Merchandise van het HT-forum......

Started by J.A.F._Doorhof, August 14, 2002, 09:35:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Is er behoefte aan merchandise van dit forum ?

ja
10 (50%)
nee
2 (10%)
mischien
8 (40%)

Total Members Voted: 19

Phantone

Ik ben momenteel zelf bezig een PHP based DVD Profiler te ontwikkelen. Dat waarschijnlijk PHP Profiler gaat heten. Aangezien dit nog al een complex stukje code is ben ik eerst de single-user versie aan het schrijven.

Daarna ben ik van plan om hier ook een multi-user versie van te maken, dit zou natuurlijk ook heel leuk in het ht web passen.

Zoals je hieronder kan zien moet er nog een hoop gebeuren.

Hier onder een development screenshot:

J.A.F._Doorhof

Heel gaaf, en zeker leuk om te intergreren, je gebruikt de DB van DVD profiler ?

Zou het verschrikkelijk vinden om alles weer opnieuw te moeten invoeren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Phantone

Het idee is dat de gebruikers de DB vullen.

Ik gebruik dus niet de DB van DVD Profiler.

Als een titel niet bestaat in de db dan zal de info hiervan gezocht worden op IMDB en direct in de profile gezet worden. Tenmiste dat is het idee ;D

J.A.F._Doorhof

#28
WOW, wat een werk.
Op zich goed dat je de imdb gebruikt, maar denk je dat veel mensen zullen switchen van profiler naar PHP ?
Ze hebben nogal een aanhang en een HEEL goed gevulde Db met IMDB aanvullingen (niet om je te ontmoedigen, zie het zelf wel zitten ;D).

Ik mis namelijk nog al wat dingen in profiler.

nml:
Het delen van JOUW mening over beeld en geluidskwaliteit.
De mogelijkheid voor mini reviews, lijkt me te gek voor mijn favoriete films.

Maar we dreigen nu off-topic te gaan.
Mischien leuk om een nieuw topic te openen ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Phantone

Dit is ook een Development screenshot.

DVD Profiler heeft al bijna een jaar niks van zich laten horen als het gaat om updates.

Ik denk dat als ik voor elkaar krijg wat ik in m'n hoofd heb en we dit zouden bundelen met het HTWEB dat er zeker wel mensen zijn die over stappen.

Mijn idee is ook om het open source te maken. Zo kunnen eventueel andere mensen die verstand hebben van PHP mee helpen om het door te ontwikkelen.

Op die manier kunnen de features die jij net noemde heel makkelijk toegevoegd worden.

Ik vind zelf DVD Profiler het beste proggie wat er is op dit moment maar ik ben nog niet echt tevreden over bepaalde dingen.

Bart_M

Het ziet er wel goed uit ja. ;)
Maar ik zou toch tijd steken in het converteren van je gegevens uit de DVD Profiler database naar deze database. Ik weet alleen niet of het mogelijk is. :P

Grtn,
Bart

Phantone

Ik moet wel zeggen dat het open source maken van het programma niet echt makkelijk is omdat de code zonder DB niks is.

Maar dit neemt nog niet weg dat Hulp bij de ontwikkeling van de multi-user versie zeker welkom is.

Voorlopig eers maar is de single-user versie realiseren

SiR-ROUND

Ik ben een geregistreerde user van DVD profiler, maar het lijkt mij dat de mannen gewoon zorgen dat servers draaien terwijl de gerbuikers de DB bij houden...

Lekker makkelijk...

 ::)

Phantone

Dat is volgens mij ook het geval ja.

Maar het zou natuurlijk top zijn als het HTWEB zijn eigen profiler kreeg.

Waar we zelf nieuwe features in kunnen bouwen.

Ik wilde er eigenlijk geen thread voor openen Frank.
Ik wilde eerst rustig de Single-User versie maken en daarna pas werkelijk de eventuele toekomstige gebruikers hun wensen uit laten spreken.

FrankL

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 15, 2002, 12:47:18All-in kom ik op € 200,00 per maand HOGER dan wat ik nu betaal, ik geloof dus wel in de sponsering.
Ideetje:
laat de leden de site sponsoren. Dan krijg je voor bijv. €25 1 maand lang een banner.
Ik wil wel een maand lang bovenin zien staan (zeg roterend met max 4 leden per maand) 'Sponsored by FrankL" 8)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

 ;D
Leuk idee FrankL.

Dat zal ik zeker in de gaten houden, maar het moet toch commercieel ook willen. Ik wil echt proberen het bij de leden weg te houden (geen negatieve dingen achter zoeken).

Het forum is van ons allemaal, en dat moet zo blijven.
Ik denk dat alles wel goed komt hoor.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lynxxx

Ehm een collega van mij is internet hosting provider en draait oa een aantal linux dozen. wellicht is er met hem een interessante oplossing te vinden. Hij is HT freak (draaide tot voor kort met JBL 1800 Watt speakers in woonkamer :) ) en is ongetwijfeld bereid mee te werken. Colocatie is bij hem ook mogelijk (tegen belachelijk lage prijzen).

laat me even weten wat de system en bandwidth requirements zijn voor het htforum op [email protected].


Voor wat betreft t-shirt sponsoring.. kijk eens op cafepress.. die hebben een zeer interessante constructie waarbij online verkoop van tshirts geen geld hoeft te kosten maar wel kan opleveren :)
just my two cents.. :)





Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

REVV

Ik zie een t-shirt wel zitten:

"I've got an ISF calibration & I look much sharper now! 8)"

 ;D
"Now listen to me, I'm older and I'm wiser." "Yeah, well, you're half right."

J.A.F._Doorhof

Cafepress ziet er leuk uit, maar ik ben bang dat het te duur is.
Als je in NL shirts laat maken ben je een STUK goedkoper uit.
Ben nog even aan het zoeken, maar je hoort er binnenkort meer over.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"