Ontmoeting met Fransvis,s HT

Started by reza, August 13, 2005, 20:49:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patrick_vdb

Hi,

Alle discussie ten spijt maar ik heb het 'onplezierige' gedeelte uit deze topic gehaald. Gaarne on-topic blijven en een nieuwe topic openen indien de behoefte bestaat om verder te discussieren over het HD vs upscale verhaal.

mvrg

Patrick

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jowi

#27
Rare actie weer dit. :( Een discussie kan nu eenmaal hoog oplopen, dat krijg je met een forum. En dat mag best op een forum.

Een topic waar tot in de meest smerige details wordt uitgelegd hoe je het beste de kat van de buren kan doodmartelen staat wekenlang open en wordt geen ruk aan gedaan totdat je er over gaat klagen, en een topic waar het gewoon over terzake doende materie gaat, zij het wellicht wat direct, wordt opgeschoond... mmm...

Maar goed, ik zal vanaf nu niet meer proberen mensen te helpen door ze van verkeerde begrippen en door eigenwijsheid, leugenachtige commercie en cognitieve dissonantie ingegeven denkbeelden af te helpen.

patrick_vdb

#28
Hi Jowi,

Quote from: jowi on August 15, 2005, 23:21:03
Rare actie weer dit. :( Een discussie kan nu eenmaal hoog oplopen, dat krijg je met een forum. En dat mag best op een forum

Absoluut, discussies mogen zeker hoog oplopen maar dan wel graag op een wat meer volwassen manier! Het spijt me dat ik het moet zeggen maar de discussie zoals die hier gevoerd werd had een nogal onplezierig en kinderachtig karakter (wat niet te wijten viel aan een persoon) wat het plezierige karakter van het topic gewoon in de weg zat.

QuoteMaar goed, ik zal vanaf nu niet meer proberen mensen te helpen door ze van verkeerde begrippen en door eigenwijsheid, leugenachtige commercie en cognitieve dissonantie ingegeven denkbeelden af te helpen.

Jammer dat er direct zo gereageerd wordt. Als je eens verder kijkt zie je duidelijk dat de meningen van alle betrokkenen over de discussie nog steeds in deze topic staan, enkel de voortvloeiende discussie is verwijdert. Hiermee heb ik getracht de discussie nog altijd open te laten en derden een inkijk te geven in de mening/materie. En wat let iemand als gevolg van een óff-topic' discussie een nieuwe topic te openen die beter toegankelijk is voor iedereen over deze specifieke discussie? ;)

mvrg

Patrick

Audiotwin

Tevredenheid!!!

Arno P

Quote from: ar on August 16, 2005, 08:39:18
Censuur  :-X

Correct, en niets mis mee.....dit is het type censuur dat in de volksmond beheer wordt genoemd  ;)

Starred

Ik snap niet dat er een paar posts van mij zijn verwijderd? Ik zou echt niet weten welke nare dingen ik dan gezegd zou moeten hebben???

robbiedobbie

starred, dit is gewoon een kwestie van de topic te 'scalen'     ::)
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

reza

Ook even een bumb.
Aloewel ik erg benieuwd ben hoe het met de HT is van Frans?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

eddy135

Quote from: reza on July 28, 2009, 00:21:17
Ook even een bumb.
Aloewel ik erg benieuwd ben hoe het met de HT is van Frans?

Nou, voor zover ik weet, is z'n H78 ondertussen van het plafond...


(hangt al 2 jaar bij mij te schitteren nl. :D)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

reza

Das duidelijk, maar nu de rest ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

demies


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"