De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Raphie

JBL PRX Power!

R

Geen collega's dus :P

Ik probeer zo min mogelijk met de politie in aanraking te komen ;)

Wel van harte gefeliciteerd natuurlijk. Is dat het pand aan de utrechtse weg als je zeist binnen komt?

blue-eyes

Kwekerijweg.

A12 richting Zeist, voor het spoor links, doorrijden, over het spoor, eerste pand links. Er zijn meerdere panden, maar ik heb vooralsnog geen idee waar.

Goed dat je bovenstaand bericht hebt gelezen, scheelt me een PM ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Heb je ook geen reden meer om hier niet eens te komen luisteren, Eisse... slechts een steenworp verder. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

tiptop

Gefeliciteerd Eisse met je nieuwe job :D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Pieter-Jan

proficiat met je nieuwe baan hoor :)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

blue-eyes

#1156
Quote from: Audiofiel on January 28, 2008, 19:57:36
Heb je ook geen reden meer om hier niet eens te komen luisteren, Eisse... slechts een steenworp verder. ;)

Die belofte heb ik je sowiezso al gedaan. En zoals een goede traditie betaamd kan dit soort beloftes pas na 2 jaar worden vervuld ;D

En de anderen bedankt voor de felicitaties. Maar wel even een nuancering: het is niet een nieuwe baan zoals je dat bedoeld. Ik werk voor een detacheerder, ik heb derhalve een nieuwe detacheringsklus. Ik heb wel een sollicitatie etc. moeten doen, dat is dan wel weer vergelijkbaar. Ik ga daar dan ook werken maar mijn salaris wordt door iemand anders betaald. ICS betaald voor mij een uurtarief aan mijn werkgever.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

#1157
Quote from: Blue-Eyes on January 28, 2008, 20:46:49
Die belofte heb ik je sowiezo al gedaan. En zoals een goede traditie betaamd kan dit soort beloftes pas na 2 jaar worden vervuld ;D

Die traditie is eerder door jou in het leven geroepen dan door mij.  ::)
Ik los mijn (bezoek)beloftes over het algemeen binnen enkele weken in. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Deleted member

Als ze nou tegen je beginnen over een nieuw, veilig, niet af te tappen landelijk communicatiesysteem genaamd C2008 (of soortgelijk) zou ik hard wegrennen!  ;) ;D

Gefeliciteerd, bankzitten gaat ook vervelen!  ;)

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on January 28, 2008, 20:52:01
Die traditie is eerder door jou in het leven geroepen dan door mij.  ::)
Ik los mijn (bezoek)beloftes over het algemeen binnen enkele weken in. ;D

:P

@antoine: voor een weekje had me dat erg leuk geleken! Ik heb nog genoeg te doen hier in huis, maar moet daar nu dagen voor opnemen. Ik heb overigens nog nooit één dag op de bank gezeten. In tegenstelling tot de meeste andere collega's. Toen ik dat feit inbracht als argument om wat extra betaald verlof te krijgen (uit gein natuurlijk ;D) werd ik finaal afgeschoten ;)

Zodra ik dat woord hoor ga ik rennen.

Maar ik heb werkelijk geen idee welke producten ik ga krijgen, en het lijkt me ook dat ik dat hier ga posten. Veel meer als ik al gepost heb zal ik niet vertellen. Integer is mijn nickname ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Deleted member

Ik heb je verkeerd begrepen, ik dacht dat je op dit moment op de bank zat...maar ik snap het idee achter wat je zegt volledig. Lijkt me ook heerlijk zo'n niet geplande vakantie!  :P

blue-eyes

Nee, ik zit niet op de bank, ik ken dat gevoel niet ;D

Toch heb ik dit wel eens serieus binnengebracht bij mijn manager. Veel collega's en ik lopen vaak op onze tenen, moeten hard werken, etc. Daar is niets mis mee, integendeel. Maar vaak is het wel even lekker om even een weekje adempauze te nemen, even een weekje geen stress, even bijkomen.
Dat hoeft uiteraard geen luilekker vakantie te zijn, maar dat kan ook even een weekje ondersteuning zijn aan colega's of een weekje op kantoor. Zodat je natijds weer 100% en fris aan de slag kan.

Maar ja, een week zonder urenfacturatie is 4000 euro minder bruto inkomsten voor de baas ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

El Penumbra

Quote from: Blue-Eyes on January 28, 2008, 21:23:39
Nee, ik zit niet op de bank, ik ken dat gevoel niet ;D

Toch heb ik dit wel eens serieus binnengebracht bij mijn manager. Veel collega's en ik lopen vaak op onze tenen, moeten hard werken, etc. Daar is niets mis mee, integendeel. Maar vaak is het wel even lekker om even een weekje adempauze te nemen, even een weekje geen stress, even bijkomen.
Dat hoeft uiteraard geen luilekker vakantie te zijn, maar dat kan ook even een weekje ondersteuning zijn aan colega's of een weekje op kantoor. Zodat je natijds weer 100% en fris aan de slag kan.

Maar ja, een week zonder urenfacturatie is 4000 euro minder bruto inkomsten voor de baas ;D

En daar is de baas niet blij mee!  ;D

Maar gefeli met je nieuwe opdracht.  ;)

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

#1164
Je kan bij ons nog steeds €1.500 bruto in de week voor jezelf naar binnen fietsen ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Ik heb volgende week een gesprek met mijn leidinggevende.
Ik ben moreel (zelf besloten) verplicht om eerst met haar te spreken. Als zij me geen volwaardig bod doet ga ik me oriënteren. Dan neem ik zeker even contact met je op.
Ik wil best 1500 euro naar binnen rijden hiero, maar niet op de fiets ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Quote from: Blue-Eyes on January 29, 2008, 19:55:50
Ik heb volgende week een gesprek met mijn leidinggevende.
Ik ben moreel (zelf besloten) verplicht om eerst met haar te spreken. Als zij me geen volwaardig bod doet ga ik me oriënteren. Dan neem ik zeker even contact met je op.
Ik wil best 1500 euro naar binnen rijden hiero, maar niet op de fiets ;D

Dat mag je dan ook in een V50 of V70 doen  ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Ik schrok al ;D


Maar, wil je nog steeds die COM poortjes gebruiken? Of heb je TMREQ uit je hoofd gezet? Ik zag een opmerking voorbijkomen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Nee, ik gebruik de dock van m'n D430, die heeft een compoort  ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Mooi, flikker ik de boel weer op zolder.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

#1170
Quote from: Blue-Eyes on January 28, 2008, 19:19:23
Wel, afgelopen vrijdag het bericht gehad dat ze het met mij willen proberen. En als beloofd kan ik nu iets meer kwijt, nog steeds niet veel, maar iig de naam van het bedrijf en de exacte functie. Functie inhoudelijk krijg ik pas later exact te horen.

Bedrijf: ICS, de ICT afdeling van de politie, brandweer en de ambulance diensten.
Functie: productmanager / tactisch beheer / projectmanagement voor de landelijke applicaties
Tijdsduur: langdurig
Ingang: 1 maart

Dus geen bankzitten, geen betaalde vakantie zonder dagen op te nemen ;)

ICS? Is dat niet ISC, en wat tegenwoordig door het leven gaat als VTS-PN?

Nevermind ICS bestaat ook ;) Ik start zelf op 18 februari voor een langdurige periode bij ISC (nu bekend als VTS-PN) in Odijk.

blue-eyes

Je hebt gelijk, ik had de letters omgedraaid.

In wat voor functie kom je daar?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Quote from: Blue-Eyes on January 30, 2008, 19:58:08
Je hebt gelijk, ik had de letters omgedraaid.

In wat voor functie kom je daar?

BI Consultant, en zal ondersteuning bieden voor rapportages en datawarehousing op het financiele systeem aldaar. Ik zelf zal in Odijk zitten voor minimaal 6 maanden.

blue-eyes

Dan komen we elkaar wellicht wel tegen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Quote from: Blue-Eyes on January 30, 2008, 20:19:32
Dan komen we elkaar wellicht wel tegen.


Wie weet ;) al is Odijk geen klein kantoor aldaar.