De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

R

#1050
Waar precies? Bij de bank?

Quote from: Blue-Eyes on January 14, 2008, 21:04:28
p.s. Er is een goede kans dat ik de komende tijd in Zeist kom te werken. Wellicht wordt het dan wat gemakkelijker om wat af te spreken. Alhoewel onze huidige afstand van 60km ook niet veel is ;)

blue-eyes

#1051
@R: daar ga ik nog even niets over zeggen.
Tzt zal ik het hier wel posten. Wat ik wel kan zeggen: detachering, het managen van meerdere projecten, ICT, regio landelijk, standplaast Zeist.

Ik ben voorgedragen, op voordracht van diverse mensen. Maar moet nog wel even een gesprek aan (intake gesprek). Als ik al wordt uitgenodigd.


Ik heb overigens wel slechte ervaringen met Zeist en gesprekken. Ik heb in mijn leven slechts één maal gesolliciteerd (ook in de detachering heb ik nooit intake gesprekken hoeven te voeren (binnenkort hopelijk de eerste ;D). Ik heb na mijn afstuderen op uitnodiging van een headhunter een gesprek met Anderson Consultancy gehad, gevolgd door nog een aantal. Van de 50 bij de laatste twee en toen afgevallen.

Keep my fingers crossed ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on January 14, 2008, 21:15:24
@R: daar ga ik nog even niets over zeggen.
Tzt zal ik het hier wel posten. Wat ik wel kan zeggen: detachering, het managen van meerdere projecten, ICT, regio landelijk, standplaast Zeist.

Ik ben voorgedragen, op voordracht van diverse mensen. Maar moet nog wel even een gesprek aan (intake gesprek).

Intake is natuurlijk altijd nodig als je gedetacheerd bent ;).

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Quote from: Peerless Monster on January 14, 2008, 21:16:20
Intake is natuurlijk altijd nodig als je gedetacheerd bent ;).


Zou je wel zeggen, maar ja....
Ik ben altijd op voordracht of op vraag van de partij binnengekomen. Op naam gevraagd zeg maar.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on January 14, 2008, 21:19:58
Zou je wel zeggen, maar ja....
Ik ben altijd op voordracht of op vraag van de partij binnengekomen. Op naam gevraagd zeg maar.

Dan zijn ze blij dat je komt denk ik ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Blue-Eyes on January 14, 2008, 21:15:24
@R: daar ga ik nog even niets over zeggen.
Tzt zal ik het hier wel posten. Wat ik wel kan zeggen: detachering, het managen van meerdere projecten, ICT, regio landelijk, standplaast Zeist.

Ik ben voorgedragen, op voordracht van diverse mensen. Maar moet nog wel even een gesprek aan (intake gesprek). Als ik al wordt uitgenodigd.


Ik heb overigens wel slechte ervaringen met Zeist en gesprekken. Ik heb in mijn leven slechts één maal gesolliciteerd (ook in de detachering heb ik nooit intake gesprekken hoeven te voeren (binnenkort hopelijk de eerste ;D). Ik heb na mijn afstuderen op uitnodiging van een headhunter een gesprek met Anderson Consultancy gehad, gevolgd door nog een aantal. Van de 50 bij de laatste twee en toen afgevallen.

Keep my fingers crossed ;)

Je beschrijving doet me precies denken aan een bedrijf waar ik ook voor werk met standplaats Zeist  :o

Maar goed er zijn er meer in zeist ;)

Audiofiel

Ik heb ook ooit in Zeist gewerkt bij een IT bedrijf met roze olifantjes en blauwe streepjes...  ;D
Volgens mij zijn ze daar inmiddels verdwenen. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Deleted member

Als iemand zegt Zeist en IT dan denk ik aan de Rabobank!  ;)

blue-eyes

Als ik de kamer van koophandel binnenloop en een lijst met bedrijven opvraag zijn dat er veel meer dan alleen de Rabobank ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Bij Rabobank denk ik toch nog steeds aan Utrecht. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on January 15, 2008, 19:29:33
Bij Rabobank denk ik toch nog steeds aan Utrecht. ;)

Ik ook ;) Maar wellicht zit een ICT afdeling in Zeist? ;D


Net even weer 10 minuten geluisterd (test CD van B&W). Ogen dicht, kippevel! Ik had dit veel eerder moeten doen..... ;)

Maar wat een gaaf nummer staat op de test CD: "When time turns around" (van de gelijknamige CD), door van Ewen Carruthers. Nooit van gehoord, een CD uitgegeven door Stockfish. Even zoeken op het internet, die CD moet ik hebben.

Iemand toevallig over? ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Gevonden:

Quote
Günter Pauler van Stockfisch Records laat er geen twijfel over bestaan wat in zijn ogen en oren de meest interessante muzieksoort is. Verreweg het grootste deel van de bij het label onder contract staande uitvoerenden vallen in de categorie singer songwriter.

Recent is daar een nieuwe naam aan toegevoegd en wel die van de in Californië wonende Engelsman Ewen Carruthers. Een, zoals hij zelf zegt, 'easy listening folk artist' die, toen hij de studio instapte om 'When Time Turns Around' op te nemen, in de daaraan voorafgaande zeven jaar geen studio van binnen gezien had. Hij is dan ook een, wat genoemd wordt, 'musician's musician'; bekend en gewaardeerd onder medemuzikanten maar vrijwel onbekend bij het grote publiek. Deze CD heeft alles in zich om daar verandering in te brengen. Met in totaal ruim vijftig minuten speeltijd laat Ewen in de twaalf door hem geschreven songs horen waarom veel van zijn collega's graag werk van zijn hand in hun repertoire opnemen. Zoals het door Allen Taylor bekend geworden 'Rubenstein Remembers' over de joodse kleermaker die de gruwelijkheden van de Holocaust overleefd heeft en er na al die jaren nog steeds niet over kan praten. Of het aan de door Carruthers hoog gewaardeerde zangeres Joni Mitchell opgedragen 'In Your Studio'. Hij koestert een basale liefde voor de Franse cultuur die tot uiting komt in 'Pierre Auguste Renoir' over de sensualiteit van de Franse impressionist en in 'Paris' over de stad waar hij een haatliefde verhouding mee heeft. In 'The Amber Room' beschrijft hij indringend de kracht van herinneringen waardoor mensen zelfs in het aangezicht van de dood los kunnen komen van hun existentiële lijden. De zeggingskracht van de teksten wordt tot uitdrukking gebracht door een stem die me doet denken aan mede Stockfisch singer songwriter Paul Stephenson. In de begeleiding – die net als de stem van Carruthers zoals altijd op sublieme wijze opgenomen is - klinken de vertrouwde namen van het label waarbij met name Mike Silver (guitar, backing vocals) en Chris Jones (guitar) zeer herkenbaar aanwezig zijn. Een must voor de liefhebber van dit genre muziek.



Aanvullende informatie:
Format:  CD SFR 357.6037.2
Label:   Stockfisch Records
Van HIFI.NL

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Antoine on January 15, 2008, 18:40:12
Als iemand zegt Zeist en IT dan denk ik aan de Rabobank!  ;)

Yep Rabofacet oid.
Warande...
De vrouw heeft daar gewoond...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on January 15, 2008, 20:15:47
Gevonden:
Van HIFI.NL

NIET kopen bij High Fidelity Discs, maar gewoon rechtstreeks bestellen bij stockfish.de :D


Niet alleen goedkoper, maar tevens gaat er relatief meer geld naar de artiesten toe. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on January 15, 2008, 20:25:09
NIET kopen bij High Fidelity Discs, maar gewoon rechtstreeks bestellen bij stockfish.de :D


Niet alleen goedkoper, maar tevens gaat er relatief meer geld naar de artiesten toe. ;)
Het ging me niet om die zaak, maar om de review van de CD.


Qua prijs maakt het niet uit, bij FRS betaal ik 21 euro oid, bij Stockfish ook (5 euro verzendkosten).
Maar ik vind het een goed argument, ik zal bestellen bij Stockfish, sterker nog, op het andere tabblad staat iets te wachten op creditcard invoer ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

Datacenter en nog wat andere afdelingen.

Quote from: Peerless Monster on January 15, 2008, 20:16:41
Yep Rabofacet oid.
Warande...
De vrouw heeft daar gewoond...

blue-eyes

Wel Audiofiel, jij je zin ;)

QuoteVielen Dank für Ihre Bestellung.
Wir haben Ihren Auftrag erhalten.
Sie erhalten ebenfalls eine Auftragsbestätigung per E-Mail.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on January 15, 2008, 20:35:02
Qua prijs maakt het niet uit, bij FRS betaal ik 21 euro oid, bij Stockfish ook (5 euro verzendkosten).

Qua prijs maakt het wél uit, want ook met bijvoorbeeld 6 of 8 CD's blijven de verzendkosten bij stockfish gelijk. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

WickedGame

Stockfish vind ik uberhaupt erg goede muziek in hun stal hebben. Erg goed opgenomen en een lust voor het oor  ;D


Audiofiel

Zelfs zonder B&W en Classé. ;) :-X ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

WickedGame

#1071
Quote from: Audiofiel on January 15, 2008, 22:45:01
Zelfs zonder B&W en Classé. ;) :-X ;D

;D Zelfs zonder die onderdelen ;)

Maar ook MET :P

Marantz B&W combo geeft het ook uitermate prettig weer.

Rob Eric Blank

Erg mooi dat Classé spul! Nice

Lucky.L

Quote from: Audiofiel on January 15, 2008, 22:09:35
Qua prijs maakt het wél uit, want ook met bijvoorbeeld 6 of 8 CD's blijven de verzendkosten bij stockfish gelijk. ;)
Bij Cosmox 18,49 en geen bezorgkosten  ;)!

MVG Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

blue-eyes

Quote from: Blue-Eyes on January 14, 2008, 21:15:24
@R: daar ga ik nog even niets over zeggen.
Tzt zal ik het hier wel posten. Wat ik wel kan zeggen: detachering, het managen van meerdere projecten, ICT, regio landelijk, standplaast Zeist.

Ik ben voorgedragen, op voordracht van diverse mensen. Maar moet nog wel even een gesprek aan (intake gesprek). Als ik al wordt uitgenodigd.

Voila. Uitgenodigd voor een gesprek. Volgende week woensdag....


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey