De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Quote from: Raphie on January 13, 2008, 16:58:26
Feli!

1 down, 2 to go  ;D
Zit vanavond vast met de kids maar kom zo snel mogelijk ff binnen wippen


Foto's!!!!

Ik zie je wel verschijnen, eens ;D


Inderdaad, nog 2 te gaan! Ach, eerst maar eens een goedkope 3 kanaals EV scoren om die tijd (kon wel eens lang duren ;D) te overbruggen.
Als iemand nog een 3 kanaals EV weet? Bijv. een Rotel 993 oid?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Hier de beloofde foto's:

De doos:


De inhoud / boekjes / eigendomsbewijs


Uitgepakt


De achterzijde (100% gebalanceerd, ik gebruik cinch)


Overzicht



Bolle lens ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Joris1971


mikeske

heel mooi  O0

Maar is die onderste plank nu doorgebogen, of zie ik verkeerd ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sol

Mooi man! Gaaf dingetje, gefeliciteerd! ;)

Alleen jammer dat ze hem niet in het zwart hebben, nu staat-ie daar een beetje eenzaam tussen de zwarte componenten.. :P

En wanneer ga je je meubels nou eens lakken, joh? ;) :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Quote from: mikeske on January 13, 2008, 18:18:53
heel mooi  O0

Maar is die onderste plank nu doorgebogen, of zie ik verkeerd ?

Nee joh, staat al boven de foto: bolle lens. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mikeske

Quote from: Sol on January 13, 2008, 18:20:22
Nee joh, staat al boven de foto: bolle lens. ;)

oeps, niet op gelet  :P
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Pieter-Jan

Beetje jaloers  :-[

Mooi ...  8)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

WickedGame

Als je gebalanceerd kan draaien raad ik dat zeer zeker aan. Het gaf hier op de CA-2200 zoveel meerwaarde dan Cinch.

R

Goed voor mekaar zeg!! Blijft heerlijk, dit soort cadeau's uitpakken!! O0 O0

Audiofiel

Gefeliciteerd, Eisse! Een prachtige aankoop voor een uitzonderlijke prijs.

Die Classé Owners Card op de foto kun je ook over laten zetten op je eigen naam. Opsturen inclusief alle gegevens en je krijgt een nieuwe retour op jouw naam. ;)

Quote from: Blue-Eyes on January 13, 2008, 17:19:37
Inderdaad, nog 2 te gaan! Ach, eerst maar eens een goedkope 3 kanaals EV scoren om die tijd (kon wel eens lang duren ;D) te overbruggen. Als iemand nog een 3 kanaals EV weet? Bijv. een Rotel 993 oid?

Ik denk dat er genoeg leuke versterkertjes te koop zijn om de tijd te overbruggen. Misschien moet je gewoon vooralsnog een oudere Classé er bij kopen. :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Fatalfelix

Wauw, wat een gaaf spul is Classé toch  8). Ga je in de toekomst ook nog een bijpassende cd speler aanschaffen ?
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

blue-eyes

#1012
Quote from: WickedGame on January 13, 2008, 18:37:52
Als je gebalanceerd kan draaien raad ik dat zeer zeker aan. Het gaf hier op de CA-2200 zoveel meerwaarde dan Cinch.

Dat gaat pas gebeuren bij de aanschaf van de volgende pre / pro. Dus over een jaar of 3 - 5.


Met de prijs heb ik echt geluk gehad. Wunderbar! Goede tip, ik wilde die vraag al stellen aan Classe nederland, maar ik zal de vraag voor de zekerheid toch stellen. Overigens een leuke CD van B&W erbij gekregen. Relatiegeschenk voor de vorige eigenaar wegens aanschaf van een Classe.
Vraagje Arjen.

Wat is de "hete kant" van een Classe? De stroomkabel gezien met het dakje boven: rechts?

Classe is ook een mogelijkheid. Maar er staat bijv. nu ook een Rotel RMB 985MK II te koop. Deze heb ik zelf ook al eens gehad. De vraagprijs van de Classe hierop het forum is mij te hoog (1500). Het zal het waard zijn (nog niet verdiept in dat apparaat en de reeele waarde) maar ik zoek echt een "Sondersangebot", een paar honderd euro oid. Elke euro wil ik bewaren voor een volgende Delta EV van Classe. Ik neem derhalve genoegen met een mindere integratie, een mindere EV en een mindere 4G.


Quote from: Fatalfelix on January 13, 2008, 19:01:16
Wauw, wat een gaaf spul is Classé toch  8). Ga je in de toekomst ook nog een bijpassende cd speler aanschaffen ?
Nope. Wel een HD player (hopelijk een loopwerk) over 3 - 5 jaar.

Mijn TAG pre en mijn TAG loopwerk zijn van een uitzonderlijk hoog niveau. Daar kan ik nog wel wat jaartjes vooruit en de grootste "meute" nog mee voorblijven.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on January 13, 2008, 19:01:41
Vraagje Arjen.

Wat is de "hete kant" van een Classe? De stroomkabel gezien met het dakje boven: rechts?

Ja, stroomkabel naar je toe: dakje boven, rechts. :)

QuoteClasse is ook een mogelijkheid. Maar er staat bijv. nu ook een Rotel RMB 985MK II te koop. Deze heb ik zelf ook al eens gehad. De vraagprijs van de Classe hierop het forum is mij te hoog (1500). Het zal het waard zijn (nog niet verdiept in dat apparaat en de reeele waarde) maar ik zoek echt een "Sondersangebot", een paar honderd euro oid. Elke euro wil ik bewaren voor een volgende Delta EV van Classe. Ik neem derhalve genoegen met een mindere integratie, een mindere EV en een mindere 4G.

Welke Classé van 1500 euro bedoel je dan? ::)

Wat betreft die Rotel... ik zou dan eerder voor die Parasound HCA-1206 gaan. Maakt gehakt van die Rotel en is ook nog eens heel erg handig met los te bruggen kanalen, dus in te zetten als 3, 4, 5 of 6-kanaals eindversterker. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on January 13, 2008, 19:06:09
Ja, stroomkabel naar je toe: dakje boven, rechts. :)

Welke Classé van 1500 euro bedoel je dan? ::)

Wat betreft die Rotel... ik zou dan eerder voor die Parasound HCA-1206 gaan. Maakt gehakt van die Rotel en is ook nog eens heel erg handig met los te bruggen kanalen, dus in te zetten als 3, 4, 5 of 6-kanaals eindversterker. ;)

Classé van 1500 euro: CAV-75

Mbt Parasound: dat was een mindere ervaring in mijn set. En ook nog eens fors duurder. En oudere rotels komen voor ruim onder de 500 euro langs. De Parasound zijn best wat duurder ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

#1015
Quote from: Audiofiel on January 13, 2008, 19:06:09
Ja, stroomkabel naar je toe: dakje boven, rechts. :)


Hoe bedoel je dat precies? Kijk je dan in de IEC stekker, dus zo: ( _ - _  ), en dan rechts? Of juist op de rug van de stekker en dan rechts?

Eisse,
Van harte met je nieuwe aanwinst. Ik vind 'm wel mooi staan bij de rest, al is het niet hetzelfde design of kleur. Het is toch netjes en strak zo. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

#1016
De stekker plat neerleggen. Het dakje is dan de bovenzijde, de breedste kant is dan onder.
Overigens: meten is weten! Maar dat gaat ook nog wel gebeuren. Toen Arjan hier was hoorde ik het verschil, zijn EV (leuke demo gehad) was verkeerd aangesloten.

Zo dus:



En bedankt! Vind het ook niet zo misstaan ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Feli met je nieuwe aanwinst!!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

tiptop

Dank je :D

Dat wilde ik altijd al graag weten :)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Quote from: tiptop on January 13, 2008, 19:50:46
Dank je :D

Dat wilde ik altijd al graag weten :)



Let wel, dit betekent niet dat alle hardware de hete kant rechts hebben zitten!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

klopt, tevens ook niet dat hij aan de shuko kant ook goed zit ;)
Dus gewoon stekker in het blok, voltmeter in rechtergat, gaat ie aan, dan is het goed, blijft die uit, omdraaien en kijken of die dan wel aangaat ;)
JBL PRX Power!

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on January 13, 2008, 19:15:33
Classé van 1500 euro: CAV-75

Mbt Parasound: dat was een mindere ervaring in mijn set. En ook nog eens fors duurder. En oudere rotels komen voor ruim onder de 500 euro langs. De Parasound zijn best wat duurder ;)

Duidelijk. Maar de Parasound die ik noemde is de helft van dat CAV-75 bedrag, namelijk 750 euro.

En ik verzeker je dat die Parasound beter bij de Classé past dan de Rotel. ;)

Quote from: Blue-Eyes on January 13, 2008, 19:53:14
Let wel, dit betekent niet dat alle hardware de hete kant rechts hebben zitten!

Dat klopt, het best zou zijn om de restspanning op het apparaat te meten. Maar meer dan 80% is wel degelijk als 'dakje rechts' aangesloten. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

#1022
Dat is waar. Ik heb hem gezien. Ik had hem al in gedachten. Maar, mijn eigen EV is nog niet verkocht ;D


Ik moet nog voor mezelf uitmaken hoeveel kwaliteit ik wil inleveren de komende paar jaar. Of hoeveel geld ik nog wil investeren in een workaround oplossing.
Zoals gezegt wil elke euro sparen om de nogal hoge wensen te kunnen realiseren. Let wel, voordat de moeders met kinderen reageren, dat is geld van mijn eigen budget, wat overgebleven is na de bijdrage aan de gezamenlijke rekening en wat ik niet uit heb gegeven aan lunch, DVD'tje etc. :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

#1023
zelfs als je de tag houdt, dan heb je nu al forse winst op stereo ;) ik heb met m'n ML ook lange tijd in zo'n combi gedraait ;)
JBL PRX Power!

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on January 13, 2008, 20:21:28
Dat is waar. Ik heb hem gezien. Ik had hem al in gedachten. Maar, mijn eigen EV is nog niet verkocht ;D


Ik moet nog voor mezelf uitmaken hoeveel kwaliteit ik wil inleveren de komende paar jaar. Of hoeveel geld ik nog wil investeren in een workaround oplossing.

Ik zou lekker een tijdelijke oplossing nemen binnen een budget wat je daarvoor zelf stelt. En als de Tag verkocht is, lekker doorsparen voor de echte mooie oplossing: een CA-3200. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.