De set van Blue-Eyes

Started by blue-eyes, August 15, 2005, 10:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LexiconLogan

Quote from: Blue-Eyes on January  5, 2008, 18:54:20
Vanmiddag even bij een Classe dealer langsgeweest om wat informatie in te winnen.

Van de SSP 800 had ie nog nooit gehoord. Wel een leuke discussie gehad. Op de vraag wat een vervanging kon zijn voor de TAG DP pre had hij geen antwoord. Na discussie met collega's kwam hij met het antwoord Lexicon. Maar alle merken wachten af....... Die komen niet met iets nieuws, Classe uitgezonderd.


Mijn vriendin vind de Classe ook mooi. Nu maar eens luisteren. In de winkel niet geluisterd, de Classe stond aangesloten op Dynaudio monitoren. Thuis luisteren of niet luisteren ;).


De planning / manier waarop ik het aan ga pakken ben ik ook wel uit:

- Merk bepalen (Classe eerste gegadigde, zondag as kijken of dit door gaat)
- Dit jaar: 2 kanaals EV (Classe CA2100 of 2200)
- 0 - 4 jaar overige 3 EV kanalen
- Dit jaar: HD player, relatief goedkoop, puur om te snuffelen en gat te overbruggen
- 2 - 5 jaar: nieuwe processor (Classe SSP-800?) Afhankelijk van nieuw- en 2ehandsprijs
- 3 - 5 jaar: High-End HD player

HD TV: afhankelijk van het geld, maar heeft geen prioriteit. Echter als ik mijn volledige keten klaar heb, moet de HD tv er ook zijn.


Morgen: luistersessie met een Classe EV. Ben erg benieuwd!
;D Goed, duidelijk plan! Lijkt op iets wat ik heb liggen! Veel luister plezier!!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Martin_M

#826
Quote from: Blue-Eyes on January  5, 2008, 18:54:20
Na discussie met collega's kwam hij met het antwoord Lexicon. Maar alle merken wachten af....... Die komen niet met iets nieuws, Classe uitgezonderd.

Krell heeft met de Evolution 707 multi channel pre al de formaten Dolby TrueHD and DTS HD Master Audio lossless  in huis ;).

Zie http://www.krellonline.com/krell_component.php?id=88&page=EVO707.

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

#827
Grappig, en ik maar denken dat Krell een beetje gestopt was ;D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Martin_M on January  5, 2008, 19:09:17
Krell heeft met de Evolution 707 multi channel pre al de formaten Dolby TrueHD and DTS HD Master Audio lossless surround formaten in huis ;).

Zie http://www.krellonline.com/krell_component.php?id=88&page=EVO707.

Qua prijs zal het wel 'over the top' worden, ben ik bang. 20K dollar is wellicht 40K euro... :P

Hopelijk is het beter dan de Krell Showcase. Die vond ik persoonlijk zwaar tegenvallen als processor (vooral in stereo). :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Zo.........

Gelukt! TMREQ ingesteld. Samen met Raphie lopen puzzelen, etc. De nieuwe versie 4.0 is beduidend gemakkelijker dan de eerdere versies.
Toen het trucje eenmaal bekent was ;D . We kunnen nu in een halfuurtje alle 5.1 speakers instellen. Dit is was anders dan voorheen. Toen moest je per speaker al een kwartier rose ruis luisteren ;)

Eerste indruk: diepere stage, meer ruimtelijkheid middengebied knapt er erg van op.

Eerst maar even laten bezinken en luisteren. Later meer.

p.s. Ingesteld MET sub. Dus als ik een CD luister ook de SUB aan. Maar dat was toch al de bedoeling!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on January  5, 2008, 23:30:26
Dus als ik een CD luister ook de SUB aan. Maar dat was toch al de bedoeling!

Serieus? Ik kan me zo voorstellen dat je in stereo juist geen 'bemoeienis' wilt van je sub... ::)

Of vind je het anders met de kleinere speakers dan voorheen wat te 'mager' worden?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

simsatit

Quote from: Blue-Eyes on January  5, 2008, 23:30:26
Zo.........

Gelukt! TMREQ ingesteld. Samen met Raphie lopen puzzelen, etc. De nieuwe versie 4.0 is beduidend gemakkelijker dan de eerdere versies.
Toen het trucje eenmaal bekent was ;D . We kunnen nu in een halfuurtje alle 5.1 speakers instellen. Dit is was anders dan voorheen. Toen moest je per speaker al een kwartier rose ruis luisteren ;)

Eerste indruk: diepere stage, meer ruimtelijkheid middengebied knapt er erg van op.

Eerst maar even laten bezinken en luisteren. Later meer.

p.s. Ingesteld MET sub. Dus als ik een CD luister ook de SUB aan. Maar dat was toch al de bedoeling!

Heel cool!
DAT moet ik toch ook eerdaags ff gaan doen!
Ik luister idd ook altijd met sub, maar mijn speakers zijn 2.5 weg dus dan is het wel 'lekker' een beetje bas, zeker niet te veel, moet wel strak blijven..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on January  6, 2008, 00:02:19
Serieus? Ik kan me zo voorstellen dat je in stereo juist geen 'bemoeienis' wilt van je sub... ::)

Of vind je het anders met de kleinere speakers dan voorheen wat te 'mager' worden?

Met een erg goede sub is dat de meest ideale situatie.

Echter........... Er zijn niet veel zaken moeilijker in "speakerland" dan de samensmelting van subs en speakers.
Tja. Het zal hier dan ook niet optimaal zijn. Zeker niet omdat beide subs nog naar reparatie afdeling gaan.


En voor TMREQ kan ik niet anders, of ik moet verschillende settings maken en al naar gelang of ik film ga kijken of een CD ga luisteren de juiste setting vanuit mijn computer uploaden.
Er kan maar 1 setting worden opgeslagen in de TAG.


Ga maar na: voor film moet ik 5.1 afstellen. Dus met een crossover.
Per speaker ga ik dan corrigeren tussen de 80 en 200.
De sub van 20 - 80.
Als ik de speakers fullrange zou corrigeren zou dit van 20 - 200 betekenen. In het laatste geval betekend dat als ik een film kijk alles bij 80 hz wordt afgekapt. Filter instellingen voor de reguliere instellingen werken dan niet.
Je hebt maar 8 posities per speaker om aan te passen, dus ook alles wat je onder de 80 gebruikt aan filterposities kan je niet gebruiken boven de 80!

Als je een super kamer hebt met weinig aanpassingen kan je dat wel doen. Dan neem je voor lief dat je ongebruikte filters hebt met 5.1  kijken. Als je stereo luistert worden ze wel gebruikt.

Ik zal de metingen zo dadelijk opslaan en uplaoden.

Ik ga dadelijk het vloerkleed terugleggen en opnieuw meten.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

De metingen zijn allemaal goed gegaan.
zoals gisteren al besproken: een vlakke curve klint ook "vlak" (Dit heeft Audioloog volgens mij ook al eens gemeldt)  ;)
Zo veel viel er toruwens niet te corrigeren bij jou, je rechter front had bijv maar 2 fitlers nodig van 80hz > 200Hz dus room to spare  ;D

Al met al wel weer een leuke avond gehad en ik weer een hoop geleerd, Binnenkort bij mij ;D
JBL PRX Power!

Martin_M

#834
Quote from: Blue-Eyes on January  6, 2008, 09:21:16
Ga maar na: voor film moet ik 5.1 afstellen. Dus met een crossover.
Per speaker ga ik dan corrigeren tussen de 80 en 200.
De sub van 20 - 80.
Als ik de speakers fullrange zou corrigeren zou dit van 20 - 200 betekenen. In het laatste geval betekend dat als ik een film kijk alles bij 80 hz wordt afgekapt. Filter instellingen voor de reguliere instellingen werken dan niet.
Je hebt maar 8 posities per speaker om aan te passen, dus ook alles wat je onder de 80 gebruikt aan filterposities kan je niet gebruiken boven de 80!

Hier volg ik je even niet.
Begrijp ik dat je je fronts als Large hebt aangemeld in de setup?

Bij 5.1 bronnen neemt de sub het lfe kanaal voor z'n rekening. De fronts krijgen dan toch ook gewoon wel hun eigen laag te verwerken?

Met TMReq pas je de eigenschappen van de speakers aan of deze nu full-range of bass-limited zijn. Alleen in het laatste geval houdt je bij de metingen rekening met de ingestelde crossover. Je hebt dus genoeg aan één setting per speaker. Je speaker veranderd immers niet.

Bij stereo kan je kiezen tussen direct en direct+sub. Dit zal met TMReq best goed gaan.



Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

De speakers zijn als small ingesteld.
Met fullrange corrigeren bedoel ik bedoel ik puur de filterinstellingen op de PC.

Elke filterinstelling onder de 80 voor mijn speakers is zonde. Immers deze worden door de processor afgekapt, de filter heeft dus uberhaupt geen zin! Dan kan ik de filterpositie beter gebruiken voor een filter boven de 80.

Ook een kwestie van instellen: FIND PEAKS stel ik in vanaf 80. Dan maakt ie alleen filters aan boven de 80.


OVerigens als je stereo luistert zijn de speakers wel fullrange, behalve als je de sub inschakeld.
Maar dan heb je geen filter instellingen onder de 80............
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Net even een nieuwe meting gedaan:

1. met vloerkleed (5.1)
2. stereo, fullrange filter gemaakt

Beiden nog niet beluisterd. Maken kost 5 minuten. Uploaden 2 seconden. We kunnen vandaag nog wel even wat experimenteren.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#837
Quote from: Blue-Eyes on January  6, 2008, 10:00:58
De speakers zijn als small ingesteld.
OK.

Quote
OVerigens als je stereo luistert zijn de speakers wel fullrange, behalve als je de sub inschakeld.
Maar dan heb je geen filter instellingen onder de 80............

Weet je wel zeker dat je het volledige spectrum hoort in stereo als de speakers op bass-limited staan ingesteld? Volgens mij mis je gewoon iets dan.

[edit] De handleiding er even op nageslagen. In Direct mode werkt de Tag als een normale stereo pre zonder enige vorm van processing. Je kan dan wel gelijk hebben dat de Tag ook niet kijkt naar de soort frontspeakers (large of small).
Bij de mode Direct + sub wordt er wel gekeken naar de ingestelde crossover en is time aligned.

Nu snap ik je dus.

Maar heb je aan 8 filters niet genoeg dan voor de full-range instelling van je fronts??? Ik gebruikte maar 5 of 6 ofzo.


tip: als je wilt experimenteren tussen twee TMReq instellingen kan je de  'alternative listening position' gebruiken. Hier kan je alternatieve speakerafstanden en TMReq instellingen opvoeren. Kan je snel switchen tussen twee instellingen.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

#838
Hier de metingen 5.1:

LF:


RF:


CENTER:


SL:


SR:


SUB:
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Quote from: Martin_M on January  6, 2008, 10:13:44
tip: als je wilt experimenteren tussen twee TMReq instellingen kan je de  'alternative listening position' gebruiken. Hier kan je alternatieve speakerafstanden en TMReq instellingen opvoeren. Kan je snel switchen tussen twee instellingen.

dit probeerden we dusgisterne, maar de TMREQ bleef hetzelfde?
Zoals als wij zagenzagen dat het werkte was:

normale luisterpostie:
afstand instellen
75Db instellen
TMREQ instellen

Alternatieve positie
eigen afstand
eigen DB's
indien TMREQ Enabled staat kan hij hier gebruikt worden, maar de stettings deelt hij met positie 1

je kan dus wel 2 luister posities instellen, maar je kan maar één TMREQ profiel gebruiken, of wij moeten iets over het hoofd hebben gezien?
JBL PRX Power!

blue-eyes

Quote from: Martin_M on January  6, 2008, 10:13:44
OK.

Weet je wel zeker dat je het volledige spectrum hoort in stereo als de speakers op bass-limited staan ingesteld? Volgens mij mis je gewoon iets dan.
Dit betekenen dat je altijd een sub aan moet zetten als je stereo luistert, dat lijkt me ook stug.....
Ik denk dat er een trigger zit. Indien DIRECT wordt ingeschakeld, automatisch geen crossover. DIRECT +  SUB = crossover aan.


Quote from: Martin_M on January  6, 2008, 10:13:44

tip: als je wilt experimenteren tussen twee TMReq instellingen kan je de  'alternative listening position' gebruiken. Hier kan je alternatieve speakerafstanden en TMReq instellingen opvoeren. Kan je snel switchen tussen twee instellingen.

Het lijkt erop dat indien TMREQ aan wordt gezet dit standaard voor positie 1 is.
Voor positie 2 moet je dit aan / uit zetten.

Daar switchen we dus tussen.

Positie 1: alle dB aanpassingen van de calibratie op 0dB gezet, wel de afstanden zo gelaten, TMREQ aan
Positie 2. gecalibeerd, geen TMREQ ingeschakeld, gelijke afstanden als in positie 1 (duh ;D )
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#841
Ik ben even de setup ingedoken en jullie hebben gelijk.
Alternative position kent alleen TMReq aan/uit. Ik gebruikte dit bij het testen om het verschil snel te laten horen.

Wel een beetje jammer. Op een andere luisterpositie zullen ook andere nodes zijn en dus een andere TMReq instelling nodig zijn.

Maaruh; goed bezig!
Hierdoor wordt ik ook weer wat getriggerd om hier de boel eens te testen. Sinds de AV192R hier staat heb ik geen behoefte meer gehad om de moeite te doen om TMReq in te stellen. Een basprobleem die ik met de AV32R had heb ik nu niet meer.
Maar uit ervaring weet ik dat dit nog een significante verbetering kan geven. Dus wellicht binnenkort..... ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Het is maar 2 minuten per speaker, de moeite waard ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#843
Quote from: Blue-Eyes on January  6, 2008, 10:43:26
Het is maar 2 minuten per speaker, de moeite waard ;)

Maar het opzetten van de boel en het calibreren en uitzoeken daarvan kost de eerste keer even meer tijd zoals je weet ;D

Maar ik moet zeggen dat de opzet van de nieuwste versie van de software + de help er wat logischer uitziet.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raphie

#844
Ben REW ook maar weer ff aan het installeren op m'n laptopje boven (heb je die serieele poort al gevonden?  ;D )
als de loopback het hiermee doet, kan ik analoog beginnen

m'n uiteindelijke doel is om de complete meting ook een keer VOLLEDIG digitaal te gaan doen (heb een soundcard met coax in en uit (de TAG heeft deze ook) kan dan de tape out gebruiken als een "monitor" poort waar ik dan de DB meter aan hang. eens kijken of we de kwaliteit dan nog verder omhoog kunnen krijgen, dus niet alleen digitale filtering, maar zelfs digitale meting ;D

REW ondersteund het, want ik kan daar gewoon m'n in/outputs mappen, het is dan gewoon een kwestie van experimenteren ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Quote from: Martin_M on January  6, 2008, 10:47:06
Maar het opzetten van de boel en het calibreren en uitzoeken daarvan kost de eerste keer even meer tijd zoals je weet ;D

Das eenmalig.
Ik ga echt niet elke keer mijn geluidskaart calibreren etc. Die file laad ik wel in.
En met de TAG programming kabel is het uploaden en saven een fluitje van een cent.

Ook de metingen kan je zo oproepen, etc. Ach je kent het programma ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#846
Gaaf Raphie! Dat zou erg cool zijn. Dat weer heel veel werk Martin ;D . Hoef je niet per speakermeting de PRE uit te zetten, kabel verwisselen, volume goed zetten, meten. Volgende speaker.... etc.


p.s. Ik loop nu naar de doos ... ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Quote from: Raphie on January  6, 2008, 10:48:00
m'n uiteindelijke doel is om de complete meting ook een keer VOLLEDIG digitaal te gaan doen (heb een soundcard met coax in en uit (de TAG heeft deze ook) kan dan de tape out gebruiken als een "monitor" poort waar ik dan de DB meter aan hang. eens kijken of we de kwaliteit dan nog verder omhoog kunnen krijgen, dus niet alleen digitale filtering, maar zelfs digitale meting ;D

REW ondersteund het, want ik kan daar gewoon m'n in/outputs mappen, het is dan gewoon een kwestie van experimenteren ;D

Zou mooi zijn, maar kan de TAG een digitale ingang rerouten naar één kanaal in de TMReq setup??
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raphie

ja, want dat zijn 5.1 discrete signalen en als het mono is trek je gewoon de andere speakerkabels eruit  ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Raphie, wel wat gevonden.

Een bracket met een COM poort, echter zonder de kabel....
Een een frontbracket van Asus waarmee je temps, etc. kan aflezen. Daar zit ook een COM poort op, met kabel. Voor je meting lijkt me dat afdoende.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey