de bron die ik dan mogelijk ook weg zou doen)

Daarom had ik niet gereageerd... Heb geen zin om 2500,- te overbruggen en vervolgens maanden met mijn eigen spullen te blijven zitten, verder spelen mijn speakers nog steeds niet.

Waarom spelen ze niet? Je hebt volgens eigen zeggen 2500 euro aan versterking staan en 800 euro aan bron. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

FFF

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 21:32:40
Dat zou dan niet zo'n slimme actie zijn, gezien het aanbod van 5500. :P ;D

Het riep bij mij ook vraagtekens op?

Heb jij deze set gekocht? en waarom dan voor 6000?

Hij staat al een tijdje op marktplaats en hear en hifi volgens mij voor 5500,- totaal.

blue-eyes

#1284
Gefeliciteerd dan!

Gaaf man! Maar je had wel 500 euro kunnen besparen ;)

--------------
Edit: LAAT MAAR :P :P ;D

Quote from: ajbalmere on February 10, 2008, 21:33:39
;D

ff stangen.....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 21:29:42
Vond je 5500 dan nog niet weinig genoeg voor de hele set? :-[

Ik kan je niet helemaal volgen Audiofiel...?
Handel is handel! Waarom mag je niet lager bieden? Vragen kan altijd, je kan altijd nog een hoger bod doen! Kom eerst maar in gesprek, je krijgt vanzelf een antwoord dat je bod niet acceptabel is.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 21:34:01
Dat bedoel ik maar. ;)

Waarom spelen ze niet? Je hebt volgens eigen zeggen 2500 euro aan versterking staan en 800 euro aan bron. ;D

haha, het licht aan de speakers :P

Die zijn al meer als 2 jaar in aanbouw, de andere spullen en de speakers hebben alleen even ingespeeld. Toen heb ik besloten een en ander om te gooien en door tijd en ambitie gebrek met dit resultaat... Een paar dagen geleden was er 1 af, half dagje gespeeld, nu alweer opengeschroefd op de onderzoekstafel  >:D

FFF

#1287
Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 21:36:03
Ik kan je niet helemaal volgen Audiofiel...?
Handel is handel! Waarom mag je niet lager bieden? Vragen kan altijd, je kan altijd nog een hoger bod doen! Kom eerst maar in gesprek, je krijgt vanzelf een antwoord dat je bod niet acceptabel is.

Ik ken je alleen van het forum en toen ik mijn amp bij je op kwam halen, maar volgens mij weet je idd heel goed wat handel is  >:D

Topmerken worden koopjes, met blue-eyes...  >:D

Lees als: jij weet heel goed te handelen en goedkoop een set bij elkaar te krijgen.

ajbeefde

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 21:34:28
Gefeliciteerd dan!

Gaaf man! Maar je had wel 500 euro kunnen besparen ;)

--------------
Edit: LAAT MAAR :P :P ;D


;D

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Audiofiel

Quote from: FFF on February 10, 2008, 21:34:15
Heb jij deze set gekocht? en waarom dan voor 6000?

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 21:34:28
Gaaf man! Maar je had wel 500 euro kunnen besparen ;)

Beter lezen, jongens. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 21:36:03
Ik kan je niet helemaal volgen Audiofiel...?
Handel is handel! Waarom mag je niet lager bieden? Vragen kan altijd, je kan altijd nog een hoger bod doen! Kom eerst maar in gesprek, je krijgt vanzelf een antwoord dat je bod niet acceptabel is.

Ik zeg nergens dat je niet lager mag bieden... ga vooral je gang, als het je lukt is het meegenomen. Maar verwacht niet dat je met zo'n laag bod een serieuze kandidaat bent voor dit superkoopje. ::)

Ik weet dat de aanbieder al een tijdje met deze set bezig was om hem te verkopen en dat de prijzen waar jullie het over hebben de laatste nieuwe advertenties waren. Er is eerder dan ook al totaal 1000 euro van de vraagprijs afgegaan, dus je kunt dan op je klompen aanvoelen dat de bodem in zicht is. Logisch dus ook dat een ander jullie voor was en wél direct toehapte op het koopje met de verlaagde prijzen... ;)

Want hoe je het ook went of keert, voor 5500 euro vind je dat setje niet snel weer. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Quote from: FFF on February 10, 2008, 21:37:31
Ik ken je alleen van het forum en toen ik mijn amp bij je op kwam halen, maar volgens mij weet je idd heel goed wat handel is  >:D

En dan te bedenken dat die 331 eerst door 2 paar andere forumhanden is gegaan. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

#1292
Aaah!

Eindelijk erken je dat je veel te weinig hebt betaald, dat je een koopje hebt gedaan! Mijn kinderen hebben niets meer te eten, ik was veel te goed voor je ;D


Ik ga er standaard vanuit dat de prijs welke genoemd wordt in de advertentie een vraagprijs is, niet de definitieve prijs. Dus als er staat 5500 kan dat nog lager. Zo niet, geen probleem maar ik vind dat je dat wel geprobeerd moet hebben. Ik ga nooit zonder meer akkoord met een prijs. Je kan altijd nog besluiten de vraagprijs te bepalen.
Ik vind het wat anders als je in dit geval zou 3000 bieden om maar even iets absurts te bieden.

Dat van die eerdere advertenties wist ik niet, maar zie boven. De mailwisseling met de persoon was ook netjes, en ik heb zelf ook helemaal niet de verwachting gehad deze CDP voor een lage prijs te krijgen. Ik wilde tot 1600 gaan, maar iemand was me voor ;)
Ik loop al te lang mee om dit niet te proberen. Tot nu toe heeft me dat veel gebracht (wat ik al eerder vertelde, ik heb 33% van de nieuwwaarde betaald voor mijn set, dat krijg je niet voor elkaar door telkens de vraagprijs te betalen). Maar bovenalles is het gewoon geluk hebben!




LOL @ audiofiel ;D
Als die andere hier ook nog even reageert ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

#1293
Ik geloof zeker dat je met die methode ("er kan vast nog wel wat van de vraagprijs af") af en toe hele voordelige koopjes binnen kunt slepen...


Maar ik weet dat je de echte superkoopjes er meestal mee verliest... die moet je direct kopen voor het (toch al te lage) bedrag. 8)


Je moet gewoon goed opletten naar de marktwaarde en weten wat iets waard is. Soms is een vraagprijs absurd hoog, maar soms ook absurd laag. In dat laatste geval moet je snel zijn, in het eerste geval moet je serieus gaan afdingen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Helemaal waar!

Kwestie van inschatten. Je verliest daardoor ook vaak wat. Ik heb wel de ervaring als je eenmaal in contact bent, en dat is een nette mailwisseling oid, dat de koop vaak wel doorgaat. Vaak wel tegen een hogere prijs dan je eerst bieding ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 22:10:37
Ik heb wel de ervaring als je eenmaal in contact bent, en dat is een nette mailwisseling oid, dat de koop vaak wel doorgaat. Vaak wel tegen een hogere prijs dan je eerst bieding ;D

Maar dat geldt meestal alleen als jij de eerste serieuze was die reageerde. Ben je de tweede, dan vis je achter het net, tenzij jij (in tegenstelling tot de eerste) juist wel direct de (lage) vraagprijs wilt betalen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Uiteraard, maar dat is ook het spelletje.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik dat spelletje best leuk vindt, de aanschaf eenmaal in huis is vaak de grootste lol / kick al weg ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

Quote from: Audiofiel on February 10, 2008, 21:42:37
En dan te bedenken dat die 331 eerst door 2 paar andere forumhanden is gegaan. ;D

Moet hem strax maar voor de hoofdprijs op marktplaats gooien denk ik...

Iedereen op dit forum die een ML wil heeft hem al een keer gehad  :P

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on February 10, 2008, 22:18:54
Uiteraard, maar dat is ook het spelletje.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik dat spelletje best leuk vindt, de aanschaf eenmaal in huis is vaak de grootste lol / kick al weg ;D

Het spelletje interesseert mij in ieder geval een stuk minder. Als ik iets graag wil hebben en de prijs is al laag, ga ik het niet verder uitspelen voor die laatste centjes. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

#1299
Quote from: FFF on February 10, 2008, 22:24:49
Moet hem strax maar voor de hoofdprijs op marktplaats gooien denk ik...

Iedereen op dit forum die een ML wil heeft hem al een keer gehad  :P

Bedenk dat men voor een pak van Mitterand ook grif het 10-voudige van de nieuwwaarde betaald heeft. Zo moet jij het bezit en de eventuele verkoop van je ML ook zien ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey